جک وایت از مارک والبرگ، مل گیبسون و سایرین به دلیل تعامل با «فاشیست، نژادپرست، قطعه S-» دونالد ترامپ، «منزجرکننده» را مورد انتقاد قرار داد.


جک وایت از مارک والبرگ، مل گیبسون و سایرین به دلیل تعامل با «فاشیست، نژادپرست، قطعه S-» دونالد ترامپ، «منزجرکننده» را مورد انتقاد قرار داد.

جک وایت افراد مشهوری مانند مارک والبرگ و مل گیبسون را به دلیل “عادی سازی” دونالد ترامپ با ملاقات با او در رویدادهای عمومی مورد هدف قرار می دهد. این دو بازیگر به همراه جو روگان و گای فیری در آخرین هفته در رویداد UFC 290 در لاس وگاس در حال تعامل با ترامپ عکس گرفتند. وایت عکس‌هایی از این تعاملات را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و در حالی که این چهار مرد را فراخواند.

وایت در پست خود نوشت: «هرکسی که با هر سطح احترامی با این مرد منزجر کننده فاشیست، نژادپرست، کلاهبردار و منزجر کننده ترامپ رفتار کند، در کتاب من نیز نفرت انگیز است.» «این تو جو روگان، تو مل گیبسون، تو مارک والبرگ، تو گای فیری هستی. این یک بیانیه از طرف من است، نه یک بحث/بحث. جک وایت III

بیشتر از Variety

وایت اغلب از شبکه‌های اجتماعی برای سرکوب ترامپ استفاده می‌کند. او نوامبر گذشته اعلام کرد که پس از اینکه ایلان ماسک، مالک حساب کاربری ترامپ پس از حمله 6 ژانویه 2021، حساب کاربری ترامپ را پس از حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره آمریکا ممنوع کرد، از توئیتر خارج می شود.

بنابراین شما به ترامپ پلتفرم توییتر خود را پس دادید. کاملاً منزجر کننده است، ایلان،” وایت در آن زمان گفت. “این رسما یک حرکت احمقانه است. چرا راست نمیگی؟ دقیقا همون طور که هست تعریف کن. افرادی مانند شما و جو روگان (که به دروغگوهایی مانند الکس جونز و غیره پلتفرم می دهد). پول زیادی به دست می آورید، صورت حساب مالیاتی را می بینید، از پرداخت سهم عادلانه خود متنفر هستید، و سپس فکر می کنید که حرکت به تگزاس و حمایت از هر جمهوری خواه که می توانید به شما کمک می کند بیشتر پول خود را حفظ کنید (چگونه ترامپ احتمالاً می تواند به شما علاقه مند باشد؟ )”

رویداد UFC 290 اولین رویداد عمومی نیست که والبرگ با ترامپ در هم آمیخته است. این بازیگر بیش از یک دهه پیش در یک تورنمنت گلف افراد مشهور با رئیس جمهور سابق بازی کرد.

والبرگ یک بار در مورد اولین ملاقات خود با ترامپ به گاردین گفت: «او بسیار شبیه دونالد ترامپ بود، درباره کارهایی که انجام می‌دهد، چیزهایی که دارد، منافع تجاری، دارایی‌ها و چیزهایی از این قبیل صحبت می‌کرد. اما او هرگز بد و بی ادب نبود. فکر نمی‌کنم او از من سؤالات شخصی یا در مورد کاری که انجام می‌دهم پرسیده باشد.»

پست اینستاگرام وایت را در زیر ببینید.

بهترین تنوع

برای خبرنامه Variety ثبت نام کنید. برای اطلاع از آخرین اخبار، ما را در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام دنبال کنید.

برای مطالعه کامل مقاله اینجا کلیک کنید.



منبع