خانواده دانش آموز UGA مبتلا به تومور مغزی که روزهای گذشته را در نزدیکی اقیانوس سپری می کنند

داستان های پرطرفدار:

“امشب ما شکار مکانی عالی در کنار دریا را آغاز کردیم که لیزا بتواند روزهای پایانی خود را با حمایت عشق بی نهایتی که او را احاطه کرده است، لذت ببرد.” مادرش برای کمک به پرداخت هزینه های درمانش در یک برنامه GoFundMe نوشت. “اگر می توانستم، به لیزا آویزان می شدم و او را دنبال می کردم. اما از آنجایی که نمی توانم، لطفاً دعای خود را برای جنگجوی خفته ما و برای همه ما که هیچ گاه خلأی که ​​در پی او باقی خواهد ماند را به طور کامل پر نمی کنیم، ادامه دهید.»

GoFundMe بیش از 165000 دلار برای کمک به خانواده جمع آوری کرده است.



منبع

خانواده یک دانشجوی دانشگاه جورجیا که پس از یک سفر تعطیلات بهاری به مکزیک به تومور مغزی مبتلا شده بود، تصمیم دلخراشی برای توقف درمان او گرفتند.

برک قبل از اینکه خانواده با پزشکان ملاقات کنند و تصمیم بگیرند که درمان او را متوقف کنند، سه هفته تحت اشعه قرار گرفت، زیرا او به آن پاسخ نمی داد.

برک اکنون تحت مراقبت از آسایشگاه در محاصره خانواده اش است.

[DOWNLOAD: Free WSB-TV News app for alerts as news breaks]

او سریعاً به بیمارستانی در مکزیک منتقل شد و در آنجا تشخیص داده شد که خونریزی مغزی دارد که در ابتدا تصور می شد ناشی از ناهنجاری وریدی قدامی (AVM) است.

برک به بیمارستانی در فلوریدا بازگردانده شد و در آنجا تشخیص داده شد که او در نزدیکی ساقه مغزش تومور دارد. تومور به دلیل جایی که در مغز او بود غیر قابل عمل بود.

لیزا برک، یک سالمند در UGA، ماه گذشته در آخرین سفر بهاری خود در کابو سان لوکاس بود که دچار سردرد شد و رفت تا دراز بکشد. دوست پسرش بعداً او را بیهوش یافت.

آنها قصد دارند یک صندوق آموزشی به یاد برک راه اندازی کنند.

[SIGN UP: WSB-TV Daily Headlines Newsletter]