خانواده دختر 12 ساله ای که از یک افسر کنوشا آسیب مغزی وارد کرده و می گوید که او را “سیاه کرده” و به یاد نمی آورد که او را خفه کرده است، از اداره پلیس، منطقه مدرسه شکایت کردند.

گوتشو در یک ویدئوی امنیتی از کافه تریا مدرسه دیده می شود که در حال شکستن دعوای بین دو دانش آموز با استفاده از مانور خفه کردن به مدت 25 ثانیه روی جین دوی 12 ساله است و سپس او را دستبند زده و از اتاق خارج می کند.

“در 4 مارس 2022، یک مرد بالغ اعصاب خود را از دست داد و کودکی را خفه کرد تا اینکه دچار آسیب مغزی شد. افسر Shawn Guetschow قوانین کیفری و مدنی ویسکانسین را نقض کرد وقتی زانویش را به پشت گردن یک کودک دوازده ساله چسباند. در اسنادی که توسط وکیل خانواده، درو دوینی با اینسایدر به اشتراک گذاشته شده است، آمده است.

این خانواده قصد دارند از افسر گتشو و همچنین رئیس پلیس، منشی شهر و منطقه مدرسه واحد کنوشا برای حداکثر خسارت جبرانی و مجازاتی مجاز پس از این حادثه شکایت کنند، که منجر به یک TBI شد “نتیجه و پیامد آن هنوز ادامه دارد. بر اساس اسنادی که با اینسایدر به اشتراک گذاشته شده است، در سن کمش ناشناخته است.

اداره پلیس و ناحیه مدرسه کنوشا بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

در سند به اشتراک گذاشته شده است: «افسر شاون گتشو به افسران تحقیق گفت که او «سیاه شده است» و به خاطر نمی‌آورد که جین دو را روی زمین کشیده، سرش را به سطح کاشی سخت کوبیده یا بالای سر او قرار گرفته و با زانوی خود او را خفه کرده است». با اضافه شدن Insider در پاورقی.

پس از آن که دختر در این حادثه دچار آسیب مغزی شد، خانواده از پلیس و منطقه مدرسه شکایت کردند.

  • پشت نگهبانی که روی پیراهنش نوشته

    در 4 مارس، یک نوجوان 12 ساله در پی درگیری در مدرسه توسط یک افسر پلیس در یک خفه غیرقانونی مهار شد.

  • افسر Shawn Guetschow از شغل خود در مدرسه استعفا داد اما هنوز برای پلیس کار می کند.

  • بر اساس این سند، جین دو نیز به درخواست گئتشو به جرم نامشخصی مرتبط با این حادثه متهم شده است.

    مقاله اصلی را در Insider بخوانید



    Source link

    خانواده یک دختر 12 ساله که پس از مهار غیرقانونی یک افسر امنیتی مدرسه دچار آسیب مغزی شده بود، از اداره پلیس و ناحیه مدرسه کنوشا برای دریافت خسارت در پی این حادثه شکایت کردند.

    در سندی که با اینسایدر به اشتراک گذاشته شده است، آمده است: «دپارتمان پلیس کنوشا با پیگیری اتهامات علیه جین دو، تلاش می‌کند تا یک کودک بی‌گناه را جرم انگاری کند تا غیرقابل توجیه‌ها را توجیه کند». “ما می ترسیم که این یک تلاش هماهنگ برای ساکت کردن قربانی خشونت پلیس و منحرف کردن سرزنش باشد. جین دو یک قربانی بی گناه است و از خود در برابر این اتهامات بی اساس دفاع خواهد کرد.”

    پشت یک افسر امنیتی در جلسه هیئت مدیره مدرسه.عکس از کایلی کوپر / خبرگزاری فرانسه