جو مانچین اگر هنوز به عنوان یک دموکرات معرفی شود از پاسخ دادن خودداری می کند

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

اخبار فاکس

اخبار فاکس

شلی مور کاپیتو، دیگر سناتور ویرجینیای غربی، با کسب 70 درصد آرا، در سال 2020 این ایالت را به دست آورد.

مانچین برای اولین بار در سال 2010 در انتخابات ویژه ای به سنا انتخاب شد و پس از مرگ رابرت برد، جانشین سناتور قدیمی رابرت برد شد. ویرجینیای غربی، یک ایالت قدیمی دموکرات، در چند دهه اخیر به سرعت به سمت راست گرایش پیدا کرده است.

مانچین در پاسخ به سوال مکرر مجری برنامه ماریا بارتیرومو که آیا هنوز خود را یک دموکرات می‌داند، گفت: «من یک آمریکایی هستم. من یک آمریکایی هستم و به مرور زمان.

بیل کلینتون در هر دو کاندیدای ریاست جمهوری خود برنده ایالت شد و تقریباً 15 درصد آن را در سال 1996 به ارمغان آورد – اما این آخرین باری بود که ایالت به یک دموکرات برای ریاست جمهوری رأی می داد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

سناتور ویرجینیای غربی روز یکشنبه در یک برنامه رسانه ای فاکس نیوز شرکت کرد و از پاسخ مستقیم به این موضوع که آیا عضوی از حزب دموکرات است، خودداری کرد.

جو مانچین ظاهراً اهل لیبل نیست. حداقل سیاسی نیست.

اگرچه میانه‌روی سرسخت روز یکشنبه به تلاش برای یافتن مسیر بی‌طرف‌تر ادامه داد، اما علناً بر رای خود به قانون کاهش تورم ایستاد. وقتی از مانچین پرسیده شد که آیا از رای دادن به لایحه هزینه‌ها پشیمان است، مانچین همچنان قاطعانه باقی ماند و آن را «متحول‌کننده‌ترین لایحه‌ای که تا به حال داشته‌ایم» در زمان او به عنوان سناتور خواند.

مانچین در سال 2024 با یک نبرد بسیار دشوار روبرو است زیرا یک دموکرات در ایالتی انتخاب شد که در سال 2020 با 39 امتیاز به ترامپ رای داد. او هنوز نگفته است که آیا دوباره نامزد خواهد شد یا نه، اما رئیس فعلی یکی از بهترین های دموکرات ها است. شانس حفظ اکثریت اندک خود در سنا.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع