جیسون سودیکیس برنده امی شد بدون اینکه روی صحنه با اسناد حضانت کمین کند

در همین حال، یک منبع نزدیک به سودیکیس تاکید کرده است که وی “هیچ اطلاع قبلی از زمان و مکانی” که وایلد اسناد را دریافت کرده است، نداشته و به گفته ورایتی، “هرگز از ارائه خدمات به او به این شیوه نامناسب چشم پوشی نخواهد کرد.”

برنده روز دوشنبه پس از یک رشته موفقیت برای سودیکیس، که به عنوان تهیه کننده اجرایی، نویسنده و خالق «تد لاسو» نیز فعالیت می کند، به دست آمد. آلوم «Saturday Night Live» قبلاً به خاطر کارش در این سریال جوایز متعددی از جمله جوایز متعدد امی، گلدن گلوب و انجمن بازیگران سینما را دریافت کرده بود.

وایلد در ماه آوریل در CinemaCon در مورد این فیلم صحبت می کرد، زمانی که اسناد حضانت کودک به او تحویل داده شد، حرکتی که به گفته او به منظور “خجالت زده کردن من به صورت حرفه ای” بود و به “تهاجمی ترین شکل ممکن” انجام شد.

او ماه گذشته به Variety گفت: «این محل کار من بود. در هر محل کار دیگری، به عنوان یک حمله تلقی می شود. واقعا ناراحت کننده بود نباید این اتفاق می افتاد. یک نقض بزرگ در امنیت رخ داد که واقعاً ترسناک است. موانعی که برای ورود به آن اتاق با چندین نشان باید از آنها عبور می‌کردید، به‌علاوه آزمایش‌های ویژه کووید که باید از روزها قبل انجام می‌شد، که به شما مچ‌بندهایی می‌داد که برای دسترسی به رویداد ضروری بود – این چیزی بود که نیاز به تفکر قبلی داشت. “

این سریال یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های امسال بود که با ۲۰ نامزدی، از جمله سریال‌های کمدی برجسته، بالاتر از همه کمدی‌های دیگر بود.

نوامبر گذشته، این جفت نامزدی خود را پس از هفت سال لغو کردند و وایلد بعداً با هری استایلز، ستاره پاپ، که در فیلم هیجان‌انگیز روانشناختی جدید او، «نگران نباش عزیزم» بازی می‌کند، وارد رابطه عاشقانه شد.

“از پدر و مادرم متشکرم. با تشکر از بازیگران باورنکردنی ما. من خوشحالم که با شما کار می کنم. شما بچه ها شگفت انگیز هستید،” او ادامه داد. از مردمی که نمایش را تماشا می کنند و آن را به همان اندازه که ما برای ساخت آن حفاری می کنیم، سپاسگزاریم. من واقعا متعجب و متملق هستم. متشکرم.”

جیسون سودیکیس جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال کمدی را دریافت کرد

وایلد بعداً در یک داستان جلد Vanity Fair گفت که از این حرکت “شوک نشده”، زیرا “با تجربه من از رابطه مطابقت دارد.”

نگران نباشید، جیسون سودیکیس، عزیز امی، جایزه‌ای را بدون وقفه با نامزد سابقش، اولیویا وایلد، روی صحنه برد.

اما جنجال‌های ادامه‌دار پیرامون رابطه سابق سودیکیس با وایلد، کارگردان و بازیگری که دو فرزند با او دارد، شاید بزرگ‌تر از این هم بیشتر شود.

جیسون سودیکیس جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال کمدی را دریافت کرد

ستاره «تد کمند» دومین جایزه بهترین بازیگر مرد خود را برای بازی در نقش مربی فوتبال بی امان آفتابی و بی امان سبیل دار در کمدی ورزشی Apple TV+ در هفتاد و چهارمین مراسم سالانه امی عصر دوشنبه به خانه برد.

سودیکیس هنوز جنبه علنی داستان خود را به اشتراک نگذاشته است.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

جیسون سودیکیس در هفتاد و چهارمین دوره جوایز پرایم تایم امی، جایزه بهترین بازیگر نقش اول سریال کمدی را برای «تد لاسو» روی صحنه دریافت کرد. (عکس: کریس هاستون/NBC از طریق گتی ایماژ)

در چند مصاحبه اخیر، وایلد با اشاره به اقدامات امنیتی مختلفی که برای دسترسی به صحنه CinemaCon باید انجام شود، گیج خود را از اینکه دقیقاً در کجا به او اسناد قانونی ارائه شده است، ابراز کرد.

من در خانه نشسته ام و برنامه های جوایز را تماشا کرده ام. مادرم عاشق نمایش های جوایز است که من همیشه توپ مردم را می کوبم، آنها بلند می شوند و می گویند “من فرصتی نداشتم.” من واقعاً این کار را نکردم. “این یک گروه شگفت انگیز است، من نامزد شده بودم، بنابراین من بیش از حد آماده نیستم، اما در کلاس های شهر دوم شرکت کردم، بنابراین می خواهم آن را انجام دهم.”