جورج سانتوس، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا به اتهام کلاهبرداری و پولشویی در دادگاه فدرال حاضر شد

به عنوان بخشی از قرارداد وثیقه خود، سانتوس در صورتی که قصد دارد به خارج از نیویورک یا واشنگتن دی سی سفر کند باید به دادگاه اطلاع دهد. او گفت که این هفته قبل از پرواز به ال پاسو، تگزاس، اجازه انجام این کار را دریافت کرده است، جایی که او خواستار افزایش امنیت مرزی شد. و سوالات مربوط به تحقیقات فدرال را رد کرد.

به گفته دادستان ناحیه شرقی نیویورک بریون پیس، در مجموع، این اتهامات حاکی از آن است که سانتوس برای صعود به تالارهای کنگره و ثروتمند شدن خود به «بی صداقتی و فریب مکرر تکیه کرده است».

سانتوس تحقیقات فدرال را به عنوان یک “شکار جادوگر” محکوم کرده و قول داده است که نه تنها در کنگره باقی بماند بلکه به دنبال انتخاب مجدد باشد. رهبران جمهوری‌خواه از سانتوس خواسته‌اند دیگر نامزد نشوند، اما تلاش‌ها برای اخراج این نماینده سال اول را به تعویق انداخته‌اند که می‌تواند اکثریت ناچیز آنها را محدود کند.

او همچنین متهم به دروغ گفتن در مورد امور مالی خود در فرم های افشای کنگره و دریافت مزایای بیکاری در حالی که به عنوان مدیر منطقه ای یک شرکت سرمایه گذاری 120,000 دلار دریافت می کرد، است که بعداً به دلیل اتهامات مربوط به طرح پونزی تعطیل شد.

نیویورک (AP) – جورج سانتوس، نماینده ایالات متحده، قرار است روز جمعه برای اولین بار پس از اعتراف به بی گناهی در ماه گذشته به اتهامات مربوط به فریب دادن اهداکنندگان، دزدی از کمپین خود، جمع آوری کمک های بیکاری متقلبانه و دروغ گفتن به کنگره در مورد اتهامات وارده به دادگاه بازگردد. یک میلیونر.

دادستان های فدرال سانتوس را به 13 فقره کلاهبرداری، پول شویی، سرقت دارایی های عمومی و اظهارات نادرست به کنگره متهم کرده اند. اگر مجرم شناخته شود با ۲۰ سال زندان مواجه خواهد شد.

دادستان‌های فدرال می‌گویند سانتوس از بودجه‌ای که برای کمپین خود جمع‌آوری کرده بود، با هزینه‌های شخصی، از جمله لباس‌های طراحان و کارت‌های اعتباری، سوء استفاده کرده است.

جمهوری‌خواه نیویورک که به ساختن بخش‌های کلیدی داستان زندگی‌اش معروف است، در انتظار محاکمه آزاد است. او قرار است ظهر در دادگاه لانگ آیلند در مقابل قاضی ناحیه ایالات متحده، جوانا سیبرت، برود. انتظار می‌رود که این جلسه بر روی زمان برگزاری دادگاه‌های آتی متمرکز شود، زیرا پرونده علیه نماینده جمهوری‌خواه کنگره پیش می‌رود.

او گفت: «ممکن است من درگیر درگیری هایی داشته باشم که به نظر می رسد رسانه ها دوست دارند. این عادلانه است، اما من دویدم تا کارها را انجام دهم.»



منبع