در حالی که مجلس یک رئیس را انتخاب می کرد، آمریکا منشی مجلس را زیر نظر داشت

و به همین ترتیب روز پنجشنبه – پس از اینکه پلوسی و دموکرات ها از قدرت کنار رفتند، پس از دو روز و شش دور رای گیری که نتوانست یک سخنران جدید را به دست آورد – تیراندازی شد. جانسون برای سخنرانی اعضای منتخب پیش قدم شد. بدون سخنران، آنها حتی نمی توانستند سوگند یاد کنند.

“پایتخت خرید رای جهان”: در یکی از شهرستان‌های آپالاچی، افسانه‌های انتخاباتی همچنان ادامه دارد

ویلیام لیسی کلی جونیور، نماینده سابق کنگره میسوری، که به مدت 20 سال قبل از از دست دادن کرسی خود در سال 2020 در مجلس حضور داشت، گفت که از دهه‌ها پیش که جانسون به عنوان دانشجو در دانشکده حقوق دانشگاه هاوارد ملاقات کردند، با جانسون دوست بوده است. در آنجا، او تحت تأثیر هوش او قرار گرفت.

بنابراین او را جمعه در طول یک استراحت طولانی در عمل تماس گرفت.

کوین مک کارتی از کالیفرنیا انتخاب شد. آرا شمرده شد.

سوزت هاکنی یک مقاله نویس ملی است. در توییتر با او تماس بگیرید: @suzyscribe. کریس کنینگ یک خبرنگار ملی است. در توییتر با او تماس بگیرید: @chris_kenning.

او در یک سازمان مدنی داوطلب می‌شود که رهبران جدید را پرورش می‌دهد و به آنها آموزش می‌دهد و اصول ایمانی را آموزش می‌دهد که می‌توانند زمینه مشترک غیرحزبی پیدا کنند.

پنج‌شنبه تا جمعه کشیده شد و منشی باقی ماند و نظم و نزاکت را رعایت می‌کرد و نه در ردیف عقب، بلکه در نزدیکی بالای میز می‌نشست.

“این آسیب زا بوده است”: نبرد یک مادر با بی خانمانی، بیکاری، تورم

اواخر جمعه همه چیز تمام نشده بود. آمریکا در حال تماشای زوایای آشکار و غیرمعمول دوربین بود که برای یافتن چهره‌آف‌ها و تقابل‌های نزدیک در طبقه مجلس، حرکت می‌کردند و بزرگ‌نمایی می‌کردند.

کشیش داریل رابرتز، کشیش ارشد در خیابان 19 باپتیست، گفت: «من فکر می‌کنم وقتی به این لحظه از نظر تاریخی نگاه کنیم، می‌توانیم بگوییم که به خاطر رهبرانی مانند منشیمان شریل جانسون، از آن عبور کرده‌ایم.»

منشی مجلس، شریل جانسون، نماینده جیمی راسکین (D-Maryland) و نماینده دیوید سیسیلین (D-Rhode Island) از تالار مجسمه کنگره عبور می کنند تا در ژانویه 2021 مقاله استیضاح علیه رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ را ارائه کنند.

او چنان برای نقش او احترام قائل بود، او از صحبت با USA TODAY بدون اجازه او خودداری کرد.

با 15 رای، آمریکا سخنان جانسون را شنید و قوانینی را که هنوز آنها را محدود می کرد به اعضا یادآوری کرد. برای اکثر کسانی که او را در C-SPAN یا توییتر دیدند، او چهره جدیدی بود. برای کسانی که او را بهتر می شناختند، او مهمترین چیزی بود که دیدند.

وقتی او در مجلس حاضر نیست، از جان لوئیس، نماد فقید حقوق مدنی و نماینده قدیمی کنگره جورجیا تجلیل می کند.

جمعه تا شنبه ادامه یافت و پانزدهمین دور رای گیری سرانجام این روند را به پایان رساند.

هرج و مرج که آمریکا را فراگرفته بود، به نظر می‌رسید، جانسون در مسیر خود تردیدی نداشت.

کلی، عضو قدیمی و دوست، اوایل هفته با او صحبت کرده بود. او گفت که حتی در آن زمان، امنیت در اطراف او افزایش یافته بود.

کارمندان مجلس تصویب لوایح را تأیید می کنند و پیام های رسمی را به سنا می رسانند و صدای آنها به ندرت جز در لحظات کوتاه و تاریخی ظاهر می شود. رئیس مجلس، که توسط حزب اکثریت منصوب شده است، به شات ها می پردازد.

در مراسم یکشنبه، شریل جانسون در صندلی عقب نشسته است.

او از خدمات دقیق و بی تکلف در کلیسای باپتیست خیابان 19، یکی از قدیمی ترین مؤسسات باپتیست سیاه پوست در واشنگتن دی سی لذت می برد. او در هیئت مدیره خدمت می کند. او برای یک کلینیک کودکان در هائیتی پول جمع آوری می کند.

و جایی که نمی توانست زمینه مشترک غیر حزبی وجود داشته باشد، نظم وجود خواهد داشت.

او از طریق مؤسسه ایمان و سیاست مستقر در واشنگتن دی سی، برای دستیابی به هدف ایجاد شبکه ای سراسری از افراد نوظهور و مدنی – دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد و رهبران شرکت های جوان – که از طریق مارتین لوتر کینگ جونیور تغییر ایجاد می کنند، تلاش می کند. اصول خشونت پرهیزی و کنشگری جامعه محور لوئیس.

رابرتز، کشیش، جانسون را تماشا می کرد.

منشی مجلس نمایندگان، شریل جانسون، کارمند ارشد، سوزان کول، در حالی که مجلس برای سومین روز برای انتخاب رئیس جلسه تشکیل می دهد، پنجشنبه، 5 ژانویه 2023.

جانسون تماس او را پاسخ داد و به او اجازه داد – با پیام خودش برای انتقال همراهش.

این اغلب به معنای همکاری نزدیک با اعضای کنگره بود.

اگرچه هرج و مرج کنگره 118 ممکن است در دوران مدرن بی سابقه باشد – از قبل از جنگ داخلی چنین جنگی برای ریاست مجلس دیده نشده است – سفر جانسون به رئیس مجلس سفری است که او در تمام زندگی خود برای آن آماده کرده است.

از آنجایی که جناح‌های جمهوری‌خواه، که به تازگی اکثریت را تشکیل می‌دادند، به شدت برای انتصاب رئیس‌جمهور جدید مبارزه می‌کردند، به نظر می‌رسید که مجلس در حال عقب نشینی بود. در ژانویه 2021، این کشور شاهد حمله به دموکراسی بود. اکنون، در ژانویه 2023، هیچ بلندگویی برای نگه داشتن گال نداشت.

منشی مجلس شریل جانسون در حالی که مجلس برای دومین روز برای انتخاب رئیس و تشکیل یکصد و هجدهمین کنگره در واشنگتن، چهارشنبه، 4 ژانویه 2023 تشکیل جلسه می دهد، در اتاق مجلس سخنرانی می کند.

یک درگ شو، یک اعتراض، یک ردیف اسلحه: نبرد بر سر یک موضوع چگونه آمریکا را در هم می اندازد

لیندا سنت توماس، سخنگوی ارشد اسمیتسونیان که با او کار می کرد، گفت که جانسون بعداً برای موسسه اسمیتسونیان کار کرد و نقش کلیدی در افتتاح موزه ملی تاریخ و فرهنگ آمریکایی آفریقایی تبار در سال 2016 ایفا کرد و به عنوان رهبر در روابط دولتی خدمت کرد.

بیشتر: راهنمای بن بست رئیس مجلس که برای یک قرن دیده نشده است

کنگره جدید

کار او بی توجه نبود. دو بار، قانونگذاران او را به شدت تشویق کردند و از خدماتش تشکر کردند. حتی چند نفر فریاد زدند “جانسون برای بلندگو!”

پل آلاژرو، مدیر عامل مؤسسه Faith & Politics، شاهد بود که جانسون فرماندهی جلسات مجلس را برعهده گرفت و آن را «دیدن شگفت‌انگیز» خواند.

آلاگرو گفت: «در واقع با تماشای او در این نقش لبخندی بر لبانم می‌آورم و باعث می‌شود از آنچه در کشور درست است قدردانی کنم.»

او گفت که هدف اصلی او اطمینان از اینکه جانسون می داند خانه و خانواده کلیسایش فضایی امن و حمایت کننده است، بود. که کشیش او خارج از نوبت صحبت نمی کند مگر اینکه به او برکت داده شود.

او به او گفت: «وقتی همه چیز تمام شد و یک منشی جدید انتخاب کردند، لطفاً کمی مرخصی بگیرید.»

بنابراین برای کسانی که جلسه مجلس نمایندگان بدون رهبر را برای اولین هفته سال جدید تماشا کردند، طنز غیرقابل انکار بود، اما آرمان گرایی نیز همینطور بود.

جانسون در دانشگاه آیووا تحصیل کرد و در آنجا در رشته روزنامه‌نگاری و ارتباطات تحصیل کرد. او مدرک حقوق را از دانشگاه هاوارد گرفت و برنامه مدیریت ارشد دانشکده دولتی جان اف کندی دانشگاه هاروارد را به پایان رساند.

اما شریل جانسون را داشت. او با 15 رای، او را به عنوان رهبر اصلی هیئت نمایندگی بزرگتر کشور معرفی کرد.

کلی گفت: «هیچ کس نمی توانست تصور کند که این اتفاق به شکلی که در حال رخ دادن است رخ دهد. او به خوبی برای جایی که تاریخ او را پیدا کرده است واجد شرایط است. او تقریباً تمام زندگی خود را برای حضور در این نقش آماده کرده است.”

“حفظ دستور”

او به طور اتفاقی نیامده است که سنگر را نگه دارد.

اولین منشی مجلس در سال 1789 انتخاب شد. در 234 سال پس از آن، این نقش کمی شناخته شده بوده است.

مهم نیست که چه اختلافاتی در مجلس در حال وقوع است، چه اختلاف نظرهایی، و با وجود اینکه جنگ بی‌سابقه‌ای برای تعیین یک سخنران در جریان بوده است، سطح خاصی از وقار و فضل در آن مجلس همیشه حفظ شده است. رابرتز گفت. از آنجایی که آمریکایی‌ها به دنبال رهبری، حل مشکلات و پیشبرد کشور ما به مقامات منتخب ما هستند، او می‌داند که اگر حتی در میان آن هرج و مرج، رهبری ثابتی وجود داشته باشد.»

منشی مجلس نمایندگان، شریل جانسون، کارمند ارشد، سوزان کول، در حالی که مجلس برای سومین روز برای انتخاب رئیس جلسه تشکیل می دهد، پنجشنبه، 5 ژانویه 2023.

منشی مجلس شریل جانسون در حالی که مجلس برای دومین روز برای انتخاب رئیس و تشکیل یکصد و هجدهمین کنگره در واشنگتن، چهارشنبه، 4 ژانویه 2023 تشکیل جلسه می دهد، در اتاق مجلس سخنرانی می کند.

Unflappable از سال 2019، زمانی که او سی و ششمین کارمند مجلس نمایندگان تحت رهبری نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان شد، به نظر می رسید که یک شغل دراماتیک است. اول، روند استیضاح رئیس جمهور دونالد ترامپ. كلي گفت، سپس حمله 6 ژانويه به ساختمان پارلمان، زماني كه او به همراه اعضا مجبور به فرار از طبقه مجلس به سمت مكاني امن شدند.

به روز رسانی ها: کوین مک کارتی جمهوری خواه رأی رئیس مجلس نمایندگان را قطعی کرد. اعضا سوگند یاد کردند

بقیه هفته، در چهار سال گذشته، او به عنوان منشی مجلس نمایندگان ایالات متحده به کار روزانه خود مشغول است.

او گفت: “اعضای منتخب باید از درگیر شدن در شخصیت با سایر اعضای منتخب خودداری کنند.” رئیس از همکاری اعضای منتخب در رعایت و حفظ نظم و نزاکت در مجلس قدردانی می کند.

رابرتز گفت: “او گفت: “به آنها بگویید که من یک مسیحی خوب هستم و به بهشت ​​می روم.” “و من هم همینطور.”

کلی در روز جمعه در حالی که رای‌های سرگیجه‌آور ادامه داشت، به USA TODAY گفت: “او واقعاً مانند یکی از اعضای خانواده ما شد.” عضو مجلس که بیش از 30 سال نماینده منطقه میسوری خود بود.

غذای آماده: رئیس مجلس با امتیازات عمده، شورش جمهوری خواهان را خنثی می کند

یک عمر برای این لحظه

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: شریل جانسون، منشی مجلس، زنی بود که آمریکا در حال تماشای آن بود.





منبع

جانسون بر سنگ کوبید – یک صدای آرام، یک عمر خدمت، یک لحظه که آمریکا را تغییر داد.

اطلاعات بیشتر از USA TODAY

سنت توماس گفت: “او غیرقابل تلاقی است.” و او حس شوخ طبعی خوبی دارد. اما من فکر نمی‌کنم که او بتواند چنین چیزی را روی آن سکو نشان دهد.»

منشی مجلس، شریل جانسون، نماینده جیمی راسکین (D-Maryland) و نماینده دیوید سیسیلین (D-Rhode Island) از تالار مجسمه کنگره عبور می کنند تا در ژانویه 2021 مقاله استیضاح علیه رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ را ارائه کنند.