جمهوری خواه لانگ شات که مانند ترامپ می دود، وجود ندارد

با این حال، چیزی که ممکن است عجیب‌ترین چیز در مورد راجرز باشد، این است که به نظر می‌رسد او چقدر به ترامپ و بایدن مشغول است. این او را در مسیری جدا از یک نامزد احتمالی ضد ترامپ، مانند کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی قرار می دهد.

راجرز شرط می‌بندد که رای‌دهندگان اولیه ممکن است هوس یک کمپین هشیارانه و مبتنی بر مسائل را داشته باشند که از دهه 1990 به عنوان پادزهری برای سال‌های ترامپ برداشته شد، نه اینکه ترامپیسم را دوباره بسته‌بندی کند، خیلی کمتر به چیز اصلی.

این در حالی است که تعداد کمی از افراد خارج از میشیگان می‌دانند او کیست – و سابقه به طور کلی افتضاح حتی برای اعضای نشسته مجلس در رقابت برای ریاست‌جمهوری.

راجرز در مصاحبه اخیر خود برای Cyberscoop، در مورد «ضروری است که سازمان‌های دولتی ایالات متحده و شرکت‌های بخش خصوصی فوراً انتقال پروتکل‌های امنیت سایبری آسیب‌پذیر را به رمزنگاری پساکوانتومی (PQC) آغاز کنند.

راجرز در حالی که اذعان می‌کند که موضوع اصلی او «گلوله نقره‌ای» برای مشکلات جمهوری نیست، استدلال می‌کند که تسریع در خواندن دانش‌آموزان تأثیرات منفی بی‌شماری خواهد داشت که هم به اقتصاد و هم به دموکراسی کشور کمک می‌کند.

با این حال، راجرز حتی پس از اخراج جیمز کومی توسط ترامپ به عنوان مدیر اف بی آی، مورد توجه قرار گرفت.

اگر تلاقی عوامل مرتبط با گوشت گاو دیرینه بین جرد کوشنر و کریستی بر سر دستگیری و حبس پدر داماد ترامپ، چارلز کوشنر، نبود، راجرز ممکن بود به عنوان یک مقام دولت ترامپ پایان یابد. زمانی که کوشنر کریستی را از نقش رهبری انتقال ترامپ کنار زد، راجرز – متحد نزدیک کریستیز – نیز آنجا را ترک کرد.

با این حال اسکالا به سرعت به این نکته اشاره کرد که علیرغم اینکه انتخابات مقدماتی نیوهمپشایر اجازه مشارکت رای دهندگان مستقل را می دهد، به دست آوردن آنقدر از آنها که بتواند بر هر کسی که بر پایگاه جمهوری خواهان فرمان می دهد غلبه کند، به تلاشی عظیم نیاز دارد.

راجرز گفت: “من از بسیاری از سیاست های رئیس جمهور سابق ترامپ حمایت کردم.” با این حال، مانند تعداد فزاینده ای از آمریکایی ها، افرادی که من روزانه با آنها صحبت می کنم به دنبال رهبری جدید هستند – یک رهبر محافظه کار که بر راه حل های جسورانه برای مشکلاتی که هر روز با آن روبرو هستند متمرکز است، رهبری که بر واقعیت متمرکز است. مسائل، نه صرفاً سیاست های پرشور و توییت های روز.»

فراتر از آن، لانگ‌شات‌های همکار بر این باورند که مسیر ارتباط GOP بر سرو کردن استیک‌های آبدار تاماهاوک در پایگاه مهمانی است. به عنوان مثال، کارآفرین Vivek Ramaswamy، مخاطبان سال 2024 را در راه اندازی یک کمپین بی وقفه ضد بیداری در یک مهمانی شیفته جنگ فرهنگی پیدا کرده است.

تریل میکس: سقط جنین هنوز یک سلاح سیاسی قوی است

راجرز گفت: “ما یک سفر نوادا را برنامه ریزی کرده ایم، و گفتگوها به خوبی پیش رفته است، و ما همچنان دعوت می شویم.”

ترامپ می خواهد سمی ترین چمدان خود را به طلای اولیه تبدیل کند

این نوع مسائل – امنیت سایبری، اطلاعات، دفاع – همان چیزی بود که راجرز در زمان حضورش در کنگره به آن شهرت داشت. و دیدگاه‌های تندرو و اغلب نومحافظه‌کارانه او در مورد آن موضوعات در آن زمان، او را در مقابل همکار جمهوری‌خواه خود در میشیگان، نماینده سابق جاستین آماش قرار می‌داد که حزب را به خاطر ترامپ ترک کرد و از قضا، مایل بود نفوذ ترامپ را در سیاست ملی از بین ببرد. .

در عوض، راجرز سال‌های اخیر را به‌عنوان مدیر CNN گذراند و در محاسبات کوانتومی و فضاهای هوش مصنوعی کار کرد و هشدار داد که ایالات متحده پشت منحنی حفاظت از داده‌های حساس است.

تصویرسازی عکس توسط الیزابت براکوی/The Daily Beast/AP

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

اما یکی از امیدهای طولانی مدت آماده است تا چیز دیگری را امتحان کند: رقابت برای کاخ سفید تقریباً به گونه ای که گویی ترامپ هرگز اتفاق نیفتاده است.

راجرز در طی یک مصاحبه تلفنی پس از یک مهمانی خانگی در کین، نیوهمپشایر به دیلی بیست گفت: “ما در مورد نوع متفاوتی از کمپین صحبت می کنیم که مبتنی بر راه حل ها و آینده ای خوش بینانه برای ایالات متحده است.” و به نظر می‌رسد که ما واقعاً علاقه زیادی به داشتن یک راه جدید به جلو در اینجا پس از چند سال بسیار سخت و نابسامان در سیاست در آمریکا پیدا کرده‌ایم.»

این قلاب او برای جمعیت‌های کوچکی است که ممکن است هیچ ایده‌ای نداشته باشند او کیست، شبیه به روشی که اندرو یانگ – یکی دیگر از لانگ‌شات کمتر شناخته شده – آمارهای شگفت‌انگیزی در مورد اتوماسیون و بازار کار در انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها در سال 2020 منتشر کرد و برای خود جای پایی شگفت‌انگیز به دست آورد. در مسابقه.

مایک راجرز، نماینده هفت دوره کنگره سابق میشیگان که چند ماه قبل از آغاز کارزار انتخاباتی ترامپ در سال 2015، قدرت را ترک کرد، خوش‌بینی بی‌امان و ادب کامل آقای راجرز متفاوت را به اشتراک می‌گذارد – نه شعارهای آتش و گوگرد سیاستمداران معاصر جمهوری‌خواه.

تصویرسازی عکس توسط الیزابت براکوی/The Daily Beast/AP

او گفت: «این یک دلار و یک رویا است که شما، این کاندیدای دوحزبی مدرن، سهم شیر این مستقل‌های غیرحزبی را جذب کنید و جهان را شوکه کنید.» این افسانه است، درست است؟ اما مانند هر افسانه ای، عنصری از حقیقت در آن وجود دارد.»

راجرز گفت: «شما هرگز در سیاست نگویید هرگز. اما در حال حاضر هدف من این است که به کشور کمک کنم تا تلاش های ما را دوباره تنظیم کند. و به یاد داشته باشید، عصبانیت هرگز نباید مقصد باشد. باید انگیزه ای برای حل مشکلات باشد. ما در تلاش هستیم تا مردم را در مسیر “انگیزه حل مشکلات” قرار دهیم.”

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه راجرز، که نماینده مرکزی میشیگان در مجلس نمایندگان بود، ممکن است برای کرسی سنای ایالات متحده نامزد شود که سناتور دبی استابنو (D) سال آینده آن را خالی کند.

به نظر می‌رسد راجرز اینطور فکر می‌کند، حتی اگر تلاش‌های لازم برای قهرمان سوادآموزی دوران کودکی بیش از آنکه هرکول باشد، بی‌معنی باشد.