جستجو برای کودکان گم شده پس از سیل مرگبار در پنسیلوانیا ادامه دارد


مقامات در روز یکشنبه، 16 ژوئیه، پس از وقوع سیل مرگبار در پنسیلوانیا که منجر به کشته شدن حداقل پنج نفر شد، به جستجوی دو کودک مفقود شده ادامه دادند.

در یک کنفرانس مطبوعاتی بعدازظهر یکشنبه، مقامات شهرک مایکفیلد بالا گزارش دادند که ادارات آن اجساد پنج نفر را پیدا کردند و در حال همکاری با اداره پزشکی قانونی شهرستان باکس برای تماس با خانواده های آنها هستند. دو کودک ناپدید شدند، هر دو از چارلستون، کارولینای جنوبی، که به همراه خانواده در حال بازدید از منطقه بودند. به گفته پلیس، این خانواده در حال رفتن به یک باربیکیو بودند که وسایل نقلیه آنها در سیل در Rt 532 گیر کرد.

پدر موفق شد از خودروی خود پیاده شود و به پسر چهار ساله خود کمک کرد تا امن بماند. با این حال، هنگامی که مادربزرگ و مادر هر دو تلاش کردند تا به دو کودک دیگر، 2 ساله و 9 ماهه، دسترسی پیدا کنند، هر چهار نفر از بین رفتند.

اداره پلیس شهر ماکفیلد بالا گفت: «باور نکردنی»، مادربزرگ زنده ماند و در یک بیمارستان محلی تحت درمان قرار گرفت. با این حال، مادر یکی از پنج قربانی فوت شده بود که توسط مقامات بهبود یافتند.

این وزارتخانه در فیسبوک نوشت: «ما حتی نمی‌توانیم تصور کنیم که این خانواده چه می‌گذرد، اما آن‌ها می‌دانند که ما اینجا هستیم تا به آنها کمک کنیم تا در این فرآیند به آنها کمک کنیم و فرزندان زیبایشان را به خانه بیاوریم».

بخش‌هایی از Rt 532 روز یکشنبه بسته بود زیرا مقامات به دنبال کودکان گمشده بودند. این بخش ویدئویی را منتشر کرد که شرایط سیل را در Rt 532 “درست شرق Meadowview Drive و قبل از Stonebridge Crossing Road” نشان می دهد.

این وزارتخانه گفت: “این به طرز باورنکردنی برای همه خانواده های درگیر، همه اولین پاسخ دهندگان ما و برای جامعه ما به عنوان یک کل ویرانگر بوده است.” بار دیگر از شما می‌خواهیم که همه آسیب‌دیدگان این فاجعه را در افکار و دعای خود نگه دارید. و ما از شما می خواهیم که عزیزان خود را در این عصر کمی محکم تر در آغوش بگیرید. اعتبار: اداره پلیس شهرستان ماکفیلد بالا از طریق Storyful



منبع