دستگیری 3 نفر پس از تجاوز گروهی اینفلوئنسر برزیلی در هند در حین سفر با موتور سیکلت در سراسر جهان

هشدار: توصیفات گرافیکی خشونت جنسی.

پلیس محلی روز شنبه گفت که یک روز سفر زیبا در هند تبدیل به یک کابوس برای یک زوج اینفلوئنسر تور شده شد که مورد حمله وحشیانه گروهی از مهاجمان قرار گرفتند که ظاهراً به نوبت به زن تجاوز کردند.

فرناندا و ویسنته که سفرهای جهانی خود را با موتور سیکلت برای مخاطبان بیش از 140000 دنبال کننده اینستاگرام ثبت می کنند، در مسیر خود به نپال در حال عبور از منطقه Dumka در هند بودند که مورد حمله وحشیانه قرار گرفتند. چندین رسانه گزارش دادند که آنها در Dumka توقف کرده بودند تا در یک چادر یک شبه چادر بزنند.

در ویدئوهای منتشر شده در اینستاگرام، این زوج با کبودی‌های متورم و بنفش روی صورت‌هایشان ظاهر می‌شوند و در حالی که به اسپانیایی اتفاقاتی را که برایشان افتاده است، شروع به گریه می‌کنند.

فرناندا در این ویدئو می‌گوید: «اتفاقی برای ما اتفاق افتاده که آرزوی آن را برای هیچ‌کس نمی‌کنیم، هفت مرد به من تجاوز کردند، ما را کتک زدند و ما را دزدیدند.» او افزود که مهاجمان چیزهای زیادی را دزدی نکردند، “زیرا هدف آنها تجاوز به من بود.”

بر اساس گزارش های محلی، پلیس گفت فرناندا حوالی ساعت 11 شب به یک ون گشت رسید و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد. پیتامبر سینگ خروار، ناظر پلیس منطقه، گفت که آنها سه نفر را در ارتباط با این حمله دستگیر کرده اند و به طور فعال در جستجوی افراد بیشتری هستند.

ویسنته در پست دیگری به بینندگان لب شکسته و بخیه های دور دهانش را نشان داد. او گفت: “دهان من از بین رفته است، اما فرناندا از من بدتر است.” و افزود که مهاجمان بارها با کلاه ایمنی و سنگ به سر او زده اند.

این پرونده سابقه ترسناک خشونت جنسی هند را در کانون توجه قرار داد. این کشور یکی از بدترین کشورها برای خشونت جنسی علیه زنان در نظر گرفته می شود و طبق گزارش اداره ملی سوابق جرم، در سال 2022 روزانه 90 مورد تجاوز گزارش شده است. اما تجاوزها اغلب به دلیل شرمساری قربانی و اعتقاد کم به نتایج اجرای قانون کمتر گزارش می شود.

در آخرین پست‌های فرناندا و ویسنته از روز شنبه، آنها گفتند که با پلیس در بیمارستان هستند. تحقیقات ادامه دارد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.

منبع