«جنگ در دریاچه جورج» نام خود را حفظ می‌کند، زیرا ویدیوی وحشیانه نشان می‌دهد که دعوا شروع می‌شود

کلانتر شهرستان گفت: “مردم آنجا هستند تا اوقات خوبی را سپری کنند، اما مانند هر چیز دیگری، هنگامی که جمعیت زیادی از افراد مانند آن دارید و الکل مصرف می کنید، حوادثی پیش می آید.” اورلاندو-دیتونا، فلوریدا. کانال تلویزیونی NBC

به گفته کلانتری، 38 مورد استناد قایق سواری، 108 مورد اخطار و پنج دستگیری وجود دارد – دو مورد به دلیل اختلال رفتار و سه مورد برای قایق سواری تحت تأثیر.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: ویدیوی ویروسی از فلوریدا: رویداد “شل و جنجال در دریاچه جورج” به یک مبارزه آبی تبدیل می شود



Source link

همه در مورد چه چیزی صحبت می کنند؟ برای دریافت آخرین اخبار روز در خبرنامه مد روز ما مشترک شوید

خبرنگار آشا گیلبرت @Coastalasha را دنبال کنید. ایمیل: [email protected].

بزرگترین مخزن کشور: بقایای انسانی بیشتری در دریاچه مید در میان سطح پایین آب تاریخی پیدا شد

ویدئویی که در صفحه فیس بوک کلانتر منتشر شده است، مردانی را نشان می دهد که به صورت یکدیگر مشت می زنند و در آب در نزدیکی عرشه دی جی با یکدیگر برخورد می کنند. اداره کلانتری شهرستان ولوسیا از طریق ایمیل به USA TODAY گفت که یک مرد به شدت مجروح شده است.

این مرد با قایق به خشکی منتقل شد و سپس با هواپیما به بیمارستان نزدیک منتقل شد. کلانتری گفت که این حادثه را زیر نظر دارد و اتهامات آن در دست بررسی است.

آخر هفته گذشته کنار دریاچه در 40 مایلی غرب دیتوناصدها نفر جمع شدند – بسیاری از آنها روی قایق – تا از شروع هرج و مرج از موسیقی و لیبی لذت ببرند.

یک رویداد سالانه در دریاچه جورج فلوریدا به درستی نامگذاری شده است – “Myhem at Lake George” – پس از انتشار ویدئوهایی از دعوا در آب به صورت آنلاین.