جو بایدن در نظرسنجی جدید، به لطف زنان، یک سال دیگر رتبه تایید را کسب کرد

در نظرسنجی امرسون، بخش قابل توجهی از شرکت کنندگان (39٪) اقتصاد را به عنوان مهمترین موضوع در رای خود رتبه بندی کردند و پس از آن تهدیدهای دموکراسی (15٪) و دسترسی به سقط جنین (10٪) قرار گرفتند.

بر اساس یک نظرسنجی جدید، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به تازگی یک رکورد دیگر در میزان محبوبیت خود در سال جاری کسب کرده است و با افزایش حمایت از زنان روبرو شده است.

تا آنجا که نامزدهای ریاست جمهوری در سال 2024، 45 درصد گفتند که به بایدن و 44 درصد به ترامپ رأی خواهند داد. این در محدوده خطای نظرسنجی است. شش درصد به شخص دیگری رای می دهند و 5 درصد بلاتکلیف هستند.

سایر نظرسنجی ها نتایج مشابهی را برای بایدن نشان می دهند. نظرسنجی Politico-Morning Consult که روز چهارشنبه منتشر شد، نشان داد که 46 درصد از کل پاسخ دهندگان، کاری را که بایدن انجام می دهد تایید می کنند – بالاترین سطح او از دسامبر در آن نظرسنجی. تایید او در آخرین نظرسنجی NBC News به 45 درصد رسید که بالاترین میزان از اکتبر گذشته بود.

این یافته‌ها آخرین شواهدی هستند که نشان می‌دهد لغو حقوق سقط جنین توسط دادگاه عالی ایالات متحده، برای شادی جمهوری‌خواهان، می‌تواند عاملی کلیدی در انتخابات میان‌دوره‌ای باشد، به‌ویژه با توجه به خشم گسترده در میان رای‌دهندگان زن.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

یک نظرسنجی کالج امرسون که روز جمعه منتشر شد، نشان داد که 45 درصد از رای دهندگان گفته اند که عملکرد بایدن را تایید می کنند – یک افزایش 3 درصدی نسبت به ماه گذشته. چهل و نه درصد عملکرد او را تایید نمی کنند، که نسبت به دفعه قبل 2 امتیاز کاهش داشته است.

مرکز تحقیقات روابط عمومی Associated Press-NORC دریافت که حمایت از بایدن از 36 درصد در ژوئیه به 45 درصد در اوایل این ماه بهبود یافت – که تا حد زیادی به دلیل افزایش حمایت از حزب خود او بود. در طی چند ماه تیره تابستان، زمانی که قیمت بنزین به اوج خود رسید و قانونگذاران به بن‌بست در قوانین به نظر می‌رسیدند، به نظر می‌رسید که دموکرات‌ها با احتمال شکست‌های شدید علیه جمهوری‌خواهان در میان دوره‌ای مواجه بودند.

اسپنسر کیمبال، مدیر اجرایی نظرسنجی کالج امرسون، خاطرنشان کرد که افزایش تایید بایدن “به نظر می رسد که عمدتاً توسط رای دهندگان زن انجام می شود.” کیمبال خاطرنشان کرد که از ژوئیه، موافقت رای دهندگان زن از بایدن 10 امتیاز، از 39 درصد به 49 درصد افزایش یافته است.