جمهوری‌خواهان جورجیا که برایان کمپ، فرماندار جورجیا را تحقیر می‌کنند، تهدید می‌کنند در صورت شکست دیوید پردو، رقیب مورد حمایت ترامپ در انتخابات مقدماتی روز سه‌شنبه، در نوامبر امسال در خانه خواهند ماند.

وینگر گفت: “هر کسی می تواند استیسی آبرامز را شکست دهد.” “او یک کلاهبردار است.”

آگوستا، جورجیا – جمهوری‌خواهان جورجیا که هنوز در جریان رقابت‌های ریاست‌جمهوری 2020 هستند، می‌گویند اگر نامزد ترامپ، سناتور سابق دیوید پردو، در انتخابات مقدماتی فرمانداری آتی حزب جمهوری‌خواه شکست بخورد، ترجیح می‌دهند در انتخابات نوامبر شرکت کنند تا اینکه همیشه از برایان کمپ، فرماندار فعلی حمایت کنند.

رای دهندگان MAGA کمپ را به عنوان “یهودا”، “خیانتکار” و “دروغگو” محکوم کردند.

امی اشتایگروالت، استاد علوم سیاسی در دانشگاه ایالتی جورجیا، گفت که رقابت سال 2020 برای همه به پایان رسیده است، به جز ترامپی ترین مردم محلی. او به اینسایدر گفت: “بیشتر رای دهندگان می دانند که بازشماری ها و ممیزی ها همه نشان داد که انتخابات منصفانه و شفاف برگزار شد و هیچ مدرکی دال بر تقلب یا تخلف وجود نداشت.”

دیوید که از ارائه نام خانوادگی خود خودداری کرد، در رویداد 20 می پردو در یک فرودگاه روستایی گفت: “من به هیچ یک از آنها رای نمی دهم. آنها جمهوری خواه نیستند. آنها دروغگو هستند.” وی افزود که کمپ و رافن اسپرگر با عدم تحقیق در مورد نتایج “ترامپ را در جورجیا وارد کردند” تا رئیس جمهور سابق دوبار استیضاح شده راضی باشد.

این جمهوری خواه محلی، که کمپ را متهم کرد که در انتخابات گذشته “غلت زد و اجازه داد کشور به صلیب کشیده شود”، گفت که قصد دارد روز سه شنبه به پردو رای دهد زیرا سناتور سابق گرجستانی مورد تایید ترامپ قول داده بود که همه کسانی را که در این انتخابات دخیل هستند نگه دارد. تقلب و دزدیده شده» رقابت های ریاست جمهوری در صورت انتخاب شدن پاسخگو خواهد بود.

کمپ و رافنسپرگر در سراسر ایالت ممیزی انجام دادند و بر بازشماری بیش از 5 میلیون رای گرجی ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 نظارت کردند. بایدن در آنجا ترامپ را با حدود 12000 رای شکست داد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



Source link

او با کنار گذاشتن سناریوهای تیره و تار در مورد اینکه آبرامز پاییز امسال ایالت را حمل می کند، گفت: “من به فرماندار کمپ رای نمی دهم.”

این پیش‌بینی به واقعیت نزدیک‌تر است زیرا پردو، که در برابر نظرسنجی‌های اخیر که نشان می‌دهد کمپ در انتخابات مقدماتی روز سه‌شنبه دارای برتری 30 امتیازی است، عقب نشینی می‌کند، همچنان تلاش می‌کند رای‌دهندگان حزب جمهوری‌خواه را به پای صندوق‌های رای بکشاند.

بعید است که خصومت با کمپ، که چندین جمهوری‌خواه MAGA او را «یهودا» و «خیانتکار» برای تأیید پیروزی جو بایدن در سال 2020 توصیف کردند، بر نتیجه انتخابات مقدماتی 24 می تأثیر بگذارد. اما ممکن است به شانس کمپ در پاییز امسال در یک مسابقه مجدد پیش بینی شده با نامزد احتمالی دموکرات، استیسی آبرامز، زنی که او در سال 2018 به سختی شکست داد – با حمایت ترامپ، لطمه بزند.

با این حال، ترامپ در اوایل این ماه به احتمال حضور فداییانش در رقابت فرمانداری اشاره کرد. سی ان ان گزارش داد که او گفت “بسیاری از جمهوری خواهان فقط به کمپ رای نمی دهند” در جریان تظاهراتی که او برای پردو انجام داد.

رابرت وینگر گرجستانی، با پیراهن ترامپ 2020 و کلاه توپی ترامپ 2024، در حالی که برای عکس گرفتن در روز 20 مه در گردهمایی فرمانداری دیوید پردو در آگوستا، جورجیا، یک شاخ شوفر تشریفاتی در دست راست خود گرفته است.

دیوید پردو، نامزد انتخابات فرمانداری جورجیا، در روز جمعه، 20 مه، در حین توقف کمپین انتخاباتی در آگوستا، جورجیا، در کنار یک برش مقوایی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، ژست می گیرد.وارن روخاس/خودی

  • صرف نظر از نتیجه روز سه‌شنبه، رابرت وینگر 70 ساله، شرکت‌کننده رالی پردو، گفت که تصمیمش در مورد نوامبر است.

    یکی از ساکنان 27 ساله گوردون کانتی که از ذکر نام خود در گردهمایی «دوچرخه‌ها برای ترامپ» در مورد یک تظاهرات به اینسایدر گفت: “من استیسی آبرامز را نمی‌خواهم. اما فکر نمی‌کنم بتوانم به برایان کمپ رای بدهم.” ساعتی شمال آتلانتا

    اوایل روز، یک مرد 81 ساله گرجستانی که گفته بود از سال 1964 به جمهوری خواهان رأی داده است، حتی نتوانست نام کمپ یا وزیر امور خارجه جورجیا، برد رافنسپرگر را بگوید.

    سناتور سابق جمهوری خواه دیوید پردو از جورجیا، در پشت جمعی از حامیان ایستاده است، یک برش مقوایی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در سمت راست او، در مقابل تابلوی دست ساز که روی آن نوشته شده است

    او روز جمعه به هوادارانش گفت: «من هر کسی را که نگران آینده ایالت و کشور ما است تشویق می‌کنم که بیرون بیاید و رأی بدهد – از هر طرفی که هستید. به طرف مقابل رای دهید.”

    رابرت وینگر، حامی دیوید پردو، شوفار سفارشی خود را در یک رویداد کمپین در آگوست، جورجیا، در روز جمعه، 20 مه، بالا می برد.وارن روخاس/خودی

    ترامپ پیشنهاد داده است که اگر پردو شکست بخورد، جهان MAGA ممکن است در ماه نوامبر در خانه بماند.

  • دیوید پردو فرماندار فعلی جورجیا برایان کمپ را در انتخابات مقدماتی 24 مه به چالش می کشد.