دسانتیس و کریست در مناظره تنها فرمانداری فلوریدا در مرکز صحنه هستند

قانون فلوریدا در دادگاه به چالش کشیده شده است.

دیسانتیس کریست را به بایدن گره زد

مناظره روز دوشنبه فرصت اصلی کریست برای کاهش شکاف در نظرسنجی بود که به نفع دیسانتیس بود. در طول مناظره، حضار هر دو طرف را تشویق کردند. لیز کویرانتس، مجری مناظره از CBS12، بارها به حضار گفت که تشویق نکنند، اما آنها او را نادیده گرفتند.

کریست گفت: “شما باید با متحد کردن مردم رهبری کنید، نه اینکه آنها را از هم جدا کنید.” “او در تمام شب در مورد تقسیم ما صحبت می کند. این کاری است که او انجام می دهد. این چیزی است که شما هستید. این چیزی است که او در مورد آن است.”

در اینجا غذای اصلی این شب است که در تئاتر فورت پیرس برگزار می شود:

دیسانتیس در مورد اینکه آیا او چهار سال به عنوان فرماندار خدمت خواهد کرد یا خیر، انتقاد کرد

این پاسخ باعث طفره رفتن از این سوال شد، در حالی که جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن، که یک ماه دیگر ۸۰ ساله می‌شود، و کریست، ۶۶ ساله، در جریان است. دیسانتیس 44 ساله جوانترین فرماندار آمریکاست.

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا و چارلی کریست دموکرات روز دوشنبه با هم مناظره کردند.

  • دیسانتیس مکثی کرد و سپس از مجری پرسید که آیا زمان صحبت او فرا رسیده است.

    دیسانتیس برای نامزدی ریاست جمهوری در سال 2024 به محبوبیت طرفداران تبدیل شده است، به خصوص اگر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دوباره نامزد نشود. جمهوری خواهان در فلوریدا یک مزیت دارند زیرا 270000 نفر از دموکرات ها در این ایالت ثبت نام کرده اند و دیسانتیس نیز به طور قابل توجهی از کریست که از سال 2007 تا 2011 فرماندار جمهوری خواه بود، برتری داده است.

    آنها در مورد سقط جنین، مهاجرت و تحصیل اختلاف نظر داشتند.

  • ران دیسانتیس، فرماندار جمهوری خواه، چپ، و نماینده سابق چارلی کریست، نماینده دموکرات فلوریدا، در مناظره ای در تئاتر Sunrise، دوشنبه، 24 اکتبر 2022، در فورت پیرس، فلوریدا شرکت می کنند.Crystal Vander Weit/TCPalm.com از طریق AP, Pool

    • دیسانتیس امسال لایحه‌ای را امضا کرد که بر اساس آن سقط جنین پس از 15 هفته بارداری غیرقانونی است، از جمله در موارد تجاوز جنسی و محارم. او مستقیماً به این سؤال پاسخ نداد که آیا در صورت تکرار ترم دوم به دنبال محدود کردن بیشتر سقط جنین است یا خیر.

      کریست در طول مناظره، دسانتیس را به عنوان یک «قلدر» معرفی کرد. او به زمانی اشاره کرد که دسانتیس در یکی از رویدادهای خود در ماه مارس به دانشجویان کالج گفت که ماسک‌های صورت خود را بردارید و گفت: “ما باید با این تئاتر کووید متوقف شویم.”

      کریست روز دوشنبه از دیسانتیس به خاطر تمرکزش روی رئیس جمهور انتقاد کرد. کریست آشکارا از بایدن حمایت کرده و در آغوش گرفته است و قرار است رئیس جمهور با کریست در اول نوامبر در فلوریدا به مبارزات انتخاباتی بپردازد.

      کریست خود را به عنوان یک متحد کننده معرفی کرد

      دیسانتیس، جوانترین فرماندار آمریکا، کریست را به خاطر سنش مورد ضرب و شتم قرار داد.

    کریست در مورد این تبادل که در فضای مجازی منتشر شد، گفت: «ما می دانیم که شما دوست دارید مردم را قلدری کنید.

    ران دیسانتیس، فرماندار جمهوری خواه، چپ، و نماینده سابق چارلی کریست، نماینده دموکرات فلوریدا، در مناظره ای در تئاتر Sunrise، دوشنبه، 24 اکتبر 2022، در فورت پیرس، فلوریدا شرکت می کنند.

    در مسیر مبارزات انتخاباتی، DeSantis به ندرت نام کریست را به زبان می آورد. هنگامی که این دو روز دوشنبه با هم روبرو شدند، او از سیاست های بایدن در همه چیز، از سیاست های اقتصادی گرفته تا انرژی، به عنوان سیاست های «بایدن-کریست» یاد کرد. او گفت کریست اغلب با بایدن رای می داد.

    فورت پیرس، فلوریدا – فرماندار جمهوری خواه ران دیسانتیس و چارلی کریست دموکرات، نماینده سابق کنگره، روز دوشنبه در مناظره تنهایی خود قبل از انتخابات برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی در چهار سال آینده فلوریدا را رهبری خواهد کرد، روبرو شدند.

    او دیسانتیس را متهم کرد که با محدود کردن دستورالعمل‌های خاص در مورد نژاد و استفاده از مهاجران به‌عنوان «لوله‌ای برای منفعت سیاسی شما» زمانی که آنها را از تگزاس به مارتا وینارد، ماساچوست فرستاده بود، رویکرد ایالت به آموزش را «سفید» کند.

    تنها موضوعی که کریست و دیسانتیس روی آن توافق کردند این بود که مرد مسلح پارکلند که 17 نفر را در دبیرستانی در فلوریدا کشت، باید به اعدام محکوم می شد.

    کریست سعی کرد مکالمه را به سقط جنین هدایت کند

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    او با اشاره به نماد سیاسی دموکرات‌ها گفت: می‌دانم چارلی می‌خواهد در مورد 2024 و جو بایدن صحبت کند، اما اجازه دهید واضح بگویم: تنها الاغ پیر فرسوده‌ای که می‌خواهم به مرتع ببرم، چارلی کریست است.

    دموکرات ها امیدوارند پس از لغو حکم دادگاه عالی Roe v. Wade، حکمی که در سال 1973 حق ملی سقط جنین را تضمین می کرد، با رای دهندگان تجاوز کنند. کریست نیز از این قاعده مستثنی نیست و متعهد به حمایت از حقوق سقط جنین است. او در طول مناظره چندین بار حقوق سقط جنین را مطرح کرد قبل از اینکه مجری در مورد آن سوال کند.

    کریست در یک نقطه به DeSantis گفت: “شما در مورد همه این مسائل دیگر صحبت می کنید زیرا نمی خواهید در مورد حق انتخاب یک زن صحبت کنید.”

    کریست پیام تبلیغاتی خود را مشابه همان کاری که بایدن در سال 2020 انجام داد ارسال کرده است – خود را فردی متحد کننده و دارای تجربه معرفی کرده است. مفهومی که او تلاش می‌کند تا به آن برسد این است که او دسانتیس را یک جمهوری‌خواه MAGA می‌داند و می‌تواند دسانتیس را همان‌طور که بایدن ترامپ را شکست داد، شکست دهد.

    انتقادات مکرر دیسانتیس از بایدن تنها یکی از دلایلی است که بسیاری از محافل سیاسی بر این باورند که فرماندار در سال 2024 به دنبال کاخ سفید خواهد بود. بایدن در سال 2020 فلوریدا را نیز به ترامپ از دست داد. ترامپ در سال 2016 نیز برنده ایالت شد، اما چهار سال بعد وارد این ایالت شد. .

    در طول این مناظره، کریست دیسانتیس را متهم کرد که بیشتر به خاطر جاه‌طلبی‌های آینده‌اش انگیزه دارد تا تمایل به فرمانداری فلوریدا. در یک نقطه، او مستقیماً از DeSantis پرسید که آیا او متعهد به خدمت در تمام چهار سال است، حتی اگر هر دو نامزد توافق کرده بودند در مورد قوانینی بحث کنند که ممکن است از یکدیگر سؤال نپرسند.