خانه تاکر کارلسون در فلوریدا در مسیر ویرانگر طوفان ایان

این روزنامه‌نگار 53 ساله هنوز درباره خسارت‌های وارده به حفاری‌های نیمه گرمسیری خود اظهار نظری نکرده است.

طبق گزارشات، کارلسون در سال 2020 به قیمت 2.9 میلیون دلار، یک مکان سه خوابه، شامل استخر، مهمانخانه و حیاط، متعلق به دوران دهه 1960 را خریداری کرد.

حداقل دو نفر کشته شده اند که انتظار می رود این تعداد افزایش یابد.



منبع

اما او در مورد یک چیز حق داشت: ایان “به طور قانونی بزرگ بود.”

مجری شخصیت فاکس نیوز سه شنبه شب در برنامه خود طوفان ها را یک «کلاهبرداری» خواند، سپس روز بعد فاجعه در نزدیکی خانه رخ داد. خود خانه

از بعدازظهر پنج‌شنبه، تقریباً 2 میلیون خانه بدون برق باقی ماندند، در حالی که گروه‌های امداد برای بیرون کشیدن ساکنان از منطقه آسیب‌دیده، تبدیل به یک منطقه فاجعه‌آمیز، با رودخانه‌های آب، خانه‌های ویران، چراغ‌های راهنمایی و سایر آوارهای خطرناک دیگر، تلاش می‌کردند.

تاکر کارلسون ممکن است حرف های او را بخورد.

کارلسون گفت: «بنابراین، شما از هیاهوی طوفان متنفرید، زیرا این فقط یک عنصر اصلی تلویزیون است و همه به نوعی درگیر کلاهبرداری هستند. اما امشب یک طوفان بزرگ به سمت ساحل خلیج فلوریدا در حال حرکت است.

در ژوئیه 2020، در اوج همه‌گیری کووید، این شخصیت تلویزیونی خانه‌ای شیرین در جزیره گاسپاریلا خرید، جزیره‌ای سدی که در طوفان «تاریخی» به شدت زیر و رو شد.

فقط چند ساعت بعد، کارلسون احتمالاً در حال گفتگوی جدی با شرکت بیمه خود بود، زیرا خانه ای تقریباً درست در همان جایی که ایان به آن برخورد کرد، داشت.