دموکرات‌های فلوریدا تلاش می‌کنند تا بر سر نامزدی برای برکناری سناتور ریک اسکات متحد شوند

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

شروع جمع آوری کمک مالی برای هر یک از نامزدها کلیدی است زیرا اسکات از ثروت شخصی قابل توجه خود در هر یک از سه مسابقه اول خود در سراسر ایالت استفاده کرده است. او در مصاحبه خود با NBC News تکرار این کار را در سال 2024 رد نکرد، اما گفت: “من مجبور نخواهم شد.”

آخرین باری که اسکات در رای گیری حضور داشت، در سال 2018، دموکرات ها از مزیت ثبت نامی نزدیک به 270000 رای برخوردار بودند، این رقم پس از سرمایه گذاری میلیون ها دلاری توسط جمهوری خواهان در تلاش های ثبت نام در سال های اخیر به بیش از 400000 رای برای جمهوری خواهان تبدیل شده است.

جنکینز یکی از نام‌های جدیدی است که دموکرات‌هایی که مشتاق معرفی نامزدی در برابر اسکات هستند، آشکارا مورد بحث قرار گرفته است. سایرین عبارتند از استفانی مورفی نماینده سابق، سناتور ایالت شو جونز و نماینده سابق دبی موکارسل پاول.

یکی از برنامه‌های اسکات این بود که تمام قوانین فدرال را پس از پنج سال غروب کند، که دموکرات‌ها و رهبر اقلیت سنا، میچ مک‌کانل، از R-Ky، از آن استفاده کردند تا اسکات را به عنوان پیشنهاد برنامه‌های استحقاق غروب آفتاب مانند مدیکر و تامین اجتماعی معرفی کنند. طرح اولیه همچنین می‌گفت که «همه آمریکایی‌ها برای داشتن پوست در بازی باید مقداری مالیات بر درآمد بپردازند». اسکات این پیشنهاد را پس از انتقاد به دلیل پیشنهاد پرداخت مالیات بیشتر به آمریکایی های کم درآمد، اصلاح کرد.

تعداد ایالت های در حال بازی بخشی از محاسبات دشوار برای گروه هایی مانند کمیته مبارزات انتخاباتی سناتورهای دموکرات است. در مجموع، شش نماینده دموکرات سنا با مناقصه های سختی برای انتخاب مجدد روبرو هستند: تامی بالدوین از ویسکانسین، جکی روزن از نوادا، باب کیسی از پنسیلوانیا، شرود براون از اوهایو، جو منچین از ویرجینیای غربی و جان تستر از مونتانا، و همچنین کیرستن سیما. از آریزونا که اکنون استقلالی است.

از جمله کاندیداهای واقع بینانه‌تر که می‌توانند نامزدی را در نظر بگیرند، جنیفر جنکینز، عضو هیئت مدیره مدرسه شهرستان بروارد است، که پیوندهای عمیقی با حزب دارد و به عنوان وزنه‌ای متعادل برای بسیاری از مبارزات آموزشی پرمخاطب حزب جمهوری‌خواه عمل کرده است. او اخیراً در واشنگتن دی سی بود و در The Pipeline Fund، گروهی که به ساختن یک نیمکت متنوع از نامزدهای مترقی اختصاص داشت، سخنرانی می کرد. زمانی که در آنجا بود، او با تعداد انگشت شماری از کمک کنندگان مالی و گروه های متمایل به دموکرات ملاقات کرد و در حال بررسی یک پیشنهاد احتمالی برای مجلس سنا بود.

اسکات که به عنوان فرماندار گفته بود ممنوعیت سقط جنین را به مدت شش هفته امضا می کرد، گفت که نگران نامزدی در یک محیط سیاسی که به شدت تحت تأثیر موضوع سقط جنین است یا احتمالاً حتی در همان برگه رای پیشنهادی اصلاحیه قانون اساسی نیست.

تالاهاسی، فلوریدا – سناتور جمهوری‌خواه، ریک اسکات، در زمانی که دموکرات‌ها در فلوریدا هرگز ضعیف‌تر از این نبوده‌اند، به عنوان محبوب اصلی رقابت‌ها در انتخابات سال 2024 وارد رقابت می‌شود.

نیکی فرید، رئیس حزب دموکرات فلوریدا، گفت: «مردم فلوریدا با پیشنهاد ریک اسکات به آخرین ناکامی خود رسیدند که او کاهش خدمات درمانی و تامین اجتماعی را مطرح کرد، که در سطوح مختلف پوچ است. اکنون او با تمجید از ممنوعیت جدید سقط جنین خطرناک و غیرقانونی در ایالت، خروج از جریان اصلی فلوریدا را دو چندان می کند.

این اشاره ای به طرح «نجات آمریکا» است که اسکات در میان دوره ای 2022 زمانی که رئیس کمیته ملی سناتورهای جمهوریخواه بود مطرح کرد. در دوران تصدی وی، این حزب عملکرد ضعیفی داشت و شاهد افزایش اکثریت دموکرات ها در سنا بود.

این طرح به نقطه عطفی در یک دشمنی آشکار بین اسکات و مک کانل تبدیل شد. اسکات می‌گوید که از دموکرات‌هایی که از پیشنهاد او در طول مبارزات انتخاباتی استفاده می‌کنند استقبال می‌کند و آماده است تا پاسخ دهد.

با این حال اسکات گفت که رابطه او با مک کانل “خوب” است.

برای ماه‌ها، دموکرات‌ها فهرست کوتاهی از نامزدهای احتمالی داشته‌اند، اما تاکنون هیچ‌یک نشان نداده‌اند که قطعاً در حال رقابت هستند و چشم‌اندازها تا حد زیادی سؤالات مربوط به این موضوع را برطرف کرده‌اند. در میان افرادی که دموکرات‌ها دوست دارند نامزد شوند، اسطوره‌های سابق NBA، دواین وید و گرانت هیل هستند، اما حتی کسانی که سعی در جذب آنها دارند، اذعان دارند که آنها از راه دور هستند.

اسکات گفت: “هر روز بر سر ایده هایم دعوا خواهم کرد.” «بایدن. شومر مک کانل همه در مورد آن دروغ گفته اند. من هرگز قصد نداشتم هیچ برنامه‌ای را قطع کنم.»

اگرچه دموکرات‌ها در این چرخه برای ادغام در پشت یک نامزد پیشتاز آهسته‌تر عمل می‌کنند، اما همچنان امیدوارند که موقعیت‌های اسکات در سنا – به‌ویژه طرح 11 ماده‌ای – این واقعیت که او در گذشته پیروزی‌های ناچیز داشته است و افزایش نامزدی در مجلس سنا. چرخه انتخابات ریاست‌جمهوری که دموکرات‌ها در تعداد بسیار بیشتری شرکت می‌کنند، به آنها کمک می‌کند تا این روایت ریشه‌دارتر را که دموکرات‌ها دیگر نمی‌توانند در این ایالت پیروز شوند، بازسازی کنند.

مدیران فعلی معمولاً با مزیت هایی وارد می شوند. اما در مورد اسکات، او در مقابل حزب دموکرات فلوریدا قرار دارد که از سال 2012 تاکنون در انتخابات سنا پیروز نشده است، و این در حالی است که از یک چرخه انتخابات میان دوره ای که شاهد پیروزی ران دیسانتیس فرماندار جمهوری خواه با 20 امتیاز در چیزی است که بسیاری آن را سنگ می دانند، برنده می شود. لحظه پایین برای مهمانی.

اسکات بدون اشاره به جزئیات گفت: «او رهبر جمهوری خواهان است.

در طول انتخابات میان‌دوره‌ای 2022، گروه‌های ملی دموکرات ایالت را رها کردند و تنها 2 میلیون دلار در مقایسه با 60 میلیون دلار در میان دوره‌ای سال 2014 هزینه کردند. با این حال، از آنجایی که دوره ریاست جمهوری است، اسکات پیش بینی می کند که این بار هزینه های بیشتری از سوی دموکرات های ملی انجام شود.

ما باید بفهمیم که چگونه آنها را توضیح دهیم [Democrats] اسکات گفت. در مورد سقط جنین “دموکرات ها جایی نیستند که کشور باشد”.

علاوه بر این، ائتلافی از گروه‌های چپ‌گرا در این هفته یک اقدام رای‌گیری پیشنهادی فلوریدا را اعلام کرد که در قانون اساسی ایالت، سقط جنین را تا 24 هفته در بارداری قانونی می‌کند.

این مشکل برای دموکرات‌ها به وضوح از طریق ترکیب مجدد رای دهندگان ایالتی دیده می‌شود.

اسکات همچنین ممکن است در مورد موضوع سقط جنین با باد مخالف روبرو شود. دیسانتیس یک ممنوعیت شش هفته ای سقط جنین را امضا کرده است، که او در اواخر شب در مراسم امضای درهای بسته انجام داد. ماهیت بی سر و صدا امضای لایحه به منزله تصدیق این بود که این پیشنهاد از نظر سیاسی سمی است، و این موضوع دوباره یک دور بعد از انتخابات میان دوره ای 2022، زمانی که دموکرات ها از واکنش شدید دادگاه عالی برای سرنگونی Roe v. Wade سود بردند، بزرگ خواهد شد.

دموکرات ها سعی می کنند خوشبین بمانند. آنها خاطرنشان می کنند که اسکات در دو انتخابات فرمانداری و یک رقابت در سنای ایالات متحده هرگز با بیش از 2 درصد برنده نشده است، از جمله در بازشماری در سال 2018 که نشان داد او سناتور دموکرات بیل نلسون را تنها با 10033 رای شکست داد.

اسکات و مک‌کانل آشکارا در طول دوره میان‌دوره‌ای ۲۰۲۲، نه تنها بر سر جهت‌گیری رقابت‌های میان‌دوره‌ای جمهوری‌خواهان در سنا، بلکه بر سر یک چالش رهبری ناموفق که باعث شد اسکات تلاش کند مک‌کانل را به عنوان رهبر جمهوری‌خواهان کنار بزند، با هم درگیر شدند.

این اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که من در آن حضور خواهم داشت. اسکات در طی مصاحبه ای در مرکز شهر تامپا استارباکس این هفته به ان بی سی نیوز گفت: حزب دموکرات ملی اینجا پول خرج می کند. “من فکر می کنم آنها [Democrats] به فلوریدا نیاز خواهد داشت دسته ای از ایالت های نوسانی وجود دارد. اگر بتوانید فلوریدا را بدست آورید، این یک برد بزرگ است.»

دیوید برگشتاین، مدیر ارتباطات DSCC، گفت: «در فلوریدا مارهای پیتون محبوب‌تر از طرح ریک اسکات برای کاهش خدمات درمانی و تأمین اجتماعی هستند.