دموکراتی که به جورج سانتوس شکست خورده است، پس از گزارش NYT از او می خواهد استعفا دهد

این بیانیه – که با نقل قولی که اشتباهاً به وینستون چرچیل نسبت داده شد پایان یافت – به طور مستقیم به اتهاماتی که در داستان در تایمز ظاهر شد اشاره نکرد.

افشاگری های مقاله تایمز همچنین این پرسش را ایجاد می کند که چرا نه کمپین زیمرمن و نه حزب دموکرات که کنترل مجلس نمایندگان را در میان دوره ای از دست داد، نتوانستند حفره های آشکار زندگی نامه سانتوس را قبل از انتخابات کشف کنند.

جی جاکوبز، رئیس حزب دموکرات ایالت نیویورک، از کمپین زیمرمن دفاع کرد و به CNN گفت: «بی انصافی است که کمپین را به خاطر کارهای تحقیقاتی مخالفان مقصر بدانیم زیرا منابع یک کمپین به اندازه روزنامه ای مانند نیویورک تایمز قابل توجه نیست.»

جورج سانتوس، نماینده منتخب، RN.Y، در نشست سالانه رهبری ائتلاف یهودی جمهوری خواه در لاس وگاس در 19 نوامبر 2022 سخنرانی می کند. (عکس از Wade Vandervort/AFP از طریق Getty Images)

رابرت زیمرمن، دموکرات، در 8 نوامبر در گریت نک، نیویورک، جورج سانتوس جمهوری خواه را واگذار کرد. (ویلیام پرلمن/Newsday RM از طریق گتی ایماژ)

رابرت زیمرمن که در انتخابات میان دوره ای ماه گذشته با اختلاف 8 امتیازی به سانتوس شکست خورد، گفت: «واقعیت این است که سانتوس یکسره به رای دهندگان نیویورک-03 دروغ گفته است. در بیانیه ای اواخر روز دوشنبه گفت. او اعتماد عمومی را نقض کرده است تا بتواند مقام خود را به دست آورد و لیاقت نمایندگی لانگ آیلند و کوئینز را ندارد.

اگر سانتوس استعفا می داد، یک انتخابات ویژه برای پر کردن کرسی او برگزار می شد.

زیمرمن افزود: “عدم پاسخگویی سانتوس به هر یک از سوالات در مورد این اتهامات نشان می دهد که چرا او برای مناصب دولتی مناسب نیست و باید استعفا دهد.” این نشان می دهد که چرا باید کمیته اخلاق مجلس نمایندگان، کمیسیون انتخابات فدرال و تحقیقات دادستان ایالات متحده فوراً وجود داشته باشد.

رابرت زیمرمن

موری ادامه داد: «نیویورک تایمز پس از چهار سال حضور در انظار عمومی و در آستانه سوگند به عنوان یکی از اعضای کنگره 118 تحت رهبری جمهوری خواهان، این حملات را با تفنگ ساچمه ای آغاز کرد. جای تعجب نیست که سانتوس، نماینده منتخب کنگره، دشمنانی در نیویورک تایمز داشته باشد که تلاش می کنند نام نیک او را با این اتهامات افتراآمیز لکه دار کنند.

جورج سانتوس، RN.Y، در کنفرانسی در لاس وگاس ماه گذشته. (وید واندرورت/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

که در بیانیهجوزف موری، وکیل سانتوس، گفت که موکلش «نماینده نوعی از پیشرفت است که چپ به شدت توسط آن تهدید می شود – یک همجنس گرا، لاتین تبار، مهاجر و جمهوری خواه که با نشان دادن به رای دهندگان روزمره که وجود دارد، یک منطقه بایدن را به شکلی گسترده به دست آورد. گزینه ای بهتر از وعده های شکست خورده و سیاست های شکست خورده حزب دمکرات.

گزارش تایمز که روز دوشنبه منتشر شد نشان داد که سانتوس ممکن است رأی‌دهندگان را در مورد فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، سابقه جنایی و شغلی، کسب‌وکار خانوادگی‌اش، خیریه نجات حیوانات و رابطه‌اش با چهار قربانی تیراندازی در کلوپ شبانه Pulse در سال 2016 در اورلاندو، فلوریدا گمراه کرده باشد. .

دموکراتی که به جورج سانتوس، نماینده منتخب حزب جمهوری‌خواه در رقابت برای نمایندگی ناحیه سوم کنگره نیویورک شکست خورد، پس از انتشار تحقیقاتی بمب‌گذاری شده توسط نیویورک تایمز مبنی بر ساخت بخش‌های کلیدی رزومه خود در طول مبارزات انتخاباتی، از سانتوس می‌خواهد استعفا دهد.

جیکوبز افزود: «نکته مهم تمرکز روی جورج سانتوس است. او توضیح زیادی دارد که باید انجام دهد.





منبع

جورج سانتوس، نماینده منتخب، RN.Y، در نشست سالانه رهبری ائتلاف یهودی جمهوریخواه در لاس وگاس در 19 نوامبر 2022 سخنرانی می کند. (عکس از Wade Vandervort/AFP از طریق Getty Images)

جورج سانتوس

زیمرمن گفت: «این داستان یک شوک نیست.