دادگاه استیناف – ایالات متحده نمی تواند افراد محکوم به جرایم غیرخشونت آمیز را خلع سلاح کند

توسط برندان پیرسون

دیوان عالی سال گذشته حکم داد که بر اساس متمم دوم، هرگونه محدودیت در نگهداری اسلحه باید با سنت تاریخی کشور در مقررات مربوط به اسلحه مطابقت داشته باشد. اکثریت مدار سوم، در کنار Range، دریافتند که خلع سلاح جنایتکاران غیر خشونت آمیز آن استاندارد را برآورده نمی کند.

اداره الکل، تنباکو، اسلحه گرم و مواد منفجره، که قوانین فدرال اسلحه را اجرا می کند، از اظهار نظر خودداری کرد. یک وکیل برای Range بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

حکم دادگاه تجدیدنظر ناحیه سوم ایالات متحده مستقر در فیلادلفیا، آخرین شکست قوانین کنترل اسلحه در پی حکم دادگاه عالی ایالات متحده در سال گذشته است که حقوق اسلحه را در سراسر کشور گسترش داد.

این تصمیم ناشی از شکایت در سال 2020 توسط یک مرد پنسیلوانیا به نام برایان رنج است که طبق قانون فدرال پس از اعتراف به تقلب در امور رفاهی در سال 1995 از داشتن اسلحه منع شده بود. او مدعی شد که این قانون حق حمل اسلحه را طبق متمم دوم قانون اساسی نقض کرده است. قانون اساسی آمریکا

(رویترز) – دادگاه استیناف فدرال روز سه شنبه حکم داد که دولت ایالات متحده نمی تواند افراد محکوم به جرایم غیرخشونت آمیز را از داشتن اسلحه منع کند.

(گزارش توسط برندان پیرسون در نیویورک؛ ویرایش توسط دیوید گرگوریو)



منبع