جمهوریخواهان برتر قصد دارند با مارجوری تیلور گرین پس از ساکت شدن او در میز صحبت کنند

گرین به هاف پست تایید کرد که قصد دارد پس از جلسه با همکار خود صحبت کند.

سی ان ان به نقل از یک منبع نزدیک به رئیس، اضافه کرد که گرین از رفتار او عصبانی بود و قصد داشت به طور خصوصی او را توبیخ کند. سایر جمهوری خواهان به این سازمان خبری گفتند که این قسمت تلاش های حزب برای انتقاد از مایورکاس به خاطر مشکلات در مرز مکزیک را تحت الشعاع قرار داده است.

گرین گفت: «جمهوری خواهان نباید به دموکرات ها اجازه دهند سخنان ما را نادیده بگیرند و برای آنها تلاش کنند.

مربوط…





منبع

گرین در طول جلسه دادرسی گفت: «بسیار واضح است که قوانین بیان می‌کنند که شما نمی‌توانید شخصیت کسی را به چالش بکشید. شناسایی یا دروغگو خواندن کسی در این کمیته غیرقابل قبول است و من حکم می‌کنم که این کلمات را بزنیم.»

به نظر می رسید که زن کنگره بعد از این قسمت منصرف نشده باشد، نوشتن در توییتر خود نوشت که حزب او «هرگز دموکرات‌ها را شکست نخواهد داد، ما هرگز مایورکاها را استیضاح نخواهیم کرد، هرگز بایدن را استیضاح نخواهیم کرد، و اگر حتی نتوانیم یک دروغگو را دروغگو بنامیم، برنامه محافظه‌کارانه خود را اجرا نمی‌کنیم».

جمهوری خواه ارشد کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان آمریکا پس از آنکه وزیر امنیت داخلی را در جریان یک جلسه استماع غم انگیز در روز چهارشنبه خواند، قصد داشت با نماینده مجلس نمایندگان آمریکا، مارجوری تیلور گرین (رئیس کالیفرنیا) صحبت کند.

سی ان ان اضافه کرد که رئیس کمیته قصد داشت با کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا (رئیس کالیفرنیا) صحبت کند و او را تشویق کند که اگر گرین دوباره به شیوه ای مشابه صحبت کرد، از هیئت مدیره حذف شود.

دموکرات‌های حاضر در این پنل بلافاصله از مارک گرین خواستند تا نظرات خود را در پرونده ثبت کند، که باعث شد نماینده کنگره جورجیا از هرگونه اظهارنظر بیشتر منع شود.

نماینده مارک گرین (R-Tenn.)، رئیس کمیته، پس از آن که همکار خود را علیه آلخاندرو مایورکاس وزیر امنیت داخلی در مورد وضعیت مهاجران در مرز جنوبی ایالات متحده به راه انداخت، از صحبت بیشتر در طول جلسه منع کرد. او همچنین نماینده اریک سوالول (D-Calif.) را به داشتن “رابطه جنسی با یک جاسوس چینی” بدون ارائه هیچ مدرکی متهم کرد.