دموکرات نیویورک پس از حکمرانی SCOTUS از بدهی دانشجویی خود شکایت کرد و به خانه میلیون دلاری محکوم شد.

طرح بخشودگی بدهی که در ابتدا توسط بایدن از کاخ سفید اعلام شد، 10000 دلار بدهی وام دانشجویی فدرال را برای وام گیرندگانی که کمتر از 125000 دلار در سال دریافت می‌کردند لغو می‌کرد و تا سقف 20000 دلار برای دریافت‌کنندگان گرنت پل.

بیاگی در توییتی نوشت: در سال 2012 از دانشکده حقوق فوردهام فارغ التحصیل شدم و 180 هزار دلار بدهی وام دانشجویی بود. من 11 سال است که وام پرداخت می کنم. حتی دو تا از آنها را به طور کامل پرداخت کردم.”

پست همچنین خاطرنشان کرد که این خانه نسبت به اقامتگاه قبلی بیاگی، یک آپارتمان 691006 دلاری در پلهام، نیویورک، که در آنجا برای رای دادن ثبت نام کرده بود، ارتقاء قابل توجهی داشت.

کاربر دیگری در پاسخ به بیاگی نوشت: شما قرارداد وام را امضا کردید، آن را نخواندید؟

این اقدام دیوان عالی بیش از 40 میلیون وام گیرنده با درآمد پایین و متوسط ​​را از دریافت 10000 دلار بخشودگی وام فدرال تحت برنامه دولت بایدن باز می‌دارد – و شکست بزرگی برای رئیس‌جمهور در یکی از وعده‌های اصلی کمپین انتخاباتی 2020 او است.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

دریانوردی بازنشسته و مجری برنامه گفتگو با ارائه دیدگاه خود در مورد این موضوع جسی کلی در توییتی نوشت: “شکستن: زن بیشتر از آن که خرج می کند.”

اگر دادگاه عالی سند وام دانشجویی را رد کند، ظاهراً بایدن در حال برنامه‌ریزی «راه‌حل» است.

آگوست گذشته، گزارش شد که بیاگی و همسرش خانه ای به ارزش 1137500 دلار در منطقه هفدهم کنگره ایالت خریداری کرده اند، که او امیدوار بود نماینده آن در کنگره باشد.

چندین کاربر رسانه های اجتماعی به سرعت به این نکته اشاره کردند که بیاگی باید وام های دانشجویی خود را قبل از خرید خانه گران قیمت واقع در بدفورد، نیویورک می پرداخت.

کریستوفر روفو، یکی از اعضای ارشد موسسه منهتن، در توییتی به بیاگی گفت: «شما به دیو رمزی نیاز دارید، نه جو بایدن». رمزی یک مجری برجسته رادیویی است که مشاوره مالی ارائه می دهد.

اظهارات بیاجی پس از تصمیم دادگاه عالی برای لغو طرح بخشودگی وام دانشجویی رئیس جمهور بایدن، با دادگاه عالی به این نتیجه رسید که کاخ سفید فاقد مجوز قانونی برای بخشودگی میلیاردها وام فدرال برای وام گیرندگان، بدون مجوز واضح از کنگره است.

الساندرا بیاگی

پل استاینهاوزر از فاکس نیوز در این گزارش مشارکت داشت.





منبع