جزئیات آزار و اذیت سخنگوی سابق ترامپ در کاخ سفید

او گفت: «یک بار از یکی از معاونان دیگرم خواسته بود او را برگرداند تا به الاغش نگاه کنند، این همان چیزی است که به او گفت. «در یک نقطه نشستم و با او صحبت کردم و از او پرسیدم که آیا ناراحت است یا نه. من تمام تلاشم را کردم تا مطمئن شوم که او هرگز با او تنها نخواهد بود.»

اظهارات گریشام ساعاتی پس از آن بیان شد که هیئت منصفه مدنی رئیس جمهور سابق را مسئول سوء استفاده جنسی و افترا در پرونده ای که توسط نویسنده E. Jean Carroll مطرح شد، اعلام کرد.

او به سی‌ان‌ان گفت که باید سعی می‌کرد از یکی از کارکنان محافظت کند، به‌ویژه که ترامپ از او درخواست کند در سفرها همراهی کند.

گریشام گفت که ترامپ اغلب در مورد ظاهر افراد و جراحی های پلاستیک و مواردی از این دست اظهار نظر می کند.

او افزود: “من هر کاری از دستم بر می‌آمد انجام دادم تا او را از سفرها دور نگه دارم و اگر تنها با او بود، با او بمانم، زیرا واقعاً نگران بودم که چه اتفاقی می‌افتد.”

او گفت: «اما با این یکی از کارکنان، واقعاً بد بود، تا جایی که من به شدت ناراحت بودم.

او گفت که با چند نفر از روسای کارکنان مختلف از جمله مارک میدوز درباره رفتار ترامپ صحبت کرده است.

آنا ناوارو، مفسر سیاسی سی‌ان‌ان، در آن زمان گفت: «من صراحتاً در این زن یا هیچ یک از همدستان ترامپ که اکنون می‌خواهند نام خود را پاک کنند و می‌خواهند پولی به جیب بزنند، هیچ ویژگی بازخریدکننده‌ای نمی‌بینم.



منبع

“فکر می کنم، در پایان روز، آنها چه کاری می توانند بکنند جز اینکه وارد آنجا شوند و بگویند، “این خوب نیست، قربان”؟ او گفت. دونالد ترامپ همان کاری را که دونالد ترامپ می خواهد انجام خواهد داد.

او نامی از کارمند نبرده است، اما قبلاً جزئیات را بازگو کرده و در کتاب خود درباره این حوادث نوشته است.

منتقدان او را به خاطر انجام هیچ کاری در هنگام وقوع این حوادث و دیگر حوادث نگران‌کننده، سرزنش کردند، اما پس از آن با نوشتن کتابی در مورد آن، به پول نقد پرداختند.

استفانی گریشام که در دوران دونالد ترامپ به عنوان سخنگوی کاخ سفید خدمت می کرد، گفت که از نزدیک شاهد آزار و اذیت جنسی رئیس جمهور وقت بوده است.