دستاوردهای دو حزبی یا خلوص حزبی

برایان فیتزپاتریک (R-PA)، یکی از رهبران بلوک میانه‌روی حزب جمهوری‌خواه، گفت: «هیچ کاری انجام نمی‌شود مگر اینکه راه‌حل دو حزبی وجود داشته باشد».

اما تعداد زیادی از جمهوری‌خواهان وجود دارند که فکر می‌کنند «معاملات دو حزبی» دقیقاً همان کلماتی است که ممکن است به قیمت اکثریت جمهوری‌خواهان تمام شود، در حالی که سایر قانون‌گذاران جمهوری‌خواه معتقدند خلوص ایدئولوژیک به قیمت دست‌آوردهای واقعی، دستور فاجعه است.

جمهوری خواهان در حمله به موضع مذاکره بایدن متحد شده اند، کاری که با انتشار بودجه بایدن در پنجشنبه گذشته آسان تر شد. پیشنهاد ۷ تریلیون دلاری توسط جمهوریخواهان بیشتر شبیه یک ترول بود تا شاخه زیتون.

این جلسه توجیهی اعضای هر دو حزب را شگفت زده کرد. به عنوان مثال، شوایکرت گفت که برخی از اعضا “به یکدیگر تیراندازی می کنند”، اما او و یکی دیگر از اعضای دموکرات نکات مشابهی را در مورد هزینه های مراقبت های بهداشتی در مقابل حضار بیان کردند.

دفاع کوین مک کارتی از هدایای تاکر کارلسون «انحصاری» نوارهای 6 ژانویه

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

جمهوری خواهان با استفاده از چشم انداز فاجعه اقتصادی گسترده به عنوان اهرمی برای وادار کردن دموکرات ها به موافقت با کاهش هزینه های نامشخص، تهدید به مخالفت با افزایش سقف بدهی می کنند – حتی اگر این افزایش سقف بدهی را نشان دهد.

MSNBC با خوشحالی “ضعف” کوین مک کارتی را در SOTU مسخره می کند

مک کارتی به دلیل موضع خود در مورد این موضوع تاکنون مورد تحسین جناح های مختلف کنفرانس خود قرار گرفته است. رایان زینکه (R-MT) نماینده مجلس گفت: “رئیس مجلس به خوبی کار کرد.” درک من این است که دولت بایدن با او تماس نگرفته است – باز هم قولی بود که آنها با هم کار خواهند کرد.

هفته گذشته در سالن کنگره کنگره، قانونگذاران جمهوری خواه و دموکرات گرد هم آمدند و به یک جلسه توجیهی رسمی درباره بودجه فدرال گوش دادند. سپس آنها به صورت لفظی دعوا کردند و پس از آن افکار خود را در مورد آن رد و بدل کردند.

لاولر گفت: «کاخ سفید و سنا باید بپذیرند که دیگر حکومت یک حزبی در واشنگتن وجود ندارد. آنها باید با حسن نیت با مجلس مذاکره کنند و من فکر می‌کنم بودجه رئیس‌جمهور – که یک ماه تأخیر دارد – مطمئناً تلاش خوبی نیست.»

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

اگر این یک صحنه پیش پا افتاده برای کنگره به نظر می رسد، اینطور نیست – در واقع، اکثر افراد حاضر در اتاق نمی توانند چیزی شبیه به آن را در تمام دوران کاری خود در کنگره به خاطر بیاورند.

همانطور که مذاکرات ادامه دارد، به نظر می رسد حداقل یکی از متحدان مک کارتی که به تازگی پیدا شده است، که از قضا پلی به سمت راست افراطی است، به او فضایی می دهد تا در سراسر راهرو کار کند.

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/رویترز

گروه آزادی گفت که اگر دموکرات‌ها با لغو طرح بخشودگی وام دانشجویی بایدن، لغو وجوه کمک هزینه‌نشده برای کووید، لغو لایحه آب‌وهوای دموکرات‌ها در سال گذشته موافقت کنند، اعضای آن‌ها رای به برداشتن سقف بدهی را بررسی خواهند کرد. سطوح 2022 برای یک دهه. به طور خلاصه، برای دموکرات ها کاملاً غیر شروع کننده است.

بایر گفت: “این جایی است که من خوشبین نیستم.”

حداقل به صورت علنی، خود رئیس مجلس راه وسطی را مطرح کرده است. در ماه دسامبر، پس از اینکه جمهوری‌خواهان اکثریت را به دست آوردند، مک کارتی گفت که می‌تواند «با هرکسی کار کند»، اما او تأکید کرد که پیروزی‌های حزب جمهوری‌خواه به این معناست که رأی‌دهندگان خواهان «بررسی و تعادل» حاکمیت دموکرات‌ها هستند.

دموکراسی‌ها با استقبال بی‌میل بایدن از قانون جنایی دی سی می‌سوزند

زینکه گفت: “امیدوارم این تلاش به زودی اتفاق بیفتد، زیرا ساعت در حال اجرا است.”

نماینده مایک لاولر (R-NY)، دانشجوی سال اولی که سال گذشته یک کرسی دموکرات را از آن خود کرد، گفت که اعضا “در حال حاضر روی دسته ای از لوایح در خدمات مالی و امور خارجی با هم کار می کنند.”

بایدن ماه گذشته در سخنرانی خود در مورد وضعیت اتحادیه گفت: «به دوستان جمهوری‌خواهم، اگر بتوانیم در کنگره گذشته با هم کار کنیم، دلیلی وجود ندارد که نتوانیم در این کنگره جدید با هم کار کنیم.»

بایدن، در عین حال، نگرانی های مشابهی در مورد پیشنهاد گروه آزادی دارد. او در یک پاسخ کوتاه صبح جمعه، از کاهش پیشنهادی در مخارج اختیاری که به گفته او با «ارزش‌های تعیین‌شده» او مطابقت ندارد، مخالفت کرد.

اما مشکلات مک کارتی تازه شروع شده است. این که آیا جمهوری‌خواهان بودجه‌ای را برای خود انتخاب می‌کنند یا نه، یک سوال باز است – همانطور که مک‌کارتی چگونه می‌تواند بودجه‌ای بنویسد که تمام گوشه‌های کنفرانسش را آرام کند، در حالی که اهداف متناقض زیادی وجود دارد. جمهوری خواهان بودجه ای می خواهند که در 10 سال متعادل شود. آنها خواهان بودجه ای بدون کاهش بودجه بیش از 800 میلیارد دلاری پنتاگون هستند. و بعد از اینکه برای پیشنهادهایی که افراد سالخورده را هدف قرار می دهد از سر آنها ضربه خوردند، آنها پیشنهادی را می خواهند که به مدیکر و تامین اجتماعی دست نزند.

در این جبهه خاص، دو حزبی شدن چیزی نیست که جمهوری خواهان می خواهند، مگر اینکه به معنای تسلیم شدن دموکرات ها به خواسته های جمهوری خواه باشد. و موضع دموکرات ها در مورد سقف بدهی به مک کارتی کمک کرده است تا دو جناح کنفرانس خود را مدیریت کند.

در همین حال، دموکرات‌ها می‌گویند که گروگان‌گیری در مورد محدودیت بدهی را سرگرم نخواهند کرد و تمرکز خود را بر این دارند که جمهوری‌خواهان جزئیات کاهش هزینه‌های خود را توضیح دهند.

مک کارتی قبل از ارسال قطعنامه به میز رئیس جمهور، مراسم امضای غیرعادی عجیبی را برگزار کرد. جمهوری خواهان بارها و با خوشحالی چپ دموکرات مجلس را که کیف را در دست داشتند، پس از رای مخالف لغو قانون جرم و جنایت تغییر دادند. بازوی کمپین حزب جمهوری‌خواه تبلیغات حمله‌ای را علیه دموکرات‌های آسیب‌پذیری که به این روش رأی داده‌اند، اجرا کرده است و به تلاش‌های میان‌دوره‌ای خود برای تبدیل جرم و جنایت به یک منطقه مشکل‌ساز برای دموکرات‌ها ادامه می‌دهد.

گرین گفت: “من یکی از افرادی هستم که واقعا از هر دو حزب سیاسی خسته می شوم و همچنان می گویم، این موسسه قرار است به مردم آمریکا خدمت کند و برای این کار باید با یکدیگر صحبت کنیم.” گفت.

مشکل مک کارتی این است که او به هر دو گروه قانونگذار نیاز دارد – فقط به دلایل مختلف. جمهوری خواهانی که با پیروزی در رقابت های سخت در سال 2022 اکثریت را به دست آوردند و سپس از مک کارتی در رقابت طاقت فرسا برای رئیس مجلس حمایت کردند، تصویب لوایح دو حزبی در مورد سخت ترین مسائل را اولویت اصلی خود می دانند.

و این فقط یک سند پیام رسانی است. بودجه بیشتر شبیه یک بیانیه مطبوعاتی تجلیل شده در کاپیتول هیل است تا یک برنامه هزینه الزام آور. اما اتخاذ یک طرح – یا عدم اتخاذ یک طرح – می تواند آغاز مشکلات مک کارتی باشد. واقعیت این است که آزمون واقعی مک کارتی زمانی آغاز می‌شود که جمهوری‌خواهان باید درباره کاهش‌هایی که دقیقاً از دموکرات‌ها درخواست خواهند کرد، توافق کنند.

همین هفته گذشته، مک کارتی تصویب قانون جمهوری خواه مجلس نمایندگان را که تعدادی از اصلاحات عدالت کیفری را در واشنگتن دی سی لغو می کرد، جشن گرفت.

نظرسنجی از اظهارات نورمن حمایت می کند. یک نظرسنجی در ژانویه 2023 از Pew Research نشان داد که فقط یک سوم از رای دهندگان حزب جمهوری خواه از رهبران کنگره می خواستند که با دموکرات ها برای انجام کارها همکاری کنند، حتی اگر اکثر حزب را ناامید کند. در همین حال، نزدیک به 60 درصد از دموکرات‌ها گفتند بایدن باید با جمهوری‌خواهان همکاری کند، حتی اگر حامیان بایدن را ناامید کند.

لالر گفت: «بنابراین، می‌دانم که می‌دانم تمرکز این است که تلاش کنیم و همه تلاش کنند و روی نکات منفی چنگ بزنند. اما من فکر می‌کنم فرصت‌های زیادی برای همکاری افراد وجود دارد.»

ارائه توسط دفتر بودجه کنگره در ابتدا فقط برای کنفرانس جمهوری خواهان در نظر گرفته شده بود، اما کوین مک کارتی، رئیس مجلس، آن را برای حکیم جفریس، رهبر اقلیت (D-NY) و قانونگذاران دموکرات باز کرد. این دو رهبر حزب دقیقاً با هم دوست نیستند، اما آنها تاکنون اقداماتی را برای باز کردن خطوط ارتباطی در سراسر راهرو انجام داده اند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا، پنج‌شنبه، در سخنرانی خود در پله‌های کاپیتول، به نوعی اظهار نظر کومبایا درباره همکاری دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در مورد محدودیت بدهی و بودجه ارائه کرد.

بنابراین، این راهی است که باید انجام شود.

او گفت: «فقط زمانی متوجه می‌شوید که حکیم و مک کارتی همه ما را در یک اتاق قرار دهند.»

جدیدترین اثر کوین مک کارتی در 6 ژانویه

با این حال، در زیر آن طغیان خوشبختی، چالش عمیق تری وجود دارد. مک کارتی برای مقابله با برخی از اساسی ترین مسائلی که کنگره در این دوره با آن مواجه است – چه رسد به ایجاد هر نوع دستاورد قانونی که جمهوری خواهان می توانند در سال آینده در آن شرکت کنند – باید قراردادهای دو حزبی منعقد کند.

اما متحدان مک کارتی فکر نمی‌کنند که اهداف دو حزبی او در همین جا متوقف شود. آن‌ها به سیاست‌های آینده و آینده – لوایحی که از طریق کمیته‌ها حرکت می‌کنند – به عنوان نمونه‌هایی اشاره می‌کنند که هر دو طرف می‌توانند تحت رهبری مک کارتی با هم همکاری کنند.

نورمن گفت: نه. “ما در دو جهت متفاوت پیش می رویم.”

مجلس حزب جمهوری خواه تلاش می کند تا صفحه بن بست های انتخاباتی را تغییر دهد

در داخل، قانونگذاران جمهوری خواه پیشنهادات مختلفی را منتشر کرده اند، اما مهم ترین نشانه در روز جمعه توسط مجلس آزادی مجلس نمایندگان، گروه راست افراطی که بیش از همه تمایلی به حمایت از مک کارتی نداشت، به طور علنی کنار گذاشته شد.

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/رویترز

رهبران دموکرات تمایل خود را برای همکاری با جمهوری خواهان در چندین جبهه، از مقابله با چین گرفته تا تصویب لایحه مزرعه دو بار در دهه تا تجدید نظر در برنامه های نظارتی کشور، ابراز کرده اند. دو حزب برای تصویب لوایح قابل توجهی در دو سال گذشته گرد هم آمدند، مانند قانون زیرساخت یک تریلیون دلاری.

نماینده دان بیر (D-VA) گفت که نسبت به چشم انداز همکاری با جمهوری خواهان خوش بین است – اما او این سوال را مطرح کرد که چه هزینه هایی ممکن است برای آنها باقی بماند تا آنها را کاهش دهند، زیرا مک کارتی پیش از این دست زدن به تامین اجتماعی، مدیکر، مدیکید، دفاع و دفاع را رد کرده است. برنامه های جانبازان

چیزی که تا کنون به مک کارتی کمک کرده تا این معضل را مدیریت کند این است که تقریباً دو ماه پس از تصدی وی به عنوان رئیس مجلس، پیروزی‌های دو حزبی او نه از همکاری با دموکرات‌ها، بلکه از طریق مسلح کردن قوی آنها به دست آمده است و باعث خوشحالی پایه‌های محافظه‌کار شده است.

دیوید شوایکرت (R-AZ) نماینده پارلمان گفت: “من یک دهه است که اینجا هستم.” فکر نمی‌کنم قبلاً چنین اتفاقی افتاده باشد، جایی که هر دو طرف گوش می‌دادند و سپس هر دو طرف به میکروفون می‌رفتند.»

اما هیچ مقداری از مبادلات دو حزبی آزاد در کاپیتول هیل احتمالاً جایی را که هر دو طرف در مورد مهم ترین موردی که نیاز به همکاری دو حزبی دارد، از بین نمی برد: گسترش اختیارات وام گرفتن دولت فدرال، که به عنوان سقف بدهی شناخته می شود. عدم انجام این کار تا زمان رسیدن به سقف بدهی، که پیش‌بینی می‌شود در اوت امسال باشد، با خطر نکول اقتصادی مخرب بدهی ملی مواجه خواهد شد.

اما از یک محافظه‌کار تندرو مانند رالف نورمن (R-SC) بپرسید که آیا رای‌دهندگان او می‌خواهند او با دموکرات‌ها شریک شود یا خیر، پاسخی سریع دریافت خواهید کرد.

آنهایی که حمایت خود را از مک کارتی دریغ کردند – و این قدرت را به دست آوردند که هر زمان که بخواهند برای برکناری او رای دهند – عمدتاً این کار را نمی کنند.

در ابتدا، بایدن نشان داد که با این لایحه مخالف است و اکثریت قریب به اتفاق دموکرات های مجلس به مخالفت با آن رای دادند. سپس، بایدن لحن خود را تغییر داد و گفت که آن را وتو نمی‌کند – و دریچه‌ها را برای 36 دموکرات سنا و همه جمهوری‌خواهان باز کرد تا هفته گذشته به آن رأی دهند.