خانواده‌های آمریکایی پس از اشتباه در مزایای تامین اجتماعی بی‌خانمان ماندند و قادر به بازپرداخت صورت‌حساب‌های بزرگ نبودند – در صورت دریافت اخطار بازپرداخت چه کاری باید انجام دهید

خانواده‌های آمریکایی پس از اشتباه در مزایای تامین اجتماعی بی‌خانمان ماندند و قادر به بازپرداخت صورت‌حساب‌های بزرگ نبودند - در صورت دریافت اخطار بازپرداخت چه کاری باید انجام دهید

“این ترسناک است”: خانواده های آمریکایی پس از اشتباه در مزایای بیمه تامین اجتماعی بی خانمان ماندند و قادر به بازپرداخت صورت حساب های بزرگ نبودند – در صورت دریافت اخطار بازپرداخت چه کاری باید انجام دهید

دنیس وودز هر شب به مراکز تجاری، ایستگاه‌های کامیون و پارکینگ‌های جورجیا می‌رود و به دنبال مکانی امن برای خوابیدن می‌گردد – در حالی که همه چیز او در صندلی عقب ماشینش گیر کرده است.

“این ترسناکه. شما فقط نمی دانید که هر روز قرار است چه چیزی به همراه داشته باشد. “این نباید زندگی برای کسی باشد.”

از دست نده

وودز به اکشن نیوز کانال 2 شبکه تلویزیونی WSB-TV گفت که پس از دریافت اخطار دریافت بیش از حد 57968 دلار از مزایای تامین اجتماعی او مجبور شد خارج از ماشین زندگی کند.

وقتی وودز – که به دلیل لوپوس و نارسایی احتقانی قلبش مدعی مزایای از کار افتادگی بود – نتوانست آن مبلغ هنگفت را بازپرداخت کند، اداره تامین اجتماعی (SSA) گفت که کل چک ماهانه 2048 دلاری او را تا فوریه 2026، یعنی زمانی که بدهی دریافت کرد، نگه می‌دارد. بازپرداخت خواهد شد.

متأسفانه، وودز تنها نیست که به دلیل اشتباه در مزایا مجبور به ترک خانه اش شده است. بر اساس یک تحقیق گسترده WSB-TV Channel 2 Action News، دیگران نیز به سرنوشت مشابهی دچار شده اند و حداقل 400 خانواده نامه های درخواستی از SSA دریافت کرده اند که از آنها خواسته شده است هزاران یا حتی ده ها هزار دلار را بازپرداخت کنند.

مشکل اضافه پرداخت SSA

در سال مالی 2023 (1 اکتبر 2022 تا 30 سپتامبر 2023)، SSA بیش از 4.9 میلیارد دلار اضافه پرداخت را بازیابی کرد، اما سال را با 23 میلیارد دلار اضافه پرداخت هنوز وصول نشده به پایان رساند.

به گزارش KFF Health News، این آژانس در گذشته اعتراف کرده است که بسیاری از پرداخت‌های اضافی ناشی از اشتباهات دولت بوده است نه دریافت پول اضافی توسط مردم – اغلب افراد مسن، فقیر یا ناتوان.

کسانی که مزایای تامین اجتماعی دریافت می کنند معمولا چک های خود را صرف هزینه های حیاتی زندگی و مراقبت های بهداشتی می کنند. آنها آن را برای پوشش صورت‌حساب‌های بازپرداخت غیرمنتظره چهار یا پنج رقمی از SSA مخفی نمی‌کنند.

برای برخی، بار بازپرداخت زندگی را تغییر می دهد. به عنوان بخشی از تحقیقات خود در مورد این موضوع، اکشن نیوز کانال 2 WSB-TV با نیکول ابرهارت در هتلی با اقامت طولانی صحبت کرد، جایی که مادر نابینا اکنون پس از از دست دادن چک ناتوانی ماهانه 1700 دلاری خود از SSA به دلیل پرداخت های اضافی، در آنجا زندگی می کند.

او به جاستین گری، بازپرس مصرف‌کننده، که به مدت سه سال در حال بررسی موضوع اضافه‌پرداخت‌ها بوده است، گفت: «من از آن پول برای پرداخت هزینه آپارتمانی که در آن زندگی می‌کردیم استفاده می‌کردم.

در نتیجه تحقیقات چند ماهه با مشارکت در اخبار سلامت KFF، دکتر کیلولو کیجاکازی، کمیسر موقت SSA در اکتبر 2023 گفت که قصد دارد تیمی را برای بررسی سیاست‌ها و رویه‌های اضافه پرداخت به منظور بهبود بیشتر نحوه خدمت‌رسانی به خود، تشکیل دهد. مشتریان.”

در همین حال، در صورت دریافت یک اخطار بازپرداخت وحشتناک در پست، در اینجا چه کاری می توانید انجام دهید.

بیشتر بخوانید: به لطف جف بزوس، اکنون می توانید از املاک و مستغلات اصلی پول نقد کنید – بدون اینکه درد سر صاحبخانه بودن داشته باشید. در اینجا چگونه است

بازپرداخت منافع

تا دسامبر 2023، 67 میلیون آمریکایی از مزایای تامین اجتماعی برخوردار بودند. بر اساس داده‌های فدرال، از مجموع آن، بیش از 8.5 میلیون آمریکایی از SSA درخواست بیمه ناتوانی داشتند و میانگین ماهانه 1395 دلار سود دریافت می‌کردند.

با چنین اعدادی، طبیعی است که اشتباهات ممکن است از بین بروند – اما SSA رویه‌های رسمی برای حل مشکلات پرداخت دارد.

SSA به صورت آنلاین توضیح می دهد: “زمانی که ما نمی توانیم مبلغ سود شما را به دقت محاسبه کنیم، زیرا اطلاعات ما اشتباه یا ناقص است، مزایا بیش از حد پرداخت می شود.” «اگر به‌روزرسانی‌هایی در مورد آنچه در زندگی‌تان تغییر کرده است، مانند توانایی‌تان در کار، وضعیت زندگی، وضعیت تأهل یا درآمد، با ما به اشتراک نگذارید، ممکن است اتفاق بیفتد.»

اگر نامه‌ای از SSA دریافت کردید که می‌گوید بیشتر از آنچه باید پول دریافت کرده‌اید، حداقل 30 روز (به اضافه پنج روز پستی از تاریخ اخطار) فرصت دارید تا کل مبلغ را بازپرداخت کنید. اگر در آن بازه زمانی این کار را انجام ندهید، SSA شروع به جمع‌آوری اضافه پرداخت می‌کند – به طور بالقوه با کاهش یا توقف مزایای ماهانه تامین اجتماعی، یا تخصیص دستمزدها و بازپرداخت مالیات فدرال – مگر اینکه درخواست به موقع برای چشم پوشی یا بررسی مجدد ارائه دهید.

نحوه کاهش یا تجدیدنظر در بازپرداخت

اخطار بازپرداخت سوشال سکیوریتی نیازی به نابودی مالی شما ندارد. راه هایی برای درخواست کمک از SSA وجود دارد.

اگر اخطار اضافه‌پرداخت معتبری دریافت کردید اما نمی‌توانید SSA را ظرف 30 روز بازپرداخت کنید، می‌توانید درخواست بازپرداخت بدهی خود را با پرداخت‌های ماهانه کوچک‌تر و قابل مدیریت‌تر کنید.

اگر موافق نیستید که اضافه پرداخت شده اید یا مبلغ اضافه پرداختی نادرست است، می توانید درخواست تجدید نظر را به صورت آنلاین یا از طریق پست ارسال کنید. قبل از درخواست بازپرداخت، اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات پزشکی و اسناد پشتیبان خود (از جمله فرم ها، اسناد قانونی و اظهارات کتبی) را آماده دارید.

همچنین می‌توانید از SSA بخواهید که از بازپرداخت شما صرف نظر کند، اگر توانایی پرداخت آن را ندارید و احساس می‌کنید که خطا تقصیر شما نبوده است، یا اگر فکر می‌کنید پرداخت اضافی به دلیل دیگری ناعادلانه است. مجدداً، SSA ممکن است از شما بخواهد که شواهدی از درآمد و هزینه‌های شما را قبل از موافقت با چشم پوشی از بدهی شما ببیند.

دریافت هر نوع تقاضای پرداخت می تواند ترسناک باشد – به خصوص اگر انتظار آن را نداشته باشید – اما بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که از آن فرار کنید. همیشه ارزش دارد که با جمع کننده خود تماس بگیرید تا ببینید آیا می توانید طرح بازپرداختی را ارائه دهید که برای شما مفید باشد و راه های دیگری برای بهبود وضعیت خود کاوش کنید.

بعدش چی بخونم

این مقاله فقط اطلاعاتی را ارائه می دهد و نباید به عنوان توصیه تلقی شود. بدون هیچ گونه گارانتی ارائه می شود.

منبع