حزب جمهوری خواه مجلس نمایندگان با براگ در جلسه استماع جنایت در نیویورک و بایدن در مورد سقف بدهی با بازگشت کنگره درگیر شوند

سناتور مارک وارنر، رئیس کمیته اطلاعات سنا، به ان‌بی‌سی نیوز گفت: «من فکر می‌کنم وقت آن رسیده است که کنگره در اینجا در تعیین برخی پارامترها نقشی ایفا کند.

رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان، جیم جردن، از ایالت اوهایو، در جلسه استماع کمیته فرعی در 9 فوریه 2023 صحبت می کند.

در یکی از بحث‌انگیزترین بحث‌ها در این کشور، قانون‌گذاران باید به حکم یک قاضی فدرال تگزاس مبنی بر توقف تأیید داروی سقط جنین میفپریستون توسط ایالات متحده رسیدگی کنند.

زینتز گفت که اجتناب از عدم پرداخت بدهی کشور غیرقابل مذاکره است و “آخرین چیزی که به آن نیاز داریم، سقف بدهی است.”

بایدن خواستار افزایش بی قید و شرط در سقف بدهی شده است، اما گفته است که آماده توافق بودجه جداگانه با کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، از کالیفرنیا است. بایدن پیشنهاد بودجه نزدیک به 6.9 تریلیون دلاری خود را در ماه مارس منتشر کرد و برنامه هایی را برای افزایش مالیات بر ثروتمندترین آمریکایی ها و شرکت ها و گسترش شبکه امنیت اجتماعی دولت و متحول کردن اقتصاد احیا کرد.

جیم جردن، رئیس قوه قضائیه مجلس نمایندگان در ایالت اوهایو، جلسه استماع را برای برجسته کردن افزایش جنایت در نیویورک در جریان آنچه که او پیگرد سیاسی ترامپ خواند، برنامه ریزی کرد. اما آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن، ادعا می کند جنایات خشونت آمیز در واقع در شهر کم شده است.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: کنگره به جلسه استماع براگ، مبارزه سقف بدهی با بایدن به نیویورک بازگشت.





منبع

بیشتر: باند هشت به اسناد طبقه بندی شده ترامپ، بایدن و پنس دسترسی پیدا می کند

در همین حال، دولت بایدن و جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان در مورد هزینه‌های فدرال، سقف بدهی و یک نکول فاجعه‌بار بالقوه از هم فاصله گرفتند.

جردن یک جلسه استماع را در ساعت 9 صبح دوشنبه برای برجسته کردن افزایش جنایات در نیویورک برنامه ریزی کرد و از براگ خواست در مقابل کمیته شهادت دهد تا نشان دهد که “بیشتر روی تعقیب دونالد ترامپ متمرکز است تا جنایت در حیاط خلوت خود.”

افشای اسناد پنتاگون: در اینجا بزرگترین پیشنهادات پس از افشای اسرار نظامی ایالات متحده آمده است

قوه قضائیه مجلس به دنبال شهادت براگ است

رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان، جیم جردن، از ایالت اوهایو، در جلسه استماع کمیته فرعی در 9 فوریه 2023 صحبت می کند.

این تنها یکی از بسیاری از درگیری هایی است که کنگره در این هفته با آن مواجه است، زیرا هر دو مجلس از تعطیلات دو هفته ای بازگشته اند. از آخرین روز حضور قانونگذاران در کاپیتول هیل، که همان روزی بود که رئیس جمهور سابق کیفرخواست صادر شد، اتفاقات زیادی افتاده است. او از آن زمان محاکمه و متهم شده است.

زینتز گفت: «بحث در مورد بودجه کار خوبی است، اما انجام آن تا زمانی که ندانیم بودجه آنها واقعا چقدر است، دشوار است.

اما با این وجود، مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان، یکی از محافظه‌کارترین اعضای مجلس نمایندگان، تمام تلاش خود را برای دفاع از افشاگر انجام داد و در توییتی به این نکته اشاره کرد که دولت بایدن «دشمن واقعی است».

قاضی تگزاس تایید قرص سقط جنین را به حالت تعلیق درآورد

جعبه‌های داروی میفپریستون در قفسه‌ای در مرکز زنان غرب آلاباما در توسکالوزا، آلا، در ۱۶ مارس ۲۰۲۲ قرار دارد.

زینتز، رئیس دفتر کاخ سفید، تاکید رئیس جمهور جو بایدن را تکرار کرد که بحث در مورد افزایش سقف بدهی باید جدا از مذاکرات بر سر بودجه فدرال و کاهش هزینه های احتمالی باشد. او گفت، اما تا زمانی که جمهوری خواهان برنامه هزینه های خود را منتشر نکنند، مذاکرات بودجه نمی تواند ادامه یابد.

کنگره قرار است به سقف بدهی و یک نکول فاجعه بار بالقوه رسیدگی کند، زیرا جمهوری خواهان مجلس معتقدند که سقف بدهی را با کاهش هزینه های طولانی مدت مرتبط خواهند کرد.

“اگر شهر نیویورک “امن ترین شهر بزرگ آمریکا” است، پس چرا این همه مردم ترک می کنند؟ جردن در توییتی پرسید.

او از براگ خواست به سؤالات کمیته پاسخ دهد و از یک دادستان سابق در دفتر، مارک پومرانتز، که کتابی در مورد تحقیقات نوشت، احضار کرد. براگ از شهادت خودداری کرد و برای جلوگیری از احضاریه پومرانتز شکایت کرد. براگ خواسته های اردن را تلاشی وقیحانه و غیرقانونی برای مداخله در تعقیب کیفری محلی خواند.

بیشتر: دستگیری گارد ملی هوایی به دلیل افشای اسناد پنتاگون

خوزه آلبا، منشی سابق بودگا منهتن

  • دولت فدرال در 19 ژانویه به سقف وام 31.8 تریلیون دلاری خود رسید و وزارت خزانه داری را مجبور کرد تا اقدامات فوق العاده ای برای پرداخت صورت حساب های کشور انجام دهد. طبق گزارش دفتر بودجه کنگره غیرحزبی، پیش‌بینی می‌شود که دولت تا تابستان امسال برای پرداخت مزایای تامین اجتماعی، چک‌های حقوق نظامی و سایر برنامه‌ها تمام شود، مگر اینکه کنگره به افزایش سقف بدهی رأی دهد.

    دولت بایدن گفت که از دادگاه عالی می خواهد که برای دسترسی گسترده به این قرص مداخله کند.

    این درخواست تجدیدنظر آخرین اختلاف سقط جنین است که از زمانی که اکثریت 5-4 در سال گذشته لغو شد، تصمیمی که در سال 1973 بر اساس قانون اساسی برای سقط جنین ایجاد شد، لغو شد.

    قانونگذاران پس از افشای اطلاعات بزرگ پنتاگون خواستار پاسخ هستند

    پنتاگون از ایر فورس وان هنگام پرواز بر فراز واشنگتن، 2 مارس 2022 دیده می شود.

    “نمایندگان مجلس نمایندگان به تلاش برای تضعیف تحقیقات فعال و پرونده جنایی جاری نیویورک با کمپین بی سابقه ای از آزار و اذیت و ارعاب ادامه می دهند.” براگ در بیانیه ای توییت کرد.

    جنیفر هریسون، بنیانگذار حقوق قربانیان نیویورک

  • نزدیک شدن سقف بدهی به کنگره

    پرزیدنت جو بایدن با کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان کالیفرنیا، در هنگام خروج از پله های مجلس پس از شرکت در یک گردهمایی سالانه ناهار روز سنت پاتریک در ساختمان کنگره در واشنگتن، جمعه، 17 مارس 2023، گفتگو می کند.

    قانون‌گذاران از هر دو طرف از درز اطلاعات در مورد آنچه که به یک بحران اطلاعاتی عظیم برای پنتاگون تبدیل شده است، ابراز خشم کرده‌اند و برخی خواستار اقدام کنگره برای حفاظت از اطلاعات طبقه‌بندی شده هستند.

    پس از آن که یک گارد ملی ۲۱ ساله هوایی ماساچوست مجموعه ای از اسناد بسیار حساس پنتاگون را افشا کرد که ارزیابی های ایالات متحده از جنگ در اوکراین و سایر اطلاعات محرمانه در مورد فعالیت های نظامی ایالات متحده را فاش می کرد، اسناد طبقه بندی شده دوباره در کانون توجه ملی قرار گرفت.

    پنتاگون از ایر فورس وان هنگام پرواز بر فراز واشنگتن، 2 مارس 2022 دیده می شود.

    حکم دادگاه تجدید نظر فدرال با دولت بایدن همراه شد و تاییدیه 23 ساله سازمان غذا و داروی میفپریستون را به جای گذاشت و به آمریکایی ها اجازه داد به آن دسترسی داشته باشند. اما این دسترسی را نیز محدود کرد و به طور موقت از دریافت آن از طریق پست یا بعد از بارداری توسط آمریکایی ها جلوگیری کرد.

    جعبه‌های داروی میفپریستون در قفسه‌ای در مرکز زنان غرب آلاباما در توسکالوزا، آلا، در ۱۶ مارس ۲۰۲۲ قرار دارد.

    زینتز گفت: «مشکل اینجا این است که ما نمی دانیم تا به امروز جمهوری خواهان در مورد بودجه چه نظری دارند. آنها یکی را ارائه نکرده اند. برای گفتگو در مورد بودجه به یکی نیاز دارید.»

    این جلسه جدیدترین تشدید اتهامات ناشی از 34 اتهام جنایت بی سابقه جعل سوابق تجاری علیه ترامپ است.

    در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید