دنبال بچه تاکر نرو

سخنگوی استفانیک انتقال چنین پیامی توسط متحدان ترامپ جونیور را تکذیب کرد و آن را “یک تلاش مذبوحانه دیگر برای بدنامی نادرست و ناشناس به استفانیک زن کنگره و تیمش” خواند.

و سی‌ان‌ان این هفته گزارش داد که اگر رئیس‌جمهور سابق بار دیگر در سال 2024 نامزد انتخاباتی شود، او به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی ترامپ در نظر گرفته می‌شود. اما سایر جمهوری‌خواهان در مدار او گفته‌اند که در حالی که او ابراز علاقه کرده است با یک نامزد زن شرکت کند، هر گونه گمانه‌زنی درباره سال 2024 وجود دارد. زودرس است

سخنگوی علی بلک گفت: «هیچ کس به جز شما با تیم ما در مورد این شایعه نادرست مخرب تماس نگرفته است. “در حالی که به نظر می رسد دیگران بر حمله به استفانیک نماینده کنگره متمرکز شده اند، او تمرکز لیزری بر روی دادن صد درصد به عنوان رئیس کنفرانس و نماینده منطقه 21 نیویورک است.”

برای ماه‌ها، جمهوری‌خواهان ارشد نشانه‌هایی را می‌دیدند که نشان می‌داد در صورت تغییر مجلس در سال آینده، او برای حضور در سمت شلاق آماده می‌شود، همانطور که پروژه‌های نظرسنجی و روندهای تاریخی منعکس می‌کنند. با این حال، برخی از جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان بر این باورند که او در حال عقب‌نشینی از رقابت شلاق‌هایی است که می‌تواند او را در مقابل رئیس کمیته ملی جمهوری‌خواه کنگره، تام ایمر (رئیس‌منطقه)، معاون ارشد ویپ درو فرگوسن (رئیس‌جمهوری آمریکا) و بنکز قرار دهد. واشنگتن اگزمینر

اما سایر همکاران Stefanik اظهار داشتند که هیچ چیز منتفی نیست. او همچنین می‌تواند دوباره برای ریاست کنفرانس نامزد شود یا به دنبال رتبه برتر GOP در کمیته آموزش و کار باشد.

روابط استفانیک با دونالد ترامپ ممکن است روی پایه ثابت بماند. او همچنان خود را به‌عنوان یکی از وفادارترین حامیان او در کاپیتول هیل معرفی می‌کند و خود را «اولترا ماگا» می‌خواند تا به حمایت حامیانش از برچسبی که دموکرات‌ها سعی کرده‌اند علیه آن‌ها استفاده کنند، اشاره می‌کند.

متحدان دونالد ترامپ جونیور اخیراً هشدار جدی به الیز استفانیک داده اند: فرزندان دوستان را از رقابت های سیاسی خود دور نگه دارید.

POLITICO قادر به تأیید صحت کمپین نجواهای طرفدار استفانیک علیه بانک ها نبود. اما چه واقعی باشد چه شایعه، عقب‌نشینی متحدان پسر ارشد رئیس‌جمهور سابق می‌تواند امیدهای جمهوری‌خواه نیویورک را برای ارتقاء به پست حزبی بزرگ‌تر به خطر بیندازد. یک سال پس از برکناری لیز چنی، نماینده مخالف ترامپ از پست شماره 3 جمهوری خواه مجلس نمایندگان، استفانیک اکنون به عنوان یک رقیب برای نقش شلاق در اکثریت بالقوه جمهوری خواه در سال آینده در نظر گرفته می شود.

با این حال، جایگاه او در کنار تاکر کارلسون متزلزل‌تر است. مجری شبکه فاکس نیوز از او به خاطر حمایتش از کمک به اوکراین انتقاد کرده است، و این موضوع شک و تردید محافظه‌کاران را در مورد شخصیتی که زمانی معتدل بود و برای دفن کردنش تلاش کرده بود، ابراز کرد. کارلسون بزرگ از ایده پیشنهاد پیشنهادی استفانیک در آینده در برنامه خود در ماه گذشته انتقاد کرد و او را “عروسک خیمه شب بازی حزب دموکرات” خواند.

تشویق خبرنگاران به پخش داستان‌های منفی درباره رقبای سیاسی در کنگره نادر است، به‌ویژه زمانی که درگیری‌ها در میان جمهوری‌خواهان مجلس تشدید می‌شود که به دنبال صعود از نردبان رهبری تحت اکثریت احتمالی فزاینده جمهوری‌خواه در سال آینده هستند. استفانیک گزینه هایی برای نقش بعدی خود دارد. اما بررسی آنها به این معنی است که او احتمالاً در صورت کاندیداتوری برای پست هایی مانند اکثریت شلاق یا صندلی کنفرانس سال آینده، تعداد زیادی از رقبای احتمالی را دعوت خواهد کرد. که به طور بالقوه شامل بانک ها نیز می شود.

یکی از جمهوری خواهانی که با این گفتگوها آشنا بود گفت که غوغای پشت پرده زمانی شروع شد که افراد در حلقه ترامپ جونیور در مورد اظهار نظر تیم استفانیک برای مطبوعات که بنکس و باکلی کارلسون را که از سال 2019 برای رئیس کمیته مطالعات جمهوری خواهان کار می کرد، شنیدند. به گفته این جمهوری خواه، متحدان ترامپ جونیور نارضایتی خود را از استفانیک از طریق دوستان مشترک آشکار کردند.

در حالی که متحدان ترامپ جونیور ممکن است نارضایتی خود را از استفانیک ابراز کرده باشند، به نظر می رسد که او خود رئیس جمهور سابق را بیگانه نکرده است. استفانیک قرار است آخر این هفته در گردهمایی رئیس‌جمهور سابق برای رقیب چنی در کاسپر، ویو، “نطقی ویدئویی ویژه” ارائه کند و اوایل ماه آینده در باشگاه گلف ملی ترامپ در ایالت خود، تیتر یک گردهمایی با ترامپ خواهد بود. .

واضح است که استفانیک 37 ساله قصد دارد در حزب جمهوری خواه بالاتر برود، زیرا دوستانی را در حزب از طریق انتخاب زنان جمهوری خواه از طریق PAC خود پیدا کرده است، حتی قبل از اینکه جانشین چنی را به عنوان بالاترین رتبه در رهبری حزب کنگره بگیرد. اما مسیر صعودی بعدی او را به کجا می برد، چندان مشخص نیست.

داگ هی، استراتژیست حزب جمهوریخواه، که قبلاً کار می کرد، گفت: «این نژادها بدشانسی می شود، و آنها بدشانسی می کنند زیرا در مورد مسابقه ای هستند که قرار است بلافاصله پس از انتخابات اتفاق بیفتد، اما همچنین در مورد آماده کردن خود یا متحدان برای رقابت های آینده هستند. برای رهبر سابق اکثریت مجلس، اریک کانتور (R-Va.). «رفتن به مطبوعات سریعترین راه برای انجام آن است. و بخشی از طنز اینجا با جمهوریخواهان این است که اغلب آنها می گویند، “خب، شما نمی توانید رسانه های Beltway را باور کنید.” اما این جایی است که این بازی ها انجام می شود، درست است؟»

اما هر گونه تلاش برای پرورش باکلی کارلسون می تواند معادل سیاسی دست زدن به راه آهن سوم باشد: پسر یکی از تاثیرگذارترین صداهای رسانه های محافظه کار دوستان خود را در محافل قدرتمند دارد.

اخیراً به آن متحدان ترامپ جونیور گفته شد که اردوگاه استفانیک پشت تلاش برای ایجاد داستان‌های منفی در مورد نماینده جیم بنکس (R-Ind.)، یک رقیب بالقوه استفانیک در رهبری مجلس نمایندگان است. به گفته سه جمهوری‌خواه آشنا با این گفتگو، همچنین به آن‌ها گفته شد که بخشی از تلاش‌ها شامل تربیت پسر تاکر کارلسون، مجری فاکس نیوز، باکلی – یکی از دستیاران بنکس – بود.

سخنگوی دفتر بانک به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

به گفته دو تن از آن جمهوری‌خواهان، واسطه‌های اردوگاه ترامپ جونیور به حامیان استفانیک گفتند که آنها معتقدند او با بزرگ کردن فرزند کارلسون از مرز عبور کرده است.

اگر متوجه نشده اید، این افرادی مانند تاکر کارلسون و الیز استفانیک هستند که از رسانه ها و چپ ها آهنگ های موفق دریافت می کنند. یکی از جمهوری خواهان ارشد درباره گمانه زنی استفانیک که صراحتاً به شرط ناشناس ماندن صحبت می کرد، گفت: هیچ کس در سراسر آمریکا نمی داند یا به جیم بنکس اهمیت نمی دهد – یا اینکه او چگونه دفتر خود را اداره می کند. «هرچه قطعات ضربه‌ای بیشتر روی استفانیک که به‌صورت ناشناس بارگیری می‌شوند، دیگر نامزدهای شلاق ضعیف‌تر به نظر می‌رسند، زیرا واضح است که از قدرت او می‌ترسند، هرگز تحت نظارت قرار نگرفته‌اند، و نمی‌توانند بر اساس شایستگی خود برای شلاق نامزد شوند. ”

در همین حال، استفانیک قبلاً در قالب پوشش خبری منفی اخیر – از جمله واکنش توئیتری در مورد “پدو گرفترها” و یک تبلیغ مهاجرتی که دموکرات‌ها آن را به عنوان تکرار “تئوری جایگزینی” نژادپرستانه انتقاد کردند، احساس نیش می‌کند.



Source link