جمهوری خواهان مجلس به حذف کمیته اخلاق مجلس رای دادند و جورج سانتوس گفت که این “فوق العاده” بود.

دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا نیز در مصاحبه با Insider در روز دوشنبه در کاپیتول این تغییرات را محکوم کردند.

اوکاسیو کورتز همچنین تغییرات قوانین را محکوم کرد و گفت این یک “تحول نگران کننده” بود در حالی که از اظهار نظر در مورد پرونده اخلاقی خود خودداری کرد – اگرچه او به “ادعاهای جعلی” علیه دموکرات ها اشاره کرد.

این سازمان اکنون به دلیل کمبود نیروی انسانی احتمالاً در توانایی خود برای انجام تحقیقات محدود خواهد بود.

  • اما بسته قوانین کنگره 118 که توسط کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان ارائه شد، مجدداً محدودیت‌های هشت ساله را برای اعضای هیئت‌مدیره OCE، متشکل از اعضای سابق کنگره، اعمال می‌کند که در ابتدا در زمان تأسیس این دفتر در سال 2018 وضع شده بود. 2008 و بعداً در کنگره های بعدی تمدید شد.

    مجموعه ای از گروه های دولت خوب در نامه ای که در 4 ژانویه منتشر شد، نوشت: «بسته قوانین پیشنهادی به شدت توانایی OCE را برای انجام کاری که برای انجام آن وجود دارد، کاهش می دهد.

    او گفت: “من فکر می کنم این فقط به آنها قدرت بیشتری می دهد.” او اضافه کرد که قوانین جدید وضع شده “اجازه نمی دهد مردم بدون محدودیت در آنجا بنشینند”، ظاهراً به اعضای هیئت مدیره اشاره دارد. “من به محدودیت مدت اعتقاد دارم.”

    جورج سانتوس، نماینده جمهوریخواه نیویورک در مجلس نمایندگان در 4 ژانویه 2023.

    در مجموع، این قوانین کار را فوق‌العاده دشوار می‌کند که این نهاد – که در غیر این صورت مستقل از کنگره عمل می‌کند و عموماً در بررسی تخلفات مؤثرتر از کمیته اخلاق در مجلس یا سنا بوده است – منابع لازم برای آن را نداشته باشد. باید کار خود را انجام دهد.

    دفتر اخلاق کنگره، که برای اولین بار در سال 2008 تأسیس شد، یک نهاد شبه مستقل است که وظیفه دارد اتهامات سوء رفتار علیه اعضای کنگره را بررسی کند. سپس تصمیم می گیرد که آیا این اتهامات ارزش بررسی بیشتر را دارند یا خیر، در این مرحله به کمیته اخلاق مجلس نمایندگان ارجاع می دهد که به طور مساوی بین جمهوری خواهان و دموکرات ها تقسیم شده است.

    دفتر مک کارتی بلافاصله به مجموعه ای از سؤالات اینسایدر که به دنبال توضیحی در مورد تغییرات پیشنهادی بود، پاسخ نداد.

    اما سانتوس که در غیر این صورت از اظهار نظر در مورد رسوایی های بی شماری که با او روبروست خودداری کرده است، با این ایده که این دفتر با قوانین تضعیف می شود مخالف بود.

    او همچنین محدودیت‌های کارکنان را نادیده گرفت و گفت که این به “اعضای جدید هیئت مدیره اجازه می‌دهد تا اعضای اختیاری خود را انتخاب کنند” بدون اینکه اذعان داشته باشد که همه اینها باید فقط در 30 روز اتفاق بیفتد.

    این به معنای توانایی کمتر برای بررسی تخلفات و زمان بیشتری برای انجام تحقیقات لازم است.

    جورج سانتوس، که با تحقیقات متعدد و شکایات اخلاقی روبرو بود، این تغییرات را “فوق العاده” خواند.

  • رو خانا، نماینده دموکرات از کالیفرنیا، گفت: “من نمی فهمم چگونه کسی نتایج میان دوره ای را تفسیر می کند تا بگوید ما به استانداردهای اخلاقی کمتری نیاز داریم.” “من برای دفتر اخلاق کنگره احترام زیادی قائل هستم. فکر می کنم آنها به گونه ای منصفانه، دو حزبی و مبتنی بر واقعیت عمل کرده اند و هیچ توجیهی برای انجام این کار وجود ندارد.”

    جورج سانتوس، نماینده جمهوریخواه نیویورک، در مصاحبه کوتاهی با Insider در کاپیتول در روز دوشنبه درباره بسته قوانین که با اختلاف 220-213 تصویب شد، گفت: “فکر می کنم فوق العاده است.”

    جورج سانتوس، نماینده جمهوریخواه نیویورک در مجلس نمایندگان در 4 ژانویه 2023.تام ویلیامز/CQ-Roll Call از طریق گتی ایماژ

    • ابیگیل اسپانبرگر، نماینده دموکرات ویرجینیا – که به Insider گفت که بسته قوانین در بیانیه ای OCE را به “جسد بدون دندان در راهروی فراموش شده مجموعه کاپیتول” تبدیل می کند – امکان اصلاح آن از طریق قانون در آینده را رد نکرد.

      OCE در دو سال گذشته اجازه پاسخگویی عمومی به چندین عضو کنگره را داده است.

      این نهاد به چندین جمهوری خواه مربوط به نقض قانون سهام ارجاع داد، به جریمه های قابل توجهی برای مدیسون کاوتورن، نماینده سابق کارولینای شمالی به دلیل تبلیغ نامناسب یک ارز دیجیتال، و پرونده ای علیه الکساندریا اوکاسیو-کورتز، نماینده دموکرات، به کمیته مجلس نمایندگان ارجاع داد.

      اوکاسیو کورتز گفت: «این موضوع را زیر سوال می برد که آیا آنها فقط هر بار که اکثریت هستند آن را حذف کنند.

      مجلس نمایندگان روز دوشنبه مجموعه قوانین جدیدی را برای اداره این اتاق تصویب کرد که به شدت توانایی دفتر اخلاق کنگره (OCE) را برای تحقیق در مورد اعضای کنگره به دلیل اشتباهات احتمالی تضعیف می کند.

      این تغییرات تنها چند روز پس از آن صورت می گیرد که سانتوس – که مشخص شد در مورد بسیاری از سوابق خود دروغ گفته است، در کشورهای مختلف تحت تحقیق است و حداقل با دو شکایت OCE مربوط به افشای مالی خود مواجه است – در کنگره سوگند یاد کرد.

      جمهوری خواهان مجلس نمایندگان روز دوشنبه به تعویق دفتر اخلاق کنگره رای دادند.

    • سانتوس گفت: “این یک چیز خوب برای شفافیت است، این یک چیز خوب برای آمریکایی ها است.” “بازسازی!”

      یک “توسعه نگران کننده”

      اثر عملی آن حذف فوری سه نفر از چهار عضو هیئت مدیره منصوب شده توسط دموکرات ها خواهد بود: نمایندگان سابق مایک بارنز، بلیندا پینکنی، و کاران انگلیسی. حکیم جفریس، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان می‌تواند جایگزین‌های آنها را منصوب کند، اما این ممکن است ماه‌ها طول بکشد.

      در سال 2017، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان در کنفرانسی رای دادند که این دفتر تحت کمیته اخلاق مجلس قرار گیرد و عملاً آن را خنثی کرد. اما زمانی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بود مسیرشان را تغییر دادند توییت کرد مخالفت او

      علاوه بر این، قوانین دفتر را از استخدام کارمندان جدید پس از یک ماه منع می‌کند و چهار عضو هیئت مدیره را ملزم می‌کند تا هر تصمیم مربوط به کارکنان را امضا کنند. این بدان معناست که دفتر – که در حال حاضر فقط یک مشاور تحقیقاتی در مورد کارکنان دارد و به طور فعال به دنبال استخدام دو نفر دیگر است – احتمالاً زمان کافی برای استخدام کارمندان جدید نخواهد داشت و نمی‌تواند جای خالی دیگری را که ممکن است در آینده ایجاد شود پر کند. دو سال.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع