خلبان سابق جنگنده نیروی دریایی می گوید که ایالات متحده مشکل واقعی بشقاب پرنده دارد و این بالن های جاسوسی چینی نیستند

سال گذشته، کنگره اولین جلسه استماع خود را در مورد UAP ها به مدت 50 سال برگزار کرد و پنتاگون در دو سال گذشته 350 گزارش جدید دریافت کرده است که 171 مورد از آنها توضیح داده نشده است.

بلوک بسته شده از حریم هوایی

او گفت: «فکر می‌کنم در مسیر درستی پیش می‌رود. فکر می‌کنم بسیاری از توشه‌های فرهنگی که مانع از گزارش‌دهی شده بود، از بین رفته است، حداقل در نیروی دریایی، من نمی‌توانم برای شاخه‌های دیگر صحبت کنم.

ستوان گریوز در جلسه توجیهی پس از پرواز با خلبانان دیگر و گروه قابل توجهی از “مردم اطلاعات” بود.

«تقریباً انگار خورشید داشت چراغ قوه می تابد [on the UAPs]ستوان گریوز گفت. ما آنها را روی یک رادار قرار می‌دادیم و سپس یک FLIR خواهیم داشت. تا جایی که می توانستیم از کنار آنها پرواز می کردیم و سعی می کردیم آنها را ببینیم.

ستوان گریوز به تلگراف گفت که چگونه در سال 2014 اسکادران او – VFA-11 “Red Rippers” – بر اساس ناو هواپیمابر USS Theodore Roosevelt، یک ناو هواپیمابر هسته‌ای، برای استقرار در خلیج فارس آماده شد.

بنابراین ما باید داده های بیشتری را جمع آوری کنیم. چیزهای زیادی روی میز وجود دارد، اما ما به داده های بیشتری نیاز داریم.

او گفت: «هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که این کار خوش‌خیم است. کاملاً واضح بود که این غیرعادی و خارج از حالت عادی است.

این مشاهدات شامل برخورد نزدیک با جسمی بود که مانند یک مکعب در داخل یک کره ظاهر می شد و برخورد نزدیک با ناوگانی از اجسام که با سرعت 120 گره به سمت باد حرکت می کردند.

خلبانان در یک بلوک محصور از حریم هوایی به نام W-72 در سواحل ویرجینیا آموزش دیدند، جایی که هیچ چیز دیگری اجازه پرواز نداشت.

خلبانان برای جلوگیری از برخورد با اشیاء ناشناس شروع به عملیات در قسمت های مختلف منطقه آموزشی خود کردند.

او گفت: نزدیک بود یکی از آن چیزهای لعنتی را بزنم! و همه ما می دانستیم که او در مورد چه چیزی صحبت می کند.

از زمان خروج از نیروی دریایی، ستوان گریوز، Americans for Safe Aerospace را راه اندازی کرده است، که هدف آن ارتقای گزارش دهی UAP ها با هدف کمک به هماهنگی بین بخش عمومی و خصوصی است.

او پرواز را لغو کرد، بدون اینکه به توانایی خود در پاکسازی حریم هوایی خود در مقابل خود اعتماد کند.

تصویر ضبط ویدیو بخشی از یک ویدیوی طبقه بندی نشده را نشان می دهد که توسط خلبانان نیروی دریایی گرفته شده است و تعامل با پدیده های هوایی ناشناس را نشان می دهد – AFP

ستوان رایان گریوز تلاش‌هایی را برای تشویق گزارش‌دهی مشاهده‌های آنچه که ارتش آن را پدیده‌های هوایی ناشناس می‌نامد رهبری می‌کند - کتابخانه عکس علمی RF


منبع

اما مشاهده UAP ها در نزدیکی کشتی ادامه یافت، حتی اگر 600 مایلی به سمت جنوب حرکت کرده بود.

در ویدئویی که بعداً از طبقه بندی خارج شد، صدای خلبانان شنیده می شود که فریاد می زنند “خدای من!” و “به آن چیز نگاه کن رفیق!” و “در حال چرخش است!”

«این چیزها تقریباً همیشه وجود داشت. این از دو تا سه تا از آنها تا شش یا هفت متغیر است.»

ستوان رایان گریوز تلاش‌هایی را برای تشویق گزارش‌دهی مشاهده‌های آنچه که ارتش آن را پدیده‌های هوایی ناشناس می‌نامد رهبری می‌کند – کتابخانه عکس علمی RF

ستوان رایان گریوز، یک خلبان F/A-18 سوپر هورنت، اکنون تلاش‌هایی را برای تشویق گزارش‌دهی مشاهده‌ها، و حمایت از مطالعه علمی آنچه که ارتش آن را پدیده‌های هوایی ناشناس می‌نامد رهبری می‌کند. [UAPs].

ستوان گریوز گفت: “این یک شی منحصر به فرد بود که ما فقط در یک شب خاص ضبط کردیم.”

تصویر ضبط ویدیو بخشی از یک ویدیوی طبقه بندی نشده را نشان می دهد که توسط خلبانان نیروی دریایی گرفته شده است و تعامل با پدیده های هوایی ناشناس را نشان می دهد - AFP

مکعب سیاه داخل یک کره شفاف

“یک هواپیما از اسکادران من، آنها در حال بازگشت به قایق بودند، آنها در شرق کشتی، حدود سه یا چهار مایلی از ساحل بودند. آن وقت بود که گیمبال را دیدند.»

آنها در ابتدا به عنوان خطاهای راداری رد شدند، اما سپس آنها به نزدیک تر پرواز کردند و شروع به دیدن آنها در سیستم های FLIR خود کردند، که دوربین های مادون قرمزی هستند که گرما را تشخیص می دهند.