در حالی که مدیر عامل Anheuser-Busch از مصرف کنندگان درخواست می کند که به 65000 کارمند تحت تأثیر تحریم فکر کنند، نور بادکنک به جایگاه چهاردهم در میان آبجوها سقوط کرد.


در حالی که مدیر عامل Anheuser-Busch از مصرف کنندگان درخواست می کند که به 65000 کارمند تحت تأثیر تحریم فکر کنند، نور بادکنک به جایگاه چهاردهم در میان آبجوها سقوط کرد.

همانطور که Bud Light، زمانی که یکی از رقبای محبوب آبجوهای مورد علاقه کشور بود، به رتبه چهاردهم می رسد، بازتاب بسیار فراتر از خود برند طنین انداز می شود.

نظرسنجی اخیر YouGov کاهش رتبه Bud Light را نشان می دهد و آن را زیر رقبایی مانند Pabst Bue Ribbon، Miller Genuine Draft و Miller Lite قرار می دهد. این تغییر لرزه ای در محبوبیت، معیشت 65000 نفری را که رفاه اقتصادی آنها به طور پیچیده با موفقیت Anheuser-Busch InBev مرتبط است، به خطر می اندازد.

برندان ویتورث، مدیرعامل Anheuser-Busch مسئولیت کامل تبلیغ بحث برانگیز مربوط به اینفلوئنسر تراجنسیتی دیلان مولوینی را که باعث کاهش فروش شد، بر عهده گرفته است. ویتورث در مصاحبه با CBS تاکید کرد که در نهایت در قبال اقدامات شرکت پاسخگو است و نسبت به افرادی که معیشت آنها وابسته است ابراز نگرانی کرد. Anheuser-Busch.

از دست نده:

او گفت: “این تأثیر صادقانه بر کارمندان است که بیشترین وزن را روی من می گذارد.”

ویتورث از مردم خواست که نیروی کار را مجازات نکنند، بلکه او را مقصر بدانند. او به صراحت اعلام کرد که پیامدهای تبلیغات را تصدیق می کند و از مصرف کنندگان خواست به حمایت از Bud Light ادامه دهند.

در حالی که Anheuser-Busch تلاش کرده است نقش Mulvaney را در استراتژی کلی خود کم رنگ کند، Whitworth تایید کرد که این شرکت شراکت خود را بدون ایجاد هیچ تغییری حفظ کند. او به صراحت از همکاری با مولوانی عذرخواهی نکرد، علیرغم اینکه برخی از مصرف کنندگان خواستار تصدیق رسمی اشتباه به عنوان پیش نیاز برای بازگرداندن حمایت خود بودند.

اقدامات این شرکت به عنوان نقض ناگفته “قوانین بار” تلقی شده است که به شدت از بحث در مورد سیاست یا مذهب جلوگیری می کند. تا زمانی که شرکت نتواند نگرانی ها را بپذیرد یا رسیدگی کند، پیش بینی می شود که تحریم ها ادامه داشته باشد.

برای به‌روز ماندن از اخبار و سرمایه‌گذاری‌های استارت‌آپ برتر، در خبرنامه سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری استارتاپی بنزینگا ثبت نام کنید.

در تلاش برای احیای فروش و جلب مجدد اعتماد مصرف کننده، تاد آلن، رئیس برند ویتورث و باد لایت، کمپین تابستانی جدیدی را راه اندازی کرد. این شرکت در نظر دارد سرمایه گذاری های خود را در سال جاری سه برابر کند، از جمله افزایش هزینه ها برای ورزش، تبلیغات تلویزیونی کابلی و تلویزیون کابلی. هنوز مشخص نیست که آیا این تلاش ها برای اصلاح وضعیت و بازسازی شهرت برند کافی خواهد بود یا خیر.

در حالی که ویتورث اعتراف می کند که مقابله با تحریم باعث استرس او شده است، او همچنان به Anheuser-Busch اختصاص دارد و آن را به عنوان یک “موسسه” توصیف می کند که نزدیک به پرچم آمریکا است. علیرغم فشار برای رسیدگی به وضعیت در حال تشدید، ویتورث تنها فردی نیست که با انتقاد مواجه می شود.

Alissa Heinerscheid، اولین زنی که در تاریخ 40 ساله این برند رهبری Bud Light را بر عهده گرفت، پس از همکاری او با Mulvaney برای گسترش دامنه برند، با واکنش شدید مصرف کنندگان مواجه شد. نظرات او در مورد “غیرفعال بودن” برند و نیاز به تغییر بیشتر به این بحث دامن زد. در نتیجه، هاینرشاید، همراه با معاون بازاریابی جهانی Anheuser-Busch، دانیل بلیک، در مرخصی اداری قرار گرفتند.

موفقیت سرمایه گذاری

به عنوان یکی از بزرگترین مارک های الکل در جهان برای چندین دهه، سقوط از فضل فرصتی بی سابقه را برای سرمایه گذاران در فضای الکل باز می کند. مثلا، شرکت نوشیدنی Molson Coors از سال تا به امروز 32 درصد رشد داشته است زیرا همچنان سهم بازار را از برند آبجو در حال مبارزه می‌گیرد.

بازی دیگر سرمایه‌گذاری روی برندهای در حال رشد الکل در پلتفرم‌هایی مانند StartEngine است که به هر کسی اجازه می‌دهد در استارت‌آپ سرمایه‌گذاری کند، از جمله سرمایه‌گذاری در خود StartEngine. در حال حاضر، این پلتفرم دارای بیش از 13 مارک الکل است، از جمله برخی از مارک های الکل خصوصی که سریع ترین رشد را در کشور دارند.

بیشتر در سرمایه گذاری استارتاپی از بنزینگا:

هشدارهای بلادرنگ در مورد سهام خود را از دست ندهید – به صورت رایگان به Benzinga Pro بپیوندید! ابزاری را امتحان کنید که به شما کمک می کند هوشمندانه، سریع تر و بهتر سرمایه گذاری کنید.

این مقاله با درخواست مدیر عامل Anheuser-Busch از مصرف کنندگان برای فکر کردن به 65000 کارمند تحت تأثیر تحریم ها به جایگاه چهاردهم در میان آبجوها رسید.

.

© 2023 Benzinga.com. بنزینگا مشاوره سرمایه گذاری ارائه نمی دهد. تمامی حقوق محفوظ است.



منبع