خدمات به دستور دادگاه “بهترین اتفاق” رخ می دهد

کاردی بی در ماه سپتامبر با ترخیص مشروط موافقت کرد، درست زمانی که پرونده او در شرف محاکمه بود. او به دو اتهام جنحه ناشی از دعواهای اوت 2018 اعتراف کرد. ده اتهام دیگر، از جمله دو جنایت، رد شد. دو متهم دیگر نیز به جرم خود اعتراف کردند.

در سال 2019، کاردی بی قراردادی را رد کرد که به موجب آن او را مرخصی مشروط می کرد. سپس دادستان پرونده را به هیئت منصفه ارائه کرد و کیفرخواستی را دریافت کرد که شامل دو اتهام جنایت بود.

خوانیتا هلمز، رئیس آموزش پلیس نیویورک، برنامه “Girls Talk” را برای ایجاد اعتماد و تقویت مربیگری بین افسران پلیس و دختران، با مهمانان ویژه ایجاد کرد. میستی کوپلند، رقصنده باله، در دسامبر 2021 در مقر پلیس با گروه صحبت کرد.

کاردی: «احساس می‌کنم افراد زیادی وجود دارند که احتمالاً به همه شما این حس را می‌دهند که «این چیزی است که جالب است، این چیزی است که در حال وقوع است، این چیزی است که برای روشن شدن لازم است، این چیزی است که برای آتش لازم است». ب به مخاطبان جوان خود گفت.

__

در پست دیگری در راه رفتن به آکادمی پلیس، این هنرمند چند پلاتین فروش و مادر دو فرزند از اینکه قبل از رفتن به استودیوی ضبط صدا از خواب بیدار می شود برای انجام خدمات اجتماعی شکایت کرد، اما افزود: «من این جنایت را انجام دادم که فقط دارم خودم مقصرم.»

به گفته دادستان، کاردی بی و همراهانش کارکنان باشگاه استریپ فرشتگان در فلاشینگ، کوئینز را به دلیل اختلاف شخصی ظاهراً هدف قرار دادند. در یک دعوا، صندلی، بطری و لوله قلیان پرتاب شد که این گروه با یک ساقی درگیر شد. او و یک کارمند دیگر جراحات جزئی داشتند.

کاردی بی، یک بومی نیویورک که نام اصلی بلکالیس المنزار است، خدمات اجتماعی خود را شرح می دهد تمام هفته در توییتر. او روز شنبه نوشت: “خدمات اجتماعی بهترین اتفاقی است که برای من افتاده است.”

آهنگ های برتر Cardi B شامل “I Like It” و همکاری Maroon 5 “Girls Like You” است.

“گاهی اوقات این کمی فشار همسالان مانند یک دختر است. در آن قرار نگیرید. میدونی چی میگم؟ لایک، عالی باش تو باش تو شگفت انگیزی تو خودت دوپینگی.»

نیویورک (AP) – کاردی بی، خواننده رپ برنده گرمی، جمعه در یک برنامه راهنمایی پلیس به عنوان بخشی از آنچه که او می‌گوید هفته‌ای چشم‌گشا و احساسی بود، با دختران صحبت کرد. در کلوپ های استریپ شهر نیویورک در سال 2018.

که انتقاد برخی افراد از جمله الف را برانگیخت ستوان بازنشسته نیروی انتظامیاو با توجه به اشعار گاهاً تحریک آمیز، سابقه جنایی و اعترافات قبلی خود مبنی بر اینکه قبل از معروف شدن در حین کار به عنوان یک رقصنده، از مردان مواد مخدر و دزدی می کرد، سوال کرد که آیا کاردی بی الگوی مناسبی برای کودکان است یا خیر.

خواننده 30 ساله “Bodak Yellow” از یک رویداد “Girls Talk” NYPD در آکادمی آموزشی پلیس در کوئینز بازدید کرد و آنچه را که این وزارت می‌گفت «داستان ژنده پوش تا ثروت او بود» را به اشتراک گذاشت. او با نوجوانان رقصید و عکس گرفت.

در آن زمان، کاردی بی در بیانیه‌ای گفت: «بخشی از بزرگ شدن و بلوغ، پاسخگو بودن در قبال اعمالتان است. به عنوان یک مادر، این تمرینی است که سعی می کنم آن را به فرزندانم القا کنم، اما مثال از من شروع می شود. من در گذشته تصمیمات بدی گرفته ام که ترسی از رویارویی با آنها و قبول آنها ندارم. این لحظه‌ها من را تعریف نمی‌کنند و منعکس کننده آن چیزی نیستند که اکنون هستم.”

پلیس نیویورک ویدئویی را در توییتر منتشر کرد نمایش نکات مهم این رویداد

مایکل سیساک را در توییتر دنبال کنید twitter.com/mikesisak و نکات محرمانه را با مراجعه به https://www.ap.org/tips/ ارسال کنید.





منبع

او این تجربه را به یک سفر معنوی تشبیه کرد که گاهی اشک او را در می آورد. او نوشت: “آنهایی که ما آنها را پشت سر می گذاریم، فقط به کسی نیاز دارند که حرف بزند و یک فشار بی رویه انجام دهد و شما ممکن است بتوانید زندگی آنها را برای همیشه تغییر دهید.”

قرارداد اعتراف کاردی بی او را ملزم می کند که تا 1 مارس 15 روز خدمات اجتماعی انجام دهد تا از مجازات 15 روز حبس خودداری کند.