داده های لو رفته Google Pay بالاترین حقوقی را که غول فناوری در زمینه های مهندسی، فروش و موارد دیگر پرداخت می کند نشان می دهد.


ساندار پیچای در حالی که روی صحنه ایستاده و ژاکت خاکستری روی یک تی شرت سفید پوشیده است، لبخند می زند و انگشت شست را بالا می گیرد.

ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل.جاستین سالیوان از طریق گتی ایماژ

  • اینسایدر یک صفحه گسترده داخلی به دست آورد که نشان می دهد کارمندان گوگل در سال 2022 حقوق زیادی دریافت کرده اند.

  • اینسایدر اعداد و ارقام را برای یافتن بالاترین حقوق پایه برای نقش‌های مستقر در ایالات متحده در این غول فناوری بررسی کرد.

  • مهندسان نرم افزار و مشاور حقوقی شرکت ها جزو پردرآمدترین مشاغل گوگل در سال 2022 بودند.

میانگین کل غرامت در گوگل در سال 2022، 279,802 دلار بود – اما کدام نقش‌ها بیشترین حقوق را داشتند؟

Insider یک صفحه گسترده داخلی شرکت را به دست آورد که بین کارمندان Google به اشتراک گذاشته شده بود. این برگه شامل داده‌های حقوق بیش از 12000 کارمند مستقر در ایالات متحده در سال 2022 است و طیف وسیعی از نقش‌ها از جمله مهندسان نرم‌افزار و تحلیلگران تجاری را پوشش می‌دهد.

همچنین شامل داده هایی در مورد حقوق صاحبان سهام و پاداش است که می تواند به طور قابل توجهی کل غرامت یک کارمند را افزایش دهد.

این صفحه‌گسترده بهترین نگاه ما را از میزان دستمزد غول فناوری به کارکنان با برخی محدودیت‌ها نشان می‌دهد: داده‌ها فقط برای نقش‌های مستقر در ایالات متحده است و شامل داده‌هایی است که کارمندان داوطلبانه ارائه کرده‌اند.

به طور طبیعی، کارکنانی که مدت طولانی تری در شرکت بوده اند و در سطوح بالاتری کار کرده اند، حقوق بیشتری دارند. به عنوان مثال، پردرآمدترین مهندس نرم‌افزار در داده‌ها، یک کارمند سطح 7 بود که 718000 دلار حقوق پایه داشت. اکثر مهندسان نرم افزار در برگه گزارش کردند که از 100000 دلار تا 375000 دلار درآمد داشتند.

تامانی جایاسینگه، سخنگوی گوگل در بیانیه‌ای گفت: «ما غرامت‌های برتر بازار را به نیروی کار خود ارائه می‌کنیم که شامل حقوق، حقوق صاحبان سهام، مرخصی‌ها و مجموعه‌ای از مزایا می‌شود.»

در زیر بالاترین پایه حقوق درج شده در برگه آمده است:

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع