خواهد کرد یا نه؟ تیم اسکات، سناتور جمهوری خواه، پیشنهاد تاریخی کاخ سفید را ارزیابی می کند

میر گفت: «نمی‌دانم که آن‌ها (اسکات) را نرم می‌دانند، اما فکر می‌کنم که پایگاه جمهوری‌خواهان به خوبی متقاعد شده است که کشور در حال حاضر در یک سبد دستی به جهنم می‌رود.

در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

نماینده کارن باس، دی-کالیفرنیا، سناتور تیم اسکات، RS.C.، و سناتور کوری بوکر، DN.J، دفتر نماینده جیمز کلیبرن، DS.C. را به دنبال جلسه ای در مورد پلیس ترک می کنند. اصلاح قانون در کاپیتول هیل در سال 2021.

یک نظرسنجی در 16 فوریه توسط دانشگاه کوینیپیاک نشان داد که اسکات به سختی در میان رای دهندگان حزب جمهوری خواه با 1 درصد ثبت نام می کند، وقتی از آنها پرسیده شد که پشت هیلی، پنس و پمپئو از چه کسی برای ریاست جمهوری حمایت می کنند.

عمان گفت: “پیام او درست بود. من دهه های 70 و 80 را به یاد دارم و تقریباً می توانم بگویم که شبیه ریگان بود.” این خوش بینی آفتابی است و او داستانی متقاعدکننده، فروتنانه و شخصی دارد، اما نگاهی بسیار خوش بینانه به آینده آمریکا دارد.»

آیا یک محافظه کار «طلوع آفتاب» می تواند ترامپیسم را شکست دهد؟

او گفت که بیوگرافی این سناتور با نحوه توصیف دموکرات ها از کشور در تضاد است و او را به یاد رئیس جمهور سابق جمهوری خواه می اندازد.

اسکات، تنها جمهوری خواه سیاه پوست در سنا، در گذشته علناً در مورد تأثیر منفی نژادپرستی در زندگی شخصی خود صحبت کرده است. اما او در آیووا گفت که این شرایط مانع از آن نشد که در نهایت به عنوان یک محافظه کار در سالن کنگره راه برود.

سیاست:آریزونا AG سابق گزارشی را که ادعاهای تقلب در انتخابات 2020 را بی اعتبار می کرد، پنهان کرد

مشاور حزب جمهوری خواه، لیز مایر، سخنگوی سابق مبارزات انتخاباتی جان مک کین در سال 2008، گفت که اسکات در میان فعالان راستگرا بسیار محبوب است و به عنوان یکی از باهوش‌ترین نامزدهای احتمالی شناخته می‌شود.

اسکات بسیاری از دیدگاه های سنتی محافظه کارانه در مورد آموزش، سقط جنین، مهاجرت و مالیات را دارد که در طول سفر آیووا از آنها حمایت کرد.

و مانند دیگر مدعیان ریاست جمهوری جمهوری خواه، او تاکید کرد که چگونه کشور باید در برابر سیاست های “شکایت” چپ در مورد مسائل فرهنگی مقاومت کند. با این حال اسکات در مورد تأثیر منفی نژادپرستی بر زندگی او صحبت کرده است.

او گفت: «تیم اسکات واقعاً آن گروه از جمهوری‌خواهان را آرام می‌کند که دورانی را که ما در آن قرار داریم درک می‌کنند و می‌دانند که اگر با لفاظی‌های ترامپ پیوند داشته باشند، در انتخابات آینده با فرهنگ متنوع پیروز نخواهند شد.»

آنها به دنبال قهرمانی هستند.

اسکات گفت به جای سازش، حزب جمهوری خواه باید در مورد “برنده شدن افراد تبدیل شده” باشد.

میر گفت: “هر کسی که شناسه و جذابیت این دو را نداشته باشد، ایجاد یک کمپین کار سختی خواهد بود.”

پول اسکات با حرکات او مطابقت دارد

از زمانی که در سال 2013 به این کرسی منصوب شد، او به عنوان یک نیروگاه جمع آوری کمک های مالی ظاهر شد که کمک کنندگان بزرگ را به خود جذب کرد.

به نظر می رسد که حوزه جمهوری خواه در سال 2024 با حضور هیلی و کارآفرین 37 ساله، ویوک راماسوامی، در حال حاضر متنوع ترین رشته در تاریخ حزب باشد.

اما او تردید دارد که هر «نوعی خوش‌بینی شاد آفتابی» با پایگاهی که می‌خواهد در حال حاضر با آمریکای لیبرال مبارزه کند، می‌فروشد.

پرزیدنت دونالد ترامپ و ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا در کانال پوینت فلوریدا در سال 2019.

استفان گریوز، استاد علوم سیاسی دانشگاه میسوری در بخش مطالعات سیاه پوست، گفت که روایت انشعاب اسکات در مورد ایجاد نوعی محافظه‌کاری است که برای رأی‌دهندگان سفیدپوست که در مسائل فرهنگی معتدل‌تر هستند، جذابیت دارد.

و هنگامی که هفته گذشته به مردم آیوان گفت که چگونه “جنبش محافظه کار می تواند بار دیگر 49 ایالت و رای مردم را به همراه داشته باشد” به چهلمین رئیس جمهور اشاره کرد.

اسکات افزود: “این چیزی است که من می بینم.” “طلوع جدید آمریکا.”

اسکات جنینگز، استراتژیست و مفسر سیاسی حزب جمهوری خواه، به USA TODAY گفت: «این در این زمینه برجسته خواهد شد، زیرا بسیاری از مردم، به ویژه ترامپ، مشتاق توصیف آمریکا هستند که انگار یک منظره جهنمی است.

در مقاله ای برای USA TODAY در سال 2021، هنگام پیگیری قانون اصلاحات پلیس دو حزبی در پی قتل جورج فلوید، او در مورد “به دلیل داشتن چراغ جلوی نامناسب” در سن 21 سالگی و اینکه چگونه افسر او را “پسر” خطاب کرد صحبت کرد. “

او گفت که آزمون بزرگ برای اسکات در صورت کاندیداتوری، جلب توجه رأی دهندگان به او خواهد بود. او گفت که بسیاری – به ویژه در اکوسیستم رسانه‌های راست‌گرا – بین ترامپ و فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، پینگ‌پنگ هستند.

استراتژیست های جمهوری خواه می گویند که داستان زندگی اسکات برای احتمالی از رای دهندگان جذاب است که می تواند یک دارایی در انتخابات مقدماتی باشد که عمدتاً توسط رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ تعیین شده است که دوباره نامزد شود.

این گروه از آن صندوق جنگی برای کمک به تعداد انگشت شماری از نامزدهای جمهوری خواه سنا در طول میان دوره ای با حذف میلیون ها نفر در آن رقابت ها استفاده کرد، علاوه بر این، یک ماه پس از انتخاب مجدد اسکات، مبلغ 250000 دلار در تبلیغات دیجیتالی تبلیغ کرد.

جمهوری خواه سیاهپوست ضد بیدار؟

برای مثال، طبق سوابق کمیسیون انتخابات فدرال، در طول مبارزات انتخاباتی 2022، اسکات برای انتخاب مجدد خود 43.1 میلیون دلار به دست آورد.

گریوز گفت که دیدن اینکه پایگاه و رقبای بالقوه چه واکنشی نسبت به دیدگاه‌های دوئلی اسکات در مورد نژاد نشان خواهند داد، بسیار جالب خواهد بود.

جنینگز گفت: «پس اگر شما مایک پنس، مایک پمپئو یا نیکی هیلی هستید، و در حال تلاش برای متقاعد کردن دسته ای از حامیان ترامپ برای تغییر هستید، خوب، چرا وقتی می توانم کوکای کلاسیک بخرم، Coke Zero بخرم. . اسکات این مشکل را ندارد.

ترکیدن حباب ترامپ-دسانتیس

پرزیدنت دونالد ترامپ و ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا در کانال پوینت فلوریدا در سال 2019.

او دو بار یادآور شد که چگونه “شرکت های بیدار” خود را به عنوان تصمیم گیرنده منصوب می کنند، و اینکه “دادستان های بیدار و فعالان ضد پلیس” مسئول جنایات خشونت آمیز هستند.

نماینده کارن باس، دی-کالیفرنیا، سناتور تیم اسکات، RS.C.، و سناتور کوری بوکر، DN.J، دفتر نماینده جیمز کلیبرن، DS.C. را به دنبال جلسه ای در مورد پلیس ترک می کنند. اصلاح قانون در کاپیتول هیل در سال 2021.

زمانی که در آنجا بود، او در مورد بزرگ شدن فقیر و فرزند جدایی با پدربزرگی که مدرسه را رها کرده بود صحبت کرد. که در کلاس سوم برای چیدن پنبه.

همراه با بازدید از آیووا، پول اسکات نشان می دهد که دامنه سیاسی او بیشتر از سناتور جوان کارولینای جنوبی است.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: آیا او خواهد کرد یا نخواهد کرد؟ تیم اسکات، سناتور حزب جمهوری خواه، نسبت به پیشنهاد کاخ سفید تلاش می کند



منبع

اگر تیم اسکات جمهوری‌خواه تصمیم بگیرد برای ریاست‌جمهوری نامزد شود، این می‌تواند کمپینی برای دادن رنگ جدیدی به محافظه‌کاری در دوران پس از دونالد ترامپ باشد.

سناتور 57 ساله کارولینای جنوبی نامزدی برای کاخ سفید در سال 2024 را اعلام نکرده است، اما او به عنوان یکی از آخرین چهره های مشهور حزب جمهوری خواه این امکان را مطرح کرده است که اخیراً به آیووا، ایالتی که اولین ایالت در این کشور است، زیارت کند. گروه های جمهوری خواه ملت

اسکات در سخنرانی خود در دانشگاه دریک گفت: «من می‌توانم به اندازه شخصیت، تحصیلات و پشتکارم بالا بروم.» من بر آن شهادت می دهم.

او می‌گوید: «آنها یک ران دیسانتیس می‌خواهند که آن را به لبه‌ها بچسباند، و همه نوع لفاظی‌هایی که همراه با آن است.

بر اساس گزارش OpenSecrets، یک ابر PAC همسو با اسکات، Opportunity Matters Fund Action، تقریباً با این رقم مطابقت دارد و حدود 37.3 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

اما اسکات همچنین در مقاطع مختلف زندگی حرفه‌ای خود وجود تعصب نژادی و نیاز به مقابله با آن را از طریق سیاست‌گذاری عمومی تأیید کرده است.

و بر خلاف بسیاری از رقبای فعلی یا بالقوه دیگر، اسکات ملزم به دفاع از هر کاری که رئیس جمهور سابق انجام داده یا گفته است، نیست زیرا – او هرگز برای ترامپ کار نکرده است.

دیوید عمان، رئیس سابق حزب جمهوری‌خواه آیووا که در یکی از سخنرانی‌ها شرکت کرد، گفت که بخش‌هایی از جنبش محافظه‌کار مشتاق نامزدی نشاط‌آورتری هستند که اسکات می‌تواند ارائه کند.