خانه های سانفرانسیسکو با قیمت 220000 دلار کمتر از یک سال پیش به فروش می رسد

برای دریافت آخرین اخبار اقتصادی و شاخص های اقتصادی اینجا را کلیک کنید تا به شما در تصمیم گیری های سرمایه گذاری کمک کند

افزایش هزینه ها به شهر دامن زد. طبق داده‌های منتشر شده توسط Movebuddha، مهاجرت به داخل در پایان سال 2022 کاهش یافت. آستین در سپتامبر 2022 الگوی حرکتی خالص خروجی را مشاهده کرد (0.94) و سال را تنها با افزایش جزئی (1.26) به پایان رساند.

محله کوهپایه در شمال بویز، آیداهو

این کاهش ها منعکس کننده عناصر کلان اقتصادی مانند افزایش نرخ های وام مسکن و چشم انداز رکودی به علاوه عوامل محلی است که برخی از افزایش قیمت ها را که در چند سال گذشته مشاهده شده است معکوس می کند.

والدن گفت: «بازارهایی مانند آستین که شاهد بیشترین کاهش قیمت مسکن هستند نیز جزو معدود انگشت شماری هستند که موجودی انبار به سطوح نزدیک به قبل از همه گیری بازگشته است.

محله کوهپایه در شمال بویز، آیداهو

یک مجتمع مسکونی حومه‌ای بزرگ با برنامه‌ریزی‌شده، واقع در نزدیکی Pflugerville، تگزاس در حدود 20 مایلی شمال مرکز شهر آستین.

قیمت شهرها سه تا چهار برابر میانگین ملی کاهش می یابد

در بسیاری از شهرهای سراسر کشور، خانه‌ها ده‌ها هزار دلار کمتر به فروش می‌رسند – گاهی صدها هزار دلار کمتر – از همین یک سال پیش.

کاهش قابل توجه دیگر در آستین، تگزاس رخ داد، جایی که میانگین قیمت ها 15.3% یا 85000 دلار کاهش یافت. Boise، آیداهو، جایی که قیمت ها 15.1٪ از ارزش یا 80,000 دلار از دست دادند. و سالت لیک سیتی که در آن میانگین 10.9 درصد یا 60000 دلار کاهش یافت.

اکنون، فروش معلق سال به سال در ماه آوریل 70.8 درصد در Boise کاهش یافته است که بالاترین میزان در بین مترو Redfin تجزیه و تحلیل شده است. فهرست های جدید Boise نیز در ماه آوریل 50.2% کاهش یافت که اندکی کمتر از Allentown، پنسیلوانیا با 58% بود.

جدا از نرخ های بهره بالا و بازار رکود املاک و مستغلات، قیمت های متوسط ​​آستین از نزدیک به بالاترین حد خود در حال کاهش است.

ربکا چن خبرنگار یاهو فاینانس است و قبلاً به عنوان مالیات سرمایه‌گذاری کار می‌کرد حسابدار رسمی رسمی (CPA).

خریداران در شهر پرجنب و جوشی که به‌خاطر موسیقی زنده‌اش معروف است، اکنون با موقعیت‌های چند مناقصه بسیار کمتری دست و پنجه نرم می‌کنند. ردفین دریافت که سهم پیشنهاداتی که با مناقصه های رقیب روبرو هستند، در طول سال به مدت نیم سال کاهش یافته و به 36.3 درصد در آوریل از 72.4 درصد رسیده است.

تعداد فروش های بسته، یا انتقال نهایی مالکیت از فروشنده به خریدار، در ماه های اخیر در سراسر منطقه خلیج تقریبا به نصف کاهش یافته است. به عنوان مثال، بر اساس گزارش Redfin، معاملات پایانی آوریل سال به سال 48.2 درصد در سان خوزه، 44 درصد در سانفرانسیسکو، 43 درصد در استاکتون و 42.8 درصد در اوکلند کاهش یافته است.

یک جفت واحد مسکونی برای فروش در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، 24 آگوست 2010 نشان داده شده است. فروش خانه های قبلاً متعلق به ایالات متحده در ماه ژوئیه به پایین ترین سرعت خود در 15 سال اخیر رسید، زیرا باد از بخش مسکن خارج شد. ؛ بادبان می رود و بر اقتصاد در حال مبارزه تأکید می کند.  رویترز/رابرت گالبریث (ایالات متحده - برچسب ها: کسب و کار)

بر اساس گزارش Redfin، میانگین قیمت مسکن در ایالات متحده در ماه آوریل نسبت به مدت مشابه سال قبل 4.1 درصد یا 17603 دلار کاهش یافت و به 408031 دلار رسید. این بزرگترین کاهش از نظر دلار و بزرگترین کاهش از ژانویه 2012 از نظر درصد است. آوریل سومین ماه متوالی کاهش نسبت به سال گذشته را پس از تقریباً یک دهه افزایش نشان داد.

در یک یادداشت مشابه، Boise – یکی دیگر از شهر های پررونق در طول همه گیری – شاهد تغییر وضعیت است.

در سانفرانسیسکو، میانگین قیمت فروش 220,000 دلار کمتر از زمان مشابه در سال گذشته بود – بزرگترین کاهش از نظر مقدار دلار – و 13.4٪ از حقوق صاحبان سهام را از بین برد. بر اساس داده‌های منتشر شده توسط Redfin، قیمت‌ها در اوکلند، کالیفرنیا، بیشترین کاهش را از نظر درصدی تجربه کردند و 16.1 درصد یا 174500 دلار کمتر در سال نسبت به سال گذشته کاهش یافتند.

در اوج رونق مسکن کووید، قیمت آستین بالا رفت. میانگین قیمت خانه در این شهر در یک سال 40 درصد افزایش یافت، در مقایسه با میانگین افزایش 18.6 درصدی خانه در ایالات متحده. قیمت ها در ژوئن 2021 به 590,000 دلار افزایش یافت که 42.2 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت. اما این همه ماجرا نیست. قیمت‌های متوسط ​​در طول سال‌های 2021 و 2022 به افزایش خود ادامه دادند و در ماه می سال گذشته به 670000 دلار رسیدند. این افزایش تقریباً 74 درصدی در دو سال را نشان می‌دهد، در مقایسه با قیمت‌های ژانویه 2020 که 385000 دلار بود، دو ماه قبل از اینکه همه‌گیری کشور را فرا گیرد.

Fairweather گفت: “ارزش خانه های Boise در طول همه گیری بسیار نزدیک به خورشید افزایش یافت و اکنون که نرخ وام مسکن بیش از دو برابر آنچه بود، ارزش خانه ها دوباره به زمین سقوط کرده است.”

سال گذشته، یک تجزیه و تحلیل نشان داد که Boise، آیداهو و آستین، تگزاس دارای بالاترین قیمت املاک و مستغلات هستند. تاریخچه قیمت گذاری نشان می دهد که خانه های متوسط ​​در سال 2022 باید حدود 299,202 دلار در Boise قیمت داشته باشند، اما آنها با 72 درصد بالاتر با قیمت 516,548 دلار به فروش می رسیدند. طبق داده های دانشگاه آتلانتیک فلوریدا، خانه های آستین 67.70 درصد بالاتر فروخته شد.

قیمت ها در شهرهای فناوری کاهش می یابد

پاتریک کارلایل، تحلیلگر ارشد بازار سانفرانسیسکو در Compass، قبلاً به Yahoo Finance گفت: «بنابراین ما این ترکیب از عوامل کلان اقتصادی را داریم که بر هر نقطه از کشور تأثیر می‌گذارد، مانند افزایش نرخ بهره و غیره.» این عوامل بسیار خاص مانند اخراج با فناوری پیشرفته، بالاترین قیمت خانه در کشور، کار از خانه بر صنایع ما بیش از سایرین تأثیر می‌گذارد.”

رونق بومشهرهای همه گیر

داریل فیرودر، اقتصاددان ارشد ردفین، گفت: «آستین سال گذشته بیش از حد قیمت گذاری شد، بنابراین قطعاً اصلاحی در راه است.

یک جفت واحد مسکونی برای فروش در سانفرانسیسکو. (رویترز/رابرت گالبریث)

اشلی جکسون، آستین 2023، “قیمت خانه ها تعدیل می شود، فروش های معلق همچنان قوی هستند و خانه های ماه گذشته در بازار به قیمت های فهرست نزدیک تر می فروشند. این ها همه نشانه های بازاری است که همچنان متعادل است و این کار را به شیوه ای سالم انجام می دهد.” هیئت املاک، در نسخه اخیر خود نقل شده است.

یک استاد بزرگ برنامه ریزی شده، توسعه مسکونی حومه ای واقع در نزدیکی Pflugerville، تگزاس، در حدود 20 مایلی شمال مرکز شهر آستین، از ارتفاعی در حدود 1200 فوت در یک صبح آفتابی صاف پاییزی شلیک کرد.

با این حال، کاهش سالانه ملی 17603 دلاری از نظر آماری با آنچه سانفرانسیسکو، اوکلند، آستین یا بویز تجربه می کنند متفاوت است. این شهرها چهار تا پنج برابر میانگین کشوری 4.1 درصد کاهش قیمت دارند.

آخرین اخبار مالی و تجاری را از Yahoo Finance بخوانید



منبع

اندی والدن، نایب رئیس Black Knight، ارائه‌دهنده اطلاعات و فناوری وام مسکن، به یاهو نوشت: «قیمت‌های خانه در بهار امسال به دلیل موجودی دائماً کمیاب برای فروش در حال افزایش است، اما تعدادی از بازارها هستند که قیمت‌ها از اوج‌های اخیر خود فاصله دارند.» دارایی، مالیه، سرمایه گذاری. “این در درجه اول در امتداد ساحل غربی و به اصطلاح “شهرهای پررونق همه گیر” رخ می دهد که در طول کووید شاهد ورود مهاجران قابل توجهی بود.

عرضه نیز به سطح سالم تری نزدیک می شود. طبق گزارش هیئت املاک آستین، موجودی خانه شهر آستین در آوریل به 3.2 ماه در مقایسه با 0.7 ماه یک سال قبل افزایش یافت. اگرچه یک بازار متعادل باید شش ماه عرضه داشته باشد، سطح موجودی شهر آستین بالاتر از میانگین ملی 2.6 ماهه است. به نظر می رسد عرضه تنها با انباشته شدن خانه های لوکس افزایش می یابد.

اگرچه موجودی و ساخت و سازهای جدید در سانفرانسیسکو محدود است، کاهش ثروت و کاهش تقاضا بازار مسکن و شهرهای مجاور آن را بیشتر آزار می دهد.