حمله به مکزیک، مرگ‌های اخیر خطرات گردشگری پزشکی را برجسته می‌کند

رودریگز گفت: “من فکر می کنم مردم باید اقدامات جراحی زیبایی را جدی بگیرند و متوجه شوند که بدن آنها یک آزمایش نیست.” “شما فقط یک بدن می گیرید.”





منبع

گتی ایماژ

دکتر Faith Crittenden، پزشک مقیم در بیمارستان کودکان Yale-New Haven، “ما گفتگوی کافی در مورد تأثیر جراحی پلاستیک بر زنان سیاه پوست نداریم.” در توییتر گفت. اگرچه BBL ها عملیات مطلوبی در ایالات متحده نیستند. این مانع از این نمی شود که بیماران ما برای آنها سفر کنند.

در ماه می 2022، شاکر تری از ایندیانا پس از سفر به مکزیک و جمهوری دومینیکن برای جراحی های کاهش وزن جان خود را از دست داد. در دسامبر سال بعد، سوکرتا تولیور، مادری در شیکاگو، پس از یک عمل جراحی زیبایی در جمهوری دومینیکن درگذشت.

از چپ: Shacare Terry، Sucretta Tolliver، Keuana Weaver، Markita McIntyre و Alicia Williams.

شما افرادی از سانفرانسیسکو دارید که تا تیجوانا می روند. مردم از کلرادو به شمال مکزیک می روند. افرادی از ساحل شرقی که به جمهوری دومینیکن پرواز می کنند. رودریگز گفت و آنها ریسک های زیادی می کنند.

اما برخی از پزشکان این سوال را مطرح می کنند که آیا این قیمت ارزش ریسک را دارد یا خیر. «این یک عمل جراحی واقعی است، برش دادن افراد، تشریح، بریدن پوست، مکیدن چربی. رودریگز گفت: این جراحی است.

این گروه به ماتاموروس، واقع در تاماولیپاس، ایالت مکزیک که وزارت امور خارجه آمریکا به آمریکایی ها توصیه می کند به دلیل جنایت از آن اجتناب کنند، سفر کرده بودند.

در ژانویه 2021، کیوانا ویور، یک زن 38 ساله کالیفرنیایی، در جریان جراحی پلاستیک در تیجوانا درگذشت. و در ماه مه همان سال، مارکیتا مک اینتایر 34 ساله، مادر سه فرزند از بیلوکسی، خانم، هنگام انجام عمل جراحی معده در تیجوانا درگذشت. آلیسیا ویلیامز، معلم آلابامایی، در سال 2019 بر اثر عوارض پس از جراحی زیبایی در جمهوری دومینیکن درگذشت.

گارد ملی و خودروهای نظامی در عملیاتی برای انتقال دو شهروند از چهار شهروند آمریکایی ربوده شده در شمال شرقی مکزیک به براونزویل، تگزاس، پس از پیدا شدن جسد دو نفر دیگر در ماتاموروس، مکزیک، در 7 مارس شرکت می کنند. (STR/AFP از طریق گتی ایماژ)

گتی ایماژ

در سال 2013، انجمن جراحان پلاستیک آمریکا دریافت که 8 درصد از کل جراحی های پلاستیک بر روی بیماران سیاه پوست انجام شده است که معادل بیش از 1.2 میلیون عمل زیبایی است. طبق گزارش انجمن جراحی پلاستیک زیبایی آمریکا، برای بیماران سیاه پوست، روش های جراحی زیبایی از 768512 در سال 2015 به 1.7 میلیون در سال 2020 افزایش یافته است.

گتی ایماژ

در حالی که اطلاعات در مورد میزان مرگ و میر آمریکایی‌هایی که برای انجام عمل‌های زیبایی به خارج از کشور سفر می‌کنند، کمیاب است، در سال‌های اخیر گزارش‌های خبری متعددی در مورد مرگ بیماران سیاه‌پوست، به‌ویژه زنان، در نتیجه عوارض ناشی از جراحی‌ها منتشر شده است.

همانطور که صنعت گردشگری پزشکی همچنان در حال رشد است، Vequist تخمین می زند که تنها در سال جاری بیش از 264 میلیون دلار برای آن در مکزیک هزینه خواهد شد.

گتی ایماژ

من زنانی را می شناسم که برای انجام جراحی پلاستیک به ماتاموروس رفته اند. دکتر فیلیبرتو رودریگز، جراح پلاستیک در ادینبورگ، تگزاس، تنها چند کیلومتر دورتر از مرز مکزیک، به یاهو نیوز گفت. “این یک مکان تعطیلات نیست. جنگ مواد مخدر واقعی است. خشونت در خیابان ها به طور معمول وجود دارد.»

گارد ملی و خودروهای نظامی در عملیاتی برای انتقال دو شهروند از چهار شهروند آمریکایی ربوده شده در شمال شرق مکزیک به براونزویل، تگزاس، پس از پیدا شدن جسد دو نفر دیگر، در ماتاموروس، مکزیک، شرکت می کنند. در 7 مارس.

گتی ایماژ

سفارت ایالات متحده در مکزیک در بیانیه‌ای اعلام کرد که «ضاربان ناشناس» چهار آمریکایی را در حادثه‌ای که در آن یک شهروند بی‌گناه مکزیکی به طرز غم‌انگیزی کشته شد، با اسلحه ربودند. وزارت دادگستری گفت که دو نفر از چهار آمریکایی نیز در حمله 3 مارس کشته و یک نفر مجروح شد. دو بازمانده به ایالات متحده بازگشتند و در آنجا تحت درمان قرار گرفتند.

هر هفته داریم [a] مرگ [in] رودریگز گفت. هنگامی که از کشور خارج شدید، واقعاً هیچ چاره ای نخواهید داشت. و بعد اگر بمیری، میمیری.»

برای افرادی که برای انجام اقدامات پزشکی به خارج از کشور سفر می کنند، غیر معمول نیست، اما این عمل می تواند خطرناک باشد. طبق گفته‌ی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، چندین عامل – و عوارض بالقوه – وجود دارد که بیماران باید در نظر بگیرند، از جمله تداوم و کیفیت مراقبت، سفر هوایی، مقاومت آنتی‌بیوتیکی، بیماری‌های عفونی و چالش‌های ارتباطی.

کریتندن افزود: «آنچه در مکزیک اتفاق افتاد تنها نوک کوه یخ این مشکل با فرهنگ جراحی پلاستیک و تأثیر آن بر زنان سیاه پوست است. وقت آن است که در مورد آن صحبت کنیم. وقت مراقبت است. ما در پزشکی با نادیده گرفتن این مشکل رو به رشد، با عدم ارائه آموزش مناسب به بیماران و آگاه ساختن آنها از خطرات و مضرات، آسیب می‌رسانیم.»

در سال 2021، رنه دونالدسون، یک تأثیرگذار سیاه پوست در رسانه های اجتماعی، پس از اینکه زنان بریتانیایی که در آنجا تحت عمل جراحی قرار گرفتند، با عوارض جدی مواجه شدند، به دلیل تبلیغ کلینیچاب، شرکتی که با یک شرکت ترکیه ای انجام جراحی های زیبایی انجام می داد، عذرخواهی کرد.

گتی ایماژ

از چپ: Shacare Terry، Sucretta Tolliver، Keuana Weaver، Markita McIntyre و Alicia Williams. (فیس بوک)

کارشناسان دریافتند که تفاوت قیمت یکی از دلایل اصلی مشارکت آمریکایی ها در گردشگری پزشکی است. دیوید وکیست، بنیانگذار مرکز گردشگری پزشکی، «اگر به قیمت نقدی، مقایسه سیب با سیب نگاه می‌کنید، به دنبال کاهش 40 تا 60 درصدی رفتن به سطح بین‌المللی برای همین روش هستید. تحقیقات، به Yahoo News گفت.

یک زن سیاه‌پوست که بنا به گزارش‌ها به مکزیک سفر کرده بود، با سه نفر دیگر در حمله‌ای ربوده شد که کارشناسان می‌گویند خطرات سفر به خارج از کشور برای مراقبت‌های پزشکی مقرون‌به‌صرفه‌تر را نشان می‌دهد.

تعداد آمریکایی هایی که در گردشگری پزشکی شرکت می کنند در سال های اخیر افزایش یافته است. در سال 2007، مجله پزشکی آمریکا دریافت که 750000 آمریکایی این کار را انجام دادند. تا سال 2017، این تعداد به 1.4 میلیون رسید. به گفته بیماران بدون مرز، یک شرکت مشاوره که اطلاعاتی در مورد صنعت گردشگری پزشکی ارائه می دهد، مکزیک یکی از مقاصد برتر برای گردشگران پزشکی است.