جوی رید بایرون دونالدز را در حالی که سقوط امنیت اجتماعی را پیش بینی می کند فریاد می زند

بعداً در این مصاحبه، رید پیشنهاد کرد که جمهوری‌خواهان دونالد را به‌عنوان جایگزین احتمالی برای کوین مک‌کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، صرفاً به دلیل نژادش معرفی کنند.

وقتی دونالدز این ایده را مطرح کرد که برنامه فدرال «در سال 2035 ورشکسته خواهد شد»، رید حرفش را قطع کرد و گفت که «صحت ندارد» یازده بار قبل از تغییر موضوع.

تامین اجتماعی تنها 13 سال از ورشکستگی و مدیکر تنها 6 سال است. مایا مک گینیاس، رئیس CRFB، پس از تحلیلی که در ژوئن 2022 انجام شد، اظهار داشت: سیاست گذاران باید سر خود را از شن و ماسه بیرون بیاورند و وانمود نکنند که مشکلات بودجه این برنامه های حیاتی حل می شود.

بر اساس تحقیقات منتشر شده توسط کمیته بودجه فدرال مسئول (CRFB)، یک سازمان سیاست غیرحزبی، صندوق بیمه سالمندان و بازماندگان تامین اجتماعی ممکن است تا سال 2034 ورشکسته شود، و صندوق‌های امانی تامین اجتماعی تا سال 2035 با همان سرنوشت روبرو خواهند شد. برای پیروی از قوانین موجود در صورت ورشکستگی، مزایای تامین اجتماعی 20 درصد کاهش می یابد و همچنین پرداخت های بیمه بیمارستان مدیکر را با کاهش 10 درصدی مواجه می کند.

جوی رید مجری ام اس ان بی سی و نماینده بایرون دونالدز (رایانه، فلوریدا) روز سه شنبه پس از اینکه دونالدز اشاره کرد که اگر روندهای فعلی حفظ شود، تامین اجتماعی در آینده نزدیک ورشکسته خواهد شد، با یکدیگر تبادل نظر کردند.

همانطور که دونالدز سعی کرد به این سوال پاسخ دهد، او قطع شد از نو توسط رید که او را مجبور می‌کند تا از او بخواهد تا کارش را تمام کند، نگه دارد. “سعی می کنم جواب بدهم – جوی – اجازه می دهی به سوالت پاسخ دهم یا می خواهی درباره من صحبت کنی؟” دونالدز تفسیر رید را رد کرد.

دونالدز در اوایل ژانویه به عنوان یک کاندیدای اسب تیره برای ریاست مجلس ظاهر شد، زیرا مک کارتی در تلاش بود تا آرای لازم را در مراحل اولیه رای گیری جمع کند. در یک مقطع، دونالدز 20 برگه رای از جمهوریخواهان ناراضی مجلس دریافت کرد تا اینکه مک کارتی در نهایت در پانزدهمین دور رای گیری موفق شد.

اطلاعات بیشتر از National Review





منبع

رید گفت: قطعاً به نظر می رسید که آنها به دنبال پاسخی به Hakeem Jeffries در شما بودند. «آیا باور نمی‌کنید که ایده این بود که با نامزد کردن شما، بیانیه تنوع را بیان کنیم؟»

جوی رید بایرون دونالدز را در حالی که سقوط امنیت اجتماعی را پیش بینی می کند فریاد می زند

جوی، من یک حرفه ای در امور مالی هستم. دونالدز در حین تنش گفت: من چیزی بیش از کنگره انجام می دهم تبادل. “دارم بهت میگم. [It] ورشکسته خواهد شد.»