در مرحله آخر، کاندیداها درخواست خود را برای رای دهندگان «تقسیم بلیت» تشدید می کنند

در جورجیا، نظرسنجی‌های داخلی واکر و سایر نظرسنجی‌های حزب جمهوری‌خواه که با NBC News به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد که وارناک در میان رای‌دهندگان دموکرات بهتر از واکر در میان رای‌دهندگان جمهوری‌خواه عمل می‌کند. کمپین واکر و یک ابر PAC وابسته به آن، به نام 34N22، در تلاش هستند رای دهندگان پایه او و تعداد کمتری از رای دهندگان متمایل به جمهوری خواه را که در حال حاضر از آزادیخواهان در رقابت، چیس الیور، حمایت می کنند، به خانه بازگردانند.

آتلانتا – استیسی آبرامز که در نظرسنجی‌ها عقب افتاده است، تلاش می‌کند رقیب حزب جمهوری‌خواه خود، برایان کمپ، فرماندار جورجیا، را به جمهوری‌خواه کمتر محبوب در صندوق‌های رای: هرشل واکر، امیدوار سنا، گره بزند.

در همین حال، جمهوری‌خواهانی که برای کرسی‌های سنا در جورجیا و آریزونا نامزد می‌شوند، بیشتر بر تثبیت حمایت از پایگاه خود و رای‌دهندگان راست میانه متضاد – یا به اصطلاح جمهوری‌خواهان نرم – در این ایالت‌های قرمز سابق که حزب جمهوری‌خواه را در دوران ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ رها کردند، متمرکز هستند.

پس از مبارزات انتخاباتی با چهره‌های ملی MAGA مانند نمایندگان مت گاتز، آر-فلا، و مارجوری تیلور گرین، آر-گا.، در طول دوره مقدماتی و استقبال از آتش‌نشان‌های حزب جمهوری‌خواه مانند سناتور تد کروز، آر-تگزاس، که قبلاً با او همراه بود. پاییز امسال، ونس اخیراً با DeWine محبوب و ملایم کمپین تبلیغاتی کرده است.

شاپیرو گفت که به تقسیم کنندگان بلیط که از او حمایت می کنند افتخار می کند.

در مورد فترمن، هورویت گفت: «این رای دادن به اوز رای به ماستریانو است.

مهمت اوز، جی دی ونس.  (AP)

مهمت اوز، جی دی ونس. (AP)

در پنسیلوانیا، جان فترمن، دموکرات، که در نظرسنجی‌های اخیر به کمترین امتیازات دست یافته است، در تلاش است تا رقیب جمهوری‌خواه مهمت اوز را به داگ ماستریانو، نامزد راست افراطی فرمانداری که با اختلاف زیادی از جاش شاپیرو دموکرات عقب است، مرتبط کند.

او روز چهارشنبه در سی ان ان گفت: «من روی طرح شکایت از داگ ماستریانو متمرکز هستم – تا کنون خطرناک ترین و افراطی ترین نامزدی که در کشور شرکت می کند. ما سابقه طولانی از تقسیم بلیط در سراسر پنسیلوانیا را دیده ایم. من به این واقعیت افتخار می کنم که بسیاری از جمهوری خواهان با دموکرات ها و مستقل ها در حمایت از من پیوسته اند.

آبرامز و فترمن یک استراتژی مشترک دارند: آنها به دنبال جلب نظر آمریکایی‌هایی هستند که در حال بررسی رأی دادن به رقبای احزاب مختلف برای مناصب عالی هستند. در اوهایو، جی دی ونس، نامزد جمهوری خواه سنا و متحدانش، رویکرد مشابهی را با رأی دهندگانی اتخاذ می کنند که به حمایت از فرماندار جمهوری خواه مایک دی واین و رقیب ونس، نماینده دموکرات، تیم رایان، فکر می کنند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

ماه‌هاست که نظرسنجی‌کنندگان و فعالان رای‌دهندگانی را در جورجیا پیدا کرده‌اند که هم از کمپ و هم از سناتور دموکرات رافائل وارناک حمایت می‌کنند. همین امر در مورد کراس اوورهای Shapiro-Oz در پنسیلوانیا نیز صدق می کند.

طبق نظرسنجی های فاکس نیوز که چهارشنبه منتشر شد، وارناک تنها با یک درصد از واکر پیشی دارد، در حالی که کمپ با 6 امتیاز راحت تر از آبرامز است. فترمن با 3 امتیاز (در حاشیه خطا) از اوز جلو افتاد و شاپیرو با 16 امتیاز از اوز جلو افتاد.

در اوهایو، یک گروه ملی سرمایه‌گذاری شش رقمی با هدف جمهوری‌خواهانی انجام داد که ممکن است نسبت به دی واین، که به دنبال انتخاب مجدد به عنوان فرماندار، و همچنین رایان هستند، جزئی باشند. مشاوران ونس چشم‌انداز تقسیم بلیت‌ها را کم اهمیت جلوه داده‌اند، حتی در شرایطی که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که نامزد آن‌ها و رایان در وضعیت مرده‌ای آماری قرار دارند و دی واین با بیش از 18 امتیاز از حریف دموکرات خود پیشی گرفته است.

در آخرین مناظره یکشنبه شان، آبرامز گفت که کمپ “از دفاع از ما امتناع می ورزد، و با این حال از هرشل واکر دفاع کرد و گفت که نمی خواهد در زندگی شخصی رقیب خود دخالت کند.” آنها را سقط جنین کنند. “اما او بدش نمی آید که درگیر زندگی شخصی و انتخاب های پزشکی شخصی زنان در گرجستان باشد.”

استفان لاوسون، مشاور ارشد 34N22، گفت که اکثریت رای دهندگانی که سوپر PAC تلاش می کند تا از طریق تبلیغات دیجیتال، تلویزیونی و پستی متقاعد شود و شرکت کنند، جمهوری خواهان نرم هستند که به گفته او حدود 360000 نفر هستند.

هورویت گفت: «بنابراین، اگر در یک رقابت 5 امتیاز از دیگر نامزدهای ایالتی عقب باشید، از نظر سیاسی بسیار منطقی است که این ارتباط را قوی‌تر کنید. “این رای دهندگان را وادار می کند تا نظرات خود را در مورد رقیب دوباره ارزیابی کنند… من فکر می کنم این راه هوشمندانه ای است.”

شان نوبل، مشاور جمهوریخواه کهنه کار که با سازمان حفاظت از آریزونا سوپر PAC همکاری می کند، گفت که جمهوری خواهان توجه خود را به جمهوری خواهان نرم نیز آموزش می دهند.

تقسیم کنندگان بلیط نقش اصلی را در نظرسنجی های سال 2022 ایفا می کنند، اما یک سوال کلیدی بی پاسخ این است که آیا اکثر آنها به دوشاخه کردن برگه های رای خود ادامه می دهند یا در نهایت با یک حزب همه کاره می شوند.

تاریخ اخیر نشان می‌دهد که در دوران تشدید قبیله‌گرایی، توزیع‌کنندگان بلیط در حال کاهش هستند. در رقابت‌های نزدیک، تصمیم‌هایی که این رای‌دهندگان می‌گیرند، خطرات زیادی در نبرد برای کنترل کنگره و خانه‌های فرمانداری دارند و نامزدها به دنبال هر فرصتی هستند تا رای‌دهندگان را کمتر از یک هفته قبل از روز انتخابات به سمت خود سوق دهند.

جدا از واکر، که می‌گوید متهمان زن او دروغ می‌گویند و انکار می‌کنند که او آگاهانه برای سقط جنین پول پرداخت کرده است، بلیک مسترز، نامزد سنای آریزونا نیز در مقایسه با سناتور دموکرات مارک کلی، عملکرد بدتری نسبت به رای‌دهندگان جمهوری‌خواه دارد.

تلاش هماهنگی برای هدف قرار دادن خانواده های جمهوری خواه وجود دارد که در آن فردی در سال 2018 رای داد اما یکی دیگر از اعضای خانواده رأی نداد. و ما سعی می کنیم به آنها بگوییم، “عضو خانواده خود را برای رای دادن بیرون بیاورید.” نوبل گفت، تخمین می زند که آنها با 110000 خانواده از طریق پیامک، تلفن همراه و تبلیغات دیجیتال ارتباط برقرار می کنند.

در همین حال، رایان به دنبال حذف حمایت جمهوری خواهان در ایالتی است که ترامپ دو بار با 8 امتیاز افزایش داد. پیش از بازی دوشنبه شب فوتبال این هفته در کلیولند بین براونز و سینسیناتی بنگالز، رایان از یک مهمانی پشت دروازه با برنی کوسار، مدافع سابق براونز که در سیاست محلی جمهوری خواهان فعال بوده است، بازدید کرد. حمایت کوثر از رایان برای او هزینه یک سخنرانی در جمع آوری کمک های مالی جمهوری خواهان در هفته گذشته را به همراه داشت.

“تو با داگ ماستریانو رول می کنی!” فترمن صحبت را قطع کرد و در یک نقطه از تنها مناظره هفته گذشته آنها گفت، زیرا اوز در حال بحث درباره سقط جنین به عنوان موضوعی بین “زنان، پزشکان، رهبران سیاسی محلی” بود. صبح روز بعد، فترمن دوید آگهی اوز به سیاستمدارانی مانند داگ ماستریانو اجازه می‌دهد که سقط جنین را بدون استثنا ممنوع کنند، و او را «بیش از حد افراطی برای پنسیلوانیا» خواند.

جف هورویت، یک نظرسنجی از حزب دموکرات که در نظرسنجی ان‌بی‌سی نیوز مشارکت می‌کند، می‌گوید: «این یک تصدیق است که برند شما به اندازه شخص دیگری در حزب شما قوی نیست. “شما می بینید که بسیاری از رای دهندگان به خانه می آیند، حزبی هایی که در روزهای پایانی انتخابات به گوشه و کنار خود می آیند.”