در میان افزایش جنایت، پلیس ممفیس نوار را پایین آورد

دیویس در مصاحبه ای با AP هفته گذشته گفت که کمبود ناظران یک نگرانی خاص است و اشاره کرد که 125 جایگاه سرپرست جدید توسط شهر تایید شده است اما هنوز پر نشده است.

وزارت دادگستری به دلایلی که در آن زمان توضیح نداد تصمیم گرفت چنین تحقیقی را آغاز نکند و این هفته از اظهار نظر خودداری کرد.

تادئوس جانسون، افسر پلیس سابق ممفیس که اکنون استاد عدالت جنایی در دانشگاه ایالتی جورجیا است، گفت که فرصت از دست رفته برای مداخله فدرال باعث شد تا مشکلات بخش – جنایت فزاینده، بی اعتمادی جامعه و کمبود کارکنان مزمن – تا زمانی که منفجر شوند، تشدید شوند.

دیویس گفت: «آنها جنایت را از جنحه نمی شناسند. “آنها هنوز درست و غلط را نمی شناسند.”

استخدام کننده سابق که به شرط ناشناس ماندن در مورد بحث درباره پرسنل و استخدام صحبت کرد، گفت: “پرچم های قرمز وجود داشت.” اما ما خیلی پایین هرم هستیم، هیچ کس واقعاً صدای شخص کوچک را نمی‌شنود.»

دیویس گفت: «اگر این اتفاق افتاده بود، کسی می‌توانست آنجا باشد تا اتفاقات رخ داده را رهگیری کند.

با تیم تحقیقاتی جهانی AP در [email protected] یا https://www.ap.org/tips/ تماس بگیرید



منبع

___

یکی دیگر از افسران سابق گشت زنی که به استخدام درآمده است و اخیراً بخش را ترک کرده است به AP گفت که علاوه بر جذب از سایر آژانس های اجرای قانون و دانشگاه ها، افراد استخدام شده به طور فزاینده ای از مشاغل مک دونالد و دانکین درایو تراس می آیند.

پلیس ممفیس به درخواست ها برای اظهار نظر در مورد استانداردهای استخدام خود پاسخی نداد.

مور در مصاحبه ای گفت: «وزارت دادگستری فرصت طلایی را برای تحقیق درست در اداره پلیس ممفیس از دست داد. در آن زمان هم به همان اندازه فاسد بود که الان است.»

این به تلاقی خطرناکی از روندها اشاره می کند که رئیس پلیس ممفیس اذعان داشت که با تبدیل شدن شهر به یکی از کانون های قتل کشور، اداره را تحت فشار قرار داده است: کمبود مزمن افسران، به ویژه ناظران، تعداد فزاینده پلیس در حال ترک و تلاش برای آوردن افراد واجد شرایط. استخدام می کند.

ممفیس، تن (AP). آنها

آلوین دیویس، ستوان سابق مسئول استخدام پیش از بازنشستگی سال گذشته به دلیل ناامیدی، گفت: «آنها تقریباً به هر کسی اجازه می‌دهند افسر پلیس شود، زیرا آنها فقط این اعداد را می‌خواهند». “آنها برای آن آماده نیستند.”

ممفیس، از بسیاری جهات، به عنوان یک عالم کوچک از بحران های بی شماری است که پلیس آمریکا با آن مواجه است. دپارتمان‌ها از سیاتل تا نیواورلئان در حال تلاش برای تکمیل رده‌های خود با افسران واجد شرایط هستند، در میان جنبش ملی که بررسی‌ها و درخواست‌ها برای اصلاحات پس از قتل جورج فلوید در سال 2020 افزایش یافته است.

دیویس گفت: “من از آنها پرسیدم که چه چیزی باعث شده شما بخواهید پلیس شوید و آنها صادقانه خواهند گفت – آنها به شما خواهند گفت که این به شدت به پول مربوط می شود.” و افزود که بسیاری از استخدام شده ها حداقل زمانی را که واقعاً باید برای خدمت بخواهند بخواهند. پول جایزه را نگه دارید “این یک حرفه برای آنها مانند ما نیست. این فقط یک شغل است.»

کارلوس مور، وکیل خانواده استوارت، در زمان وقوع یک روند مرگبار که قبل از مرگ استوارت رخ داده بود، به وزارت دادگستری هشدار داد. او در نامه ای که در سال 2015 به AP رسید، نوشت: «بیش از 24 قتل مشکوک غیرنظامیان توسط افسران اداره پلیس ممفیس از سال 2009 صورت گرفته است، و حتی یک افسر برای کشتن مردان جوان غیرمسلح و عمدتا سیاه پوست متهم نشده است.»

«چرا یک گروه ضربت نخبه دارید که می‌دانید برای پلیس تهاجمی طراحی شده است و پایگاه‌هایتان را پوشش نمی‌دهد؟ ممکن است مجبور شوند به کسی شلیک کنند. آنها ممکن است مجبور شوند درب کسی را پایین بیاورند. ویلیامز گفت: آنها ممکن است مجبور شوند کسی را از نظر فیزیکی مهار کنند. “شما باید افراد باتجربه ای را در اطراف خود می داشتید تا آنها را مهار کنید و آنها را از رفتن به مسیری تاریک باز دارید.”

در یک مورد، یک رقصنده یک درخواست ارائه کرد. و حتی اگر او استخدام نشد، این پیام را تقویت کرد که «هر کسی می تواند این شغل را پیدا کند. شما می توانید هر نوع تجربه ای داشته باشید و پلیس باشید.»

رونال سرپاس، رئیس سابق پلیس در نشویل و نیواورلئان و گشت ایالت واشنگتن گفت: «اگر استانداردها را پایین بیاورید، می‌توانید پیش‌بینی کنید که با مشکلاتی روبرو خواهید شد، زیرا ما از نژاد بشر استخدام می‌کنیم. «تعداد کمی از مردم وجود دارند که می‌خواهند این کار را انجام دهند و تعداد بی‌نهایت کمتری از مردم ما واقعاً می‌خواهیم این کار را انجام دهند.»

ناظران قدیمی پلیس ممفیس می گویند که این اولین لحظه حسابرسی برای اداره ای با سابقه نقض حقوق مدنی نیست.

او گفت: “یک دم مرگبار به هم رسید.”

استخدام‌کنندگان سابق پلیس ممفیس به آسوشیتدپرس گفتند که در سال‌های اخیر ناامیدی فزاینده‌ای برای پر کردن صدها جای خالی وجود دارد که این وزارتخانه را به افزایش انگیزه‌ها و کاهش استانداردهای خود سوق داده است.

مایکل ویلیامز، رئیس سابق انجمن پلیس ممفیس، اتحادیه افسران، گفت که نظارت دقیق به ویژه برای تیم های تخصصی مانند SCORPION ضروری است.

کاندون و موستیان از نیویورک گزارش دادند

بخش بزرگی از دلایل کاهش رتبه‌ها این است که بیش از 1350 افسر در دهه گذشته یا استعفا داده یا بازنشسته شده‌اند – بیش از 300 افسر فقط در دو سال گذشته.

بسیاری از افسران جوان، قبل از اینکه با همکاران باتجربه‌تر کنار بیایند، خود را در یگان‌های تخصصی مانند نیروی ضربت با جنایت بالا SCORPION که اکنون منحل شده است، درگیر شده‌اند که در دستگیری نیکولز نقش دارند. فقدان تجربه آنها برای جانبازان شوکه کننده بود، آنها گفتند که برخی از افسران جوانی که به گشت زنی بازمی گردند حتی نمی دانند چگونه بلیط ترافیک بنویسند یا به تماس داخلی پاسخ دهند.

او افزود: «فرهنگ برای ناهار در ادارات پلیس سیاست می خورد». “اگر شما چک و تعادل را نداشته باشید، مشکل خواهید داشت.”

دیویس گفت که این وزارت، از جمله، در حال بررسی این موضوع است که چرا یک ناظر به دستگیری نیکولز پاسخ نداده است، علیرغم خط مشی اداره که به افسر درجه بندی نیاز دارد در صورت استفاده از اسپری فلفل یا تفنگ بی حس کننده.

___

پس از مرگ داریوس استوارت در سال 2015، یک مرد سیاهپوست 19 ساله توسط یک افسر پلیس سفیدپوست، فعالان و استیو کوهن، نماینده دموکرات تنسی، نماینده ایالات متحده، به ضرب گلوله کشته شد، از وزارت دادگستری ایالات متحده خواست تا یک “الگو یا عمل” انجام دهد. بررسی نقض حقوق شهروندی در این اداره. چنین تحقیقاتی اغلب منجر به اصلاحات گسترده، از جمله تعمیرات اساسی کارکنان و آموزش می شود.

بخش دستگیری در پرونده آژانس برای افسر دیگر، دمتریوس هیلی، 30 ساله، که قبل از پیوستن به این نیرو در یک مرکز اصلاحات شهرستان شلبی کار می کرد، نیز از سوابق ایالتی حذف شد. هیلی به اتهام ضرب و شتم یک زندانی در آنجا مورد شکایت قرار گرفت که او آن را رد کرد و پرونده به دلیل عدم ارائه اسناد به درستی منتفی شد.

یکی از افسران، امت مارتین سوم، 30 ساله، که سابقاً در تیم فوتبال دانشگاه بتل حضور داشت، به نظر می‌رسید حداقل یک نفر دستگیر شده باشد، طبق پرونده‌های کمیسیون استانداردها و آموزش افسران صلح، یک آژانس نظارتی دولتی. اما تاریخ و جزئیات این پرونده سیاه نمایی شد.

از پنج افسر تیم SCORPION که اکنون متهم به قتل درجه دوم در ضرب و شتم نیکولز در 7 ژانویه هستند، دو نفر تنها چند سال در این نیرو بودند و هیچ کدام بیش از شش سال تجربه نداشتند.

افزایش پرسنل یکی از اهداف اصلی سرلین دیویس، مدیر پلیس ممفیس بود که در ژوئن 2021 این مسئولیت را بر عهده گرفت و بخش او اعلام کرد که قصد دارد تعداد کارکنان را از 2100 به 2500 نفر افزایش دهد که به اندازه نیروی یک دهه پیش است. در عوض، رتبه پلیس به 1939 افسر کاهش یافته است – مانند شهر، اکثریت سیاهپوستان – حتی با افزایش جمعیت و تعداد قتل ها در هر یک از دو سال گذشته به 300 نفر رسیده است.

این دپارتمان به استخدام‌های جدید 15000 دلار پاداش امضا و 10000 دلار کمک هزینه جابه‌جایی پیشنهاد داد و در عین حال شرایط لازم برای داشتن اعتبارات دانشگاهی، خدمت سربازی یا کار قبلی پلیس را حذف کرد. تنها چیزی که در حال حاضر مورد نیاز است دو سال تجربه کاری است – هر تجربه کاری. این وزارت همچنین به دنبال معافیت های ایالتی برای استخدام متقاضیان دارای سوابق کیفری بود. و آکادمی پلیس حتی الزامات زمان بندی تمرینات آمادگی جسمانی را کنار گذاشت و دویدن را به طور کامل حذف کرد زیرا تعداد زیادی از افراد شکست می خوردند.