جو روگان 100000 دلار به محقق برجسته واکسن پیشنهاد می کند تا با RFK جونیور در مورد ادعاهای “بیهوده” ضد واکسر مناظره کند.

این امر باعث شد که دکتر هوتز، دکترا/دکتری که رئیس دانشکده ملی پزشکی گرمسیری در کالج پزشکی بیلور در هیوستون، تگزاس است، اظهارات کندی را به عنوان “اطلاعات غلط” برچسب گذاری کند. هوتز داستان Vice را “Spotify حتی تلاش برای جلوگیری از اطلاعات غلط واکسن جو روگان را متوقف کرد” را بازنشر کرد و نوشت: “فقط افتضاح. و از تمام حملات آنلاینی که بعد از این پادکست پوچ دریافت می کنم، واضح است که بسیاری واقعاً این مزخرفات را باور دارند.

کندی روز پنجشنبه در برنامه The Joe Rogan Experience ظاهر شد و ادعای خود را تکرار کرد که واکسیناسیون های معمول باعث اوتیسم می شود.

همچنین بخوانید:
متا حذف اطلاعات نادرست COVID-19 در فیس بوک و اینستاگرام را متوقف خواهد کرد

سپس ایلان ماسک، مالک توییتر، درباره دکتر هوتز گفت: «او از یک بحث عمومی می‌ترسد، زیرا می‌داند که اشتباه می‌کند.»

پس از اینکه پیتر هوتز، محقق و کارشناس برجسته واکسن که به ساخت واکسن کووید کووید کمک کرد، رابرت آر کندی جونیور، نامزد دموکرات ریاست جمهوری و ضد واکسن را به دلیل پخش “چرند” در پادکست جو روگان مورد انتقاد قرار داد، روگان به هاتز 100000 دلار پیشنهاد کرد تا در مورد کندی مناظره کند. پادکست او

سپس روگان به هاتز 100000 دلار برای مناظره با کندی در پادکست خود پیشنهاد داد، که هوتز در پاسخ گفت: “جو، تو سلول من را داری، تو ایمیل من را داری، من همیشه حاضرم با تو صحبت کنم.”

دکتر هوتز افزود: «خوشحالم که می آیم و بحثی معنادار دارم. من به شما و نمایش شما احترام می گذارم و نمی خواهم یک رابطه خصمانه داشته باشم. فکر می‌کنم می‌توانیم پیشرفتی داشته باشیم.»

دکتر هوتز در پاسخ به این سوال، «جدی ایلان؟ این هیولا است.»

گفتار توییتر را در زیر بخوانید.

همچنین بخوانید:
جو روگان می گوید پادکست او برای حذف یک توییت جعلی واکسن کووید ویرایش شده است



منبع

هنگامی که روگان پاسخ را “بدون پاسخ” خواند، ویروس شناس پاسخ داد: “جو اگر در مورد واکسن ها جدی هستید + این واقعیت که 200000 آمریکایی واکسینه نشده در طول امواج وحشتناک کووید دلتا/BA.1 ما جان خود را از دست دادند (از جمله 40000 نفر در ایالت ما) از تگزاس) زیرا آنها قربانی اطلاعات نادرست واکسن شدند: من می خواهم این بحث را داشته باشم.”