دانشجوی آسیایی آمریکایی با نمره SAT 1590، اقدام مثبت را به دلیل رد شدن از 6 کالج مقصر می داند.

درباره دانش آموز: جان وانگ، دانش آموز 18 ساله با معدل دبیرستان 4.65 و نمره کامل در بخش ریاضی SAT، از MIT، CalTech، پرینستون، هاروارد، کارنگی ملون و دانشگاه کالیفرنیا، برکلی رد شد. او اقدام مثبت را مقصر می داند که به ویژه در سال 1995 در کالیفرنیا ممنوع شد.

از این محتوا لذت می برید؟ از NextShark بیشتر بخوانید!

پروفسورها از سیستم دانشگاه ایالتی کالیفرنیا به دلیل سیاست ضد تبعیض طبقاتی شکایت کردند



منبع

دعاوی حقوقی: دو پرونده مهم – دانشجویان برای پذیرش منصفانه در مقابل رئیس و همکاران دانشگاه هاروارد و دانشجویان برای پذیرش منصفانه در برابر دانشگاه کارولینای شمالی – به دلیل وضعیت هاروارد به عنوان یک موسسه خصوصی، توسط دادگاه عالی جدا نگه داشته شدند. از سوی دیگر UNC عمومی است. پرونده علیه هاروارد بررسی می‌کند که آیا این دانشگاه با «تبعیض علیه متقاضیان آسیایی آمریکایی به نفع متقاضیان سفیدپوست»، عنوان ششم قانون حقوق مدنی را نقض کرده است، در حالی که UNC به‌طور مشابه به دلیل امتناع از در نظر گرفتن یک «جایگزین بی‌نظیر نژادی» در پذیرش آنها مورد شکایت قرار گرفته است. .

انتظار می رود دیوان عالی تصمیمات خود را برای هر دو پرونده قبل از 4 جولای اتخاذ کند.

مادر مالزیایی با بازی PUBG 4400 دلار درآمد دارد و بچه ها را تشویق می کند تا رویاهایشان را زندگی کنند

اطلاعات بیشتر از NextShark: زوج تگزاس ساعاتی جدا از COVID-19 می میرند

من نمرات آزمونم را به آنها دادم، و سپس آنها باید مدل را روی آن اجرا کرده باشند… [they] وانگ که والدینش از چین مهاجرت کرده اند، به فاکس نیوز گفت: 20 درصد شانس قبولی در هاروارد به عنوان یک آمریکایی آسیایی و 95 درصد به عنوان یک آمریکایی آفریقایی تبار دارم.

وانگ از آن زمان در موسسه فناوری جورجیا پذیرفته شد.

وانگ به اقدام غیرانتفاعی ضد اثباتی دانشجویان برای پذیرش منصفانه (SFFA) پیوست، که در حال حاضر به دنبال لغو حکم دادگاه عالی در سال 2003 در مورد گروتر علیه بولینگر در پرونده‌هایی علیه هاروارد و دانشگاه کارولینای شمالی است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: دادگاه ژاپن رئیس یاکوزا را برای اولین بار در تاریخ به اعدام محکوم کرد

[Source]

یک دانشجوی آسیایی آمریکایی از فلوریدا با نمره SAT 1590 که از شش دانشگاه نخبه رد شده بود به پرونده دادگاه عالی پیوسته است تا به پذیرش بر اساس نژاد پایان دهد.