جورج سانتوس بایدن را دروغگو خواند و حدس بزنید که کاربران توییتر چگونه واکنش نشان دادند

سانتوس نوشت: اقدامات جیک تکسیرا به طور جبران ناپذیری امنیت ملی را به خطر انداخت و او باید پاسخگو باشد. بایدن بیش از 40 سال به مردم آمریکا دروغ گفته و به قیمت جان ما و دلارهای مالیات دهندگان تمام شد. بایدن در حمایت از منافع آمریکا در اینجا یا خارج از کشور بدون پاسخگویی شکست خورده است.

روز جمعه، سانتوس توییتی منتشر کرد که در آن جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را به دروغگویی متهم کرد، هرچند که او احتمالاً بهترین فرد برای ارائه این انتقاد خاص نیست.

انتقاد از رئیس جمهور قطعاً در حقوق سانتوس است. اما باید تعجب کرد که چقدر این انتقاد بایدن را تحت فشار قرار دهد، همانطور که از جانب شخصی که به دروغ ادعا می کند به یک مدرسه خصوصی نخبه در نیویورک رفته است، می آید. مدرک فوق لیسانس کسب و کار گرفت و در گلدمن ساکس و سیتی گروپ کار کرد.

جای تعجب نیست که بسیاری از کاربران توییتر توییت نماینده کنگره را به سخره گرفتند.

توییت سانتوس با حمله به جک تکسیرا، عضو 21 ساله گارد ملی هوایی ماساچوست که متهم به افشای اسناد مربوط به جنگ اوکراین است، آغاز شد. سپس، سانتوس در اواسط توییت، مقداری گوشت قرمز ضد بایدن را برای پایگاه انتخاب کرد.

سانتوس در پاسخ به توئیت تند یک نفر، انتقادات خود را نسبت به بایدن تکرار کرد.

البته، این تنها الهام بخش اوج جدیدی از نظرات خشمگین بود.

مربوط…



منبع

برای ماه‌ها مشخص بود که جورج سانتوس (RN.Y.) نماینده «حقیقت» به چالش کشیده می‌شود، اما حس کنایه او نیز چندان عالی به نظر نمی‌رسد.