حدس بزنید کدام گلف باز تور PGA در مراسم کلیسای طلوع آفتاب قبل از یکشنبه RBC Heritage صحبت کرد؟

کنز در رابطه با سه دهه حضور خود در هیلتون هد گفت: «این مکان و این تورنمنت فوق‌العاده در طول سال‌ها به زندگی من برکت داده است.

جیکوبز گفت: “ما حدود 15 سال است که در اینجا خدمات خود را انجام می دهیم.” “خوب است، حتی گاهی اوقات می بینید که افرادی در قایق های تفریحی با لباس های خود بیرون می آیند تا گوش دهند.”

به گفته راب جاکوبز، مدیر منطقه ساحلی جنوبی سازمان، این خدمات اغلب در یکشنبه عید پاک برگزار می شود و حدود 1000 نفر را تا جایی که چشم می بیند جذب می کند.

آسمان خاکستری یکشنبه و باران پیش‌بینی‌شده همان چیزی است که سازمان‌دهندگان رویداد مانند جیکوبز و لیزا ریچاردسون می‌گویند که عامل کاهش مشارکت مردم در سال جاری است. ریچاردسون گفت، با وجود کاهش تعداد آنها، این خدمات یک “برکت” بود.

وزرای محلی یکشنبه در مراسم طلوع آفتاب در کلیسایی در روز پایانی مسابقات گلف بوئینگ ارائه شده توسط مسابقات گلف بوئینگ در هاربر تاون گلف لینکز در سی پاین سخنرانی می کنند.


منبع

تعداد انگشت شماری از 150 نفری که برای مراسم روز یکشنبه گرد هم آمده بودند، مارتین را در حالی که سوار یک چرخ دستی گلف می شد تا به سمت زمین مسابقه برود، تشویق شد.

بن مارتین، گلف باز تور PGA، در مورد مبارزات خود با تردید و تنهایی به عنوان یک

این مراسم با موسیقی زنده و موعظه های کشیش گرگ کنز از کلیسای سنت لوک، بازنشسته، و کشیش برت مایرز، کشیش اولین کلیسای باپتیست هیلتون هد آیلند ادامه یافت. در خطبه های خود، هر دو مرد در مورد رفاقت پیرامون این ورزش و روش هایی که مسابقات هر سال بر آن تأکید می کند صحبت کردند.

بن مارتین، گلف باز تور PGA، در مورد مبارزات خود با تردید و تنهایی به عنوان یک “بازیکن” در سال 2011 و اینکه چگونه ایمان او را بیشتر تقویت کرد، صحبت کرد.

طرفدارانی که به RBC Heritage ارائه شده توسط بوئینگ می روند، ممکن است یک چهره آشنا را تشخیص دهند که روی تریبون صحبت می کند، در حالی که صبح یکشنبه در کنار بلوط لیبرتی در حوضه قایق بادبانی شهر هاربر تاون قدم می زدند.

مارتین در مورد مقابله با فشارهای ورزشی گفت: “مهم نیست که این مسابقات چگونه از بین برود… واقعاً در زندگی من تغییر زیادی نخواهد کرد.” حتی با شکست در زمین گلف، توانستم بگویم چیزهایی که در زندگی برایم ارزشمند هستند، از بین نخواهند رفت.