دادستان ها می گویند برادر عقیب طالب ستاره سابق NFL به قتل اعتراف کرده است.


دالاس (AP) – دادستان ها گفتند که برادر عقیب طالب مدافع بازنشسته NFL به قتل در تیراندازی یک مربی در سال 2022 در یک بازی فوتبال جوانان در تگزاس اعتراف کرده است.

به گفته کلیر کروچ، سخنگوی دفتر دادستانی منطقه دالاس، یعقوب سالیک طالب، 40 ساله، روز پنجشنبه به اتهام تیراندازی به مایکل هیکمون 43 ساله اعتراف کرد. او گفت که طالب با حکم 37 سال زندان موافقت کرده و در ماه اوت محکوم خواهد شد.

یک وکیل طالب بلافاصله به پیام تلفنی که خواستار اظهار نظر در روز جمعه بود، پاسخ نداد.

آگوست گذشته، پلیس گفت شاهدان شاهد بودند که طالب در حومه دالاس در حومه دالاس، لنکستر، در نزاع بین بزرگسالان، اسلحه‌ای را بیرون آورد و به هیکمون شلیک کرد. پلیس گفت که این دعوا به دلیل اختلاف بین کادر مربیان حریف بر سر تماس‌های خدمه داوری بوده است، اما یکی از مقامات یکی از تیم‌ها بعداً گفت که این دعوا از زمانی شروع شد که هیکمون برای برداشتن توپ فوتبال رفت و شخصی آن را با لگد دور کرد.

به گزارش صبح دالاس، پسران هر دو برادر طالب در یکی از تیم ها و پسر هیکمون در تیم دیگر بازی کردند.

یعقوب طالب در پی تیراندازی میدان را ترک کرد و بعداً خود را به پلیس تسلیم کرد. وکیل او در آن زمان گفت که موکلش “از از دست دادن غم انگیز زندگی متاسف است” اما تسلیم شد تا “این شانس را داشته باشد که طرف ماجرا را بگوید.”

عقیب طالب یک بازیکن حرفه ای پنج بار است که در سال 2020 بازنشستگی خود را اعلام کرد. او سال گذشته به عنوان یکی از مشارکت کنندگان در “پنجشنبه فوتبال فوتبال” در Prime Video نامگذاری شد اما پس از تیراندازی این نقش را ترک کرد.



منبع