حمله خرس سیاه و بادی اسلم یک شکارچی را تماشا کنید


حمله خرس سیاه به شکارچی کمان

حدود 85000 تا 105000 خرس در انتاریو وجود دارد.

اگرچه حملات خرس نادر است، اما اتفاق می افتد. و تا کنون در سال جاری، ما در مورد تعدادی از حملات وحشتناک خرس، از جمله حمله مرگبار مرگبار خرس سیاه در آریزونا، گزارش داده ایم.

با این حال، پوشش خبری ما از حملات خرس معمولاً بسیار کوتاه است. اغلب جزئیات کمی وجود دارد، چه رسد به عکس ها یا فیلم های ویدئویی. این چیزی است که باعث می شود این ویدیو که توسط ریچارد وسلی در سال 2017 ضبط شده است بسیار استثنایی باشد. نقطه نظر دقیق قربانی حمله خرس را نشان می دهد. هشدار اسپویلر: ترسناک است.

به گزارش سی بی سی نیوز، وسلی در حال شکار با کمان در ملک خانواده اش در نزدیکی هرست، شهری در انتاریو بود که یک خرس سیاه بزرگ را دید. اتفاقی که بعدا افتاد در دوربین سبک GoPro وسلی ثبت شد. وقتی خرس وسلی را می بیند، او را شارژ می کند و او را پایین می آورد. برای لحظه‌ای کوتاه، دوربین رو به زمین قرار می‌گیرد و بیننده را به این فکر می‌اندازد که آیا خرس او را کشته است یا خیر، سپس وسلی دوباره در کادر ظاهر می‌شود و به گمان من به سرعت به سمت هر کجا که ماشینش باشد عقب‌نشینی می‌کند.

وسلی به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «او روی من پرید و تنها چیزی که به یاد داشتم این بود که «باید سعی کنم ضربه‌ای به صورتش بزنم». گزارش شده است که او قبل از اینکه خرس به داخل بوته فرار کند، با یک تیر به خرس زد. او گفت: “من یک ملت اول هستم، کری-اوجیبوا، من معمولا تاریک هستم.” “دوستم همین الان از Thunder Bay با من تماس گرفت و او گفت: “تو واقعاً یک مرد سفیدپوست به نظر می رسید… من گفتم: “من تعجب کردم که سبز به نظر نمی رسیدم.”

ادامه مطلب: شش داستان وحشتناک حمله خرس

در حالی که این داستان به وضوح آنچه را که ممکن است در کشور خرس رخ دهد به تصویر می‌کشد، اما پایان خوشی برای وسلی دارد که فقط جراحات جزئی داشت و گفت که یک هفته بعد، خرسی را که فکر می‌کرد همان خرسی بود که به او حمله کرد را کشت. با این حال، آن زمان او از روی پایه درختی شکار می کرد.



منبع