خانواده مردی که در زندان آلاباما جان خود را از دست داد، می ترسیدند که او «هیچ وقت زنده از دنیا نرود»

او نوشت که پدر وایت در سن 10 سالگی درگذشت.

مادر پسر وایت نیز از دادگاه درخواست کرد که او را رها کند: «پسر ما در اکتبر 12 ساله شد. آخرین باری که لوک او را دید 6 ساله بود. او هرگز او را ندیده است که فوتبال، بیسبال بازی کند یا او را به ماهیگیری یا شکار برده باشد.» او در دسامبر 2020 نوشت.

قاضی بنجامین آر. گریوز درخواست خانواده را در فوریه 2021 رد کرد.

اشتراک شما روزنامه نگاری ما را ممکن می کند. امروز مشترک شوید.

مادرش، لین وایت، در دسامبر 2020 به دادگاه نوشت: «من واقعاً می ترسم که زندان بیشتر از اینکه به او ضرر برساند، به او آسیب برساند و دارد.

لوک وایت کمی لبخند می زند و با دستانش روی هم می ایستد.

ایوان میلینز گزارشگر عدالت برای تبلیغ مونتگومری است. با او در [email protected] تماس بگیرید یا او را در توییتر دنبال کنید @EvanMealins.

بر اساس آخرین گزارش ماهانه ADOC، از ابتدای سال مالی 2022 تا ژوئن 2022، 10 مرد زندانی در مرکز اصلاح و تربیت Bibb جان خود را از دست داده اند.

بیشتر: آیا افزایش دما منجر به افزایش خشونت در زندان‌های سرد نشده آلاباما خواهد شد؟

لوک وایت روز سه شنبه در مرکز اصلاح و تربیت بیب درگذشت.

آگهی‌دهنده برای گزارش مرگ و میر در زندان‌های آلاباما به راهنمایی‌های افراد زندانی یا کسانی که روابط نزدیک با سیستم زندان دارند، تکیه می‌کند.

او می‌نویسد: «او زمان زیادی برای فکر کردن و به یاد آوردن شرایط بزرگ شدن بدون پدرش داشته است و او چنین چیزی را برای پسرش نمی‌خواهد. به علاوه، او یک مادر مجرد بود و کمک وایت برای حمایت از خانواده بسیار معنی داشت.

خانواده وایت گفتند که او هرگز جرم خود را انکار نکرده و به اشتباهات خود اعتراف کرده است. آنها گفتند که او برای بهتر شدن تغییر کرده است، اما می ترسیدند که زندان علیه او کار کرده باشد.

لین نوشت که پسرش چندین بار در زندان مورد ضرب و شتم و چاقو قرار گرفته است. او التماس کرد که یکی او را آزاد کند. او نوشت: “من در رحمت شما هستم که او را به یک نسخه کاری بیاورید.”

هانا می‌نویسد: «من هر چیزی می‌دهم تا بتواند سر کار، رهایی یا یک خانه در نیمه راه برود.» من می ترسم که اگر از زندان بیرون نیاید، هرگز زنده از آن خارج نشود و منظورم از ته قلبم این است.

اما وایت در دادگاه حاضر نشد و هزینه های مربوط به دوران آزمایشی خود را پرداخت نکرد. قاضی دوره آزمایشی وی را لغو کرد و او را به گذراندن باقیمانده محکومیت ۲۰ ساله خود در زندان محکوم کرد.

بیشتر: یک زندانی آلاباما برای جلوگیری از بودجه ساخت زندان شکایت کرد

بخش خدمات اجرای قانون ADOC در حال بررسی مرگ وایت است. ADOC در حال حاضر نمی تواند اطلاعات بیشتری ارائه دهد.

لوک وایت کمی لبخند می زند و با دستانش روی هم می ایستد.

بیشتر: زندانی مرکز اصلاح و تربیت بیب پس از ضربه چاقو جان خود را از دست داد

این مقاله در ابتدا در Montgomery Advertiser منتشر شد: مردی در زندان می میرد. خانواده می ترسیدند که او “هیچوقت زنده از میدان خارج نشود”





منبع

کلی بتز، سخنگوی وزارت اصلاحات آلاباما، گفت که وایت، 38 ساله، سه شنبه در سلولش بی پاسخ بود. بتس گفت که کارکنان اقدامات نجات جان خود را انجام دادند – ابتدا در سلول او و سپس در واحد مراقبت های بهداشتی زندان – اما وایت اعلام شد که مرده است.

حدود 20 ماه قبل از آن، خانواده‌اش از او تقاضای آزادی کردند. خواهرش، هانا وایت، در دسامبر 2020 به دادگاه نامه نوشت: او به مواد مخدر معتاد بود، و در زندان بودن او را آسان کرد که «از مسیر درست خارج شود».

وایت، اهل برنت، آلاباما، پس از اینکه یک قاضی شهرستان لادردیل در سال 2016 دوره آزمایشی او را لغو کرد، به زندان فرستاده شد. او در سال 2012 به دلیل سرقت از پمپ بنزین در الگین، آلاباما به سه سال زندان و پس از آن 17 سال حبس مشروط محکوم شده بود. ، همان سال اسناد دادگاه نشان می دهد.