ده ها نفر به دلیل حمله به پلیس با کوکتل مولوتف و آجر در مرکز آموزشی آتلانتا دستگیر شدند

رئیس پلیس آتلانتا، دارین شیربام، رئیس پلیس آتلانتا روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: «ما همچنان شاهد هستیم که تعدادی از افراد غیر از آتلانتا، جورجیا، که امشب در حال انجام اقدامات جنایتکارانه برای بی‌ثبات کردن ساخت و ساز آتش‌سوزی و آتش‌سوزی هستند، اظهارات این وزارتخانه در اواخر ژانویه را تکرار می‌کنند. مرکز آموزش پلیس.”

گروهی دیگر، دفاع از جنگل آتلانتا، مجریان قانون را که به معترضان برچسب زده بودند محکوم کرد.آشوبگران خشن“، با تاکید بر اینکه 35 نفر دستگیر شده “اما تماشاگران صلح آمیز کنسرت بودند که به تظاهرات نزدیک نبودند.”

«تخریب مواد اساساً با خشونت متفاوت است. به نظر می رسد تمام اقدامات گزارش شده به صراحت علیه حامیان مالی و افراد غیرانتفاعی بنیاد پلیس آتلانتا، یک سازمان غیرانتفاعی مخفی که سلاح و تجهیزات نظامی را به داخل شهر ما می فرستد تا با سیاه پوستان و سیاه پوستان جنگ کند، هدف قرار گرفته است. به یکی از ایستگاه های خبری محلی گفت.

اطلاعات بیشتر از National Review





منبع

پس از مرگ تران، فعالان محیط زیست، از جمله اعضای آنتیفا، به آتلانتا رفتند، شیشه ها را شکستند، ماشین پلیس را تخریب کردند و اموال را خراب کردند. از شش نفری که پس از آن به خشونت خانگی متهم شدند، پنج نفر از آنها خارج از ایالت بودند.

کنسرتی که توسط معترضان در بخش مجاور جنگل برگزار شد، زمانی که بازدیدکنندگان جشنواره شروع به ریشه کن کردن بخش هایی از محل ساخت و ساز در روز یکشنبه کردند، ویرانگر شد.

مادر تران، بلکیس، نسخه پلیسی را تخیلی رد کرد و اصرار داشت که پسرش خشن نبوده است. بلکیس که در پاناما زندگی می کند، گفت: “من برای دفاع از یاد مانوئل به ایالات متحده خواهم رفت.” گاردیاn به هنگام. من متقاعد شده ام که او با خونسردی ترور شده است.»

برایان کمپ، فرماندار جمهوری خواه جورجیا، تظاهرات در آن زمان را محکوم کرد.

با این حال، فعالان معتقد بودند که بین تاکتیک های آنها و نحوه نمایش آنها در رسانه ها تفاوت وجود دارد.

این سایت که توسط معترضان به عنوان “شهر پلیس” نامگذاری شده است، یک پروژه 85 هکتاری است که در زمینی در جنگل رودخانه جنوبی شهرستان دی کالب واقع شده است.

در ژانویه، یکی از فعالان آب و هوا، مانوئل استبان پائز تران (“Tortuguita”)، در جریان یک رویارویی خشونت آمیز با پلیس محلی که به دنبال حذف معترضان بود، کشته شد. طبق گزارش ها، تران به سمت یک افسر تیراندازی کرد و مجریان قانون را بر آن داشت تا او را به قتل برساند.

فعالان محیط‌زیست ماه‌ها به ساخت تأسیسات پلیس اعتراض کرده‌اند و به لزوم حفظ جنگل وسیع‌تر در کنار نگرانی‌هایی مبنی بر نظامی‌سازی نیروهای اجرای قانون آتلانتا اشاره کرده‌اند. با این حال، به گفته شهر، این مرکز آموزشی “از آموزش های با کیفیت بالا و جامعه محور برای کارکنان پلیس، آتش نشانی و E-911 پشتیبانی خواهد کرد.”

«موسیقی جرم نیست، اعتراض جرم نیست. اولین اصلاحیه زمانی که یک نفر آتش بزند از بین نمی رود.» صندوق همبستگی آتلانتا توییت کرد به دنبال اتفاقات روز

«خشونت و تخریب غیرقانونی اموال، اقدام اعتراضی نیست. آنها جنایاتی هستند که در گرجستان قابل تحمل نخواهند بود و به طور کامل تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.»

در پی حمله خشونت آمیز به پلیس در محل پیشنهادی مرکز آموزشی بنیاد پلیس آتلانتا، واقع در چند مایلی جنوب شهر، نزدیک به 32 نفر از آشوبگران دستگیر شدند.

ده ها نفر به دلیل حمله به پلیس با کوکتل مولوتف و آجر در مرکز آموزشی آتلانتا دستگیر شدند

اداره پلیس آتلانتا در بیانیه ای خاطرنشان کرد: تظاهرکنندگان “لباس سیاه پوشیده و وارد محوطه ساخت و ساز شدند و شروع به پرتاب سنگ های بزرگ، آجر، کوکتل مولوتف و آتش بازی به سمت افسران پلیس کردند.”