جنگ مارک لوین مجری فاکس نیوز با نمایندگان راست افراطی احمق کنگره زشت تر شد

از آنجا، لوین به جای ارائه توضیح بیشتر برای مک‌کارتی‌های قدیمی‌اش، به بیگز برچسب «احمق» و «احمق» زد.

از آنجا، نام بردن فقط شدیدتر شده است.

اواخر بعدازظهر سه‌شنبه، اندی بیگز، نماینده راست افراطی، یکی از پنج عضوی که هفته گذشته مورد شلاق لفظی توهین آمیز لوین قرار گرفت، با همان خشونت به مجری رادیویی راست‌گرا پاسخ داد.

ما کشورمان را از دست می دهیم. در حال بازگشایی است و اندی بیگز پاسخگو نیست و او هیچ پاسخی ندارد. او یک احمق است. مجری رادیو در پایان گفت: او یک نادان است. “او یک هموروئید خونریزی دهنده در بدن سیاست است!”

جنگ غیرمعمول بین یک راستگرای آشکار فاکس نیوز و همتایان کنگره محافظه کار او اواخر ماه گذشته زمانی آغاز شد که بیگز به همراه نمایندگان هموطنان مت گاتز، باب گود، رالف نورمن و مت روزندیل قصد خود را برای مخالفت با صعود مک کارتی به نقش رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ، لوین – که همیشه فریاد می زد – این پنج قانونگذار را “سر استخوان” و “خرابکار” اعلام کرد که “در دستان رسانه ها” بازی می کنند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

لوین در برنامه رادیویی عصر سه شنبه خود به توییت بیگز پاسخ داد و او را “دروغ، جعلی و کلاهبردار” خواند. (در حالی که لوین خود را از نظر ایدئولوژیک در طول سال‌ها ثابت می‌داند، او به ویژه قبل از تبدیل شدن به مرد تبلیغاتی کتاب تصویری غیررسمی رئیس‌جمهور سابق، یک «هرگز ترامپ» بود. به همین ترتیب، او دیدگاه ها به نظر می رسد در مک کارتی در طول زمان تکامل یافته است.)

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

مارک لوین مجری فاکس نیوز در «بون هد» مت گیتز ذوب می شود

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست/گتی

توییت نماینده کنگره آریزونا با یک تصویر فتوشاپی از لوین که یک جفت دمپایی در دست دارد در حالی که در یک جزیره تخیلی فلیپ فلاپ ایستاده است، همراه شد. «کلاهبرداری کل و فلیپ فلاپر»، این گرافیک به میزبان فاکس برچسب زد. این تصویر همچنین شامل چندین نقل قول قدیمی بود که نشان می‌داد چگونه لوین قبلاً مک‌کارتی را به عنوان یک «رینو کم‌هوش» و «خرید و پرداخته شده» – کلماتی که در دنیای ترامپ درگیر می‌کردند – تقلب کرده بود.

لوین گفت: «نمی‌دانم مک‌کارتی بهترین سخنران تاریخ آمریکا خواهد بود یا بدترین سخنران تاریخ». پس از این واقعیت می توان با آن برخورد کرد، اما در حال حاضر، بیگز در حال فریب رأی دهندگان خود است، مردم آمریکا را فریب می دهد که او برنامه ای برای پیشبرد دارد.»

او هر از چند گاهی با آن قیافه گوفبال روی کابل ظاهر می شود. او به سختی قادر به تکمیل جملات است.

نکته ای دارید؟ از اینجا برای The Daily Beast ارسال کنید

لوین بزرگترین کلاهبردار در سیاست در حال حاضر است. سالها، این مرد مک کارتی را به طور علنی (بدون شرم) سرزنش می کرد. اکنون، او همه چیز را دوست دارد و می‌خواهد مخاطبانش چشمانش را ببندند.» بیگز در توییتر اعلام کرد. “کلاهبرداری کامل.”

درگیری بین مارک لوین مجری فریاد زده فاکس نیوز و چندین نماینده محافظه کار کنگره که مانع از ریاست مجلس نمایندگان کوین مک کارتی شده اند به یک جنگ همه جانبه تبدیل شده است.

تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست/گتی

دفتر بیگز درخواست دیلی بیست برای اظهار نظر در روز چهارشنبه را پاسخ نداد. در حالی که مک کارتی نامزد جمهوری خواهان مجلس نمایندگان شد تا رئیس مجلس شود، اما همچنان در ماه ژانویه با رای گیری کف روبرو خواهد شد، جایی که اگر بیش از سه جمهوری خواه به او رای منفی بدهند، ممکن است با مشکلاتی مواجه شود.