خانواده مردی از شهرستان واشنگتن که هنگام چمن زنی کشته شد، صحبت می کنند

گوتا گفت که آنها در گذشته به پلیس مراجعه کرده بودند و در یک لحظه فرزندان و دوست دختر اندرسون به دلیل ترس از آنجا نقل مکان کردند.

خواهر مقتول به شبکه 11 گفت: مرد متهم به قتل برادرش مدام او را تهدید می کرد. به گفته پلیس، وقتی از مظنون پرسیده شد که چرا این کار را کردی، او پاسخ داد “چون حالم از او به هم می خورد”.

بر اساس این شکایت جنایی، تیسی به خانواده‌اش اعتراف کرد که اندرسون را به دلیل «خسته شدن از او» و «هشت سال تحمل او» کشته است.

هلیکوپتر 11 بالای سر بود که تیسی پس از امتناع اولیه به افسران SWAT تسلیم شد.

اکنون در مد:

گوتا گفت: “او برای بچه هایش می ترسد.” این مرد برای پسران 14، 15 ساله خود اسلحه تکان می داد.

بازرسان می گویند که همسایه همسایه اش پس از مشاجره به او شلیک کرده است.

ری لیوتا در سن 67 سالگی درگذشت. هدف 11 به خریداران هشدار داد پس از یافتن دستگاه‌های اسکیمینگ بیشتر مردی به ضرب گلوله کشته شد که توسط همسایه هنگام رانندگی ماشین چمن‌زنی کشته شد.



Source link

گوتا گفت: “او آدم فوق العاده ای است، او آدم فوق العاده ای بود.” “یک پدر خوب، یک فرد فوق العاده و استثنایی.”

تیسی اکنون پشت میله های زندان است و به قتل جنایی متهم شده است.

جلد جلو: شهرستان واشنگتن DA می گوید مردی در حین رانندگی ماشین چمن زنی توسط همسایه تیراندازی کرد

گوتا هنوز باور نمی کند که برادرش مرده است و همسایه اش متهم به کشتن اوست.

او گفت: “من در هر جلسه دادگاه حضور خواهم داشت.” من هر کاری می کنم تا او را آنجا نگه دارم. در هر جلسه آزادی مشروط در 30 سال، من همچنان در این جلسات حضور خواهم داشت. شما هرگز به خانه نمی آیید.

مظنون برایس تیسی متهم است که جری اندرسون را در جریان مشاجره در حالی که اندرسون در حال دریدن چمن خود بود کشته است. پلیس اندرسون را پیدا کرد که روی تراکتورش افتاده بود.

خانواده به کانال 11 گفتند که این زوج سابقه مشاجره داشتند و به گفته گوتا، تیسی در چندین نوبت اندرسون و خانواده اش را تهدید کرد.

خانواده مردی از شهرستان واشنگتن که در حین چمن زنی مورد اصابت گلوله قرار گرفت، به کانال 11 گفتند که او چه آدم باورنکردنی ای بود.

حالا او پشت میله‌های زندان است و گوتا مصمم است مطمئن شود که در آنجا بماند.

کلی گوتا، خواهر اندرسون گفت: “امیدوارم او در جهنم بپوسد.” “امیدوارم او بدترین زندگی را در زندان داشته باشد، زیرا او هرگز به خانه نمی آید، هرگز بیرون نخواهد آمد.”

بازرسان می گویند که خانواده مظنون گفته اند که او در مورد همسایگانش “وسواس و پارانوئید” عمل کرده است.