جری اسپرینگر می‌گوید برنامه‌های گفتگوی او که شامل قسمت‌هایی مانند «من با یک اسب ازدواج کردم» و «با برادرم می‌خوابم»، «فرهنگ ویران شده» بود.

«جری اسپرینگر» تقریباً 5000 قسمت بین سال‌های 1991 تا 2018 پخش شد.

  • اسپرینگر افزود که او خود را “فقط یک آدم بدبختی می داند که خوش شانس بوده است” و اینکه نامی برای خود در تجارت نمایشی “هیچ وقت فکری در ذهن من نبوده است.”

    جری اسپرینگر با مهمانان و مخاطبان خود در صحنه فیلمبرداری نمایش جری اسپرینگر صحبت می کند.

    در قسمت سه‌شنبه پادکست دیوید یونتف “پشت طناب مخملی”، از این سیاستمدار 78 ساله که مجری تلویزیون شد، پرسیده شد که آیا او خود را “پدربزرگ تلویزیون واقعیت” می‌داند، به لطف برنامه گفتگوی همنامش که تقریباً 5000 قسمت پخش شد. بین سال 1991 و لغو آن در سال 2018.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    اسپرینگر ادامه داد: «و این یک نوع انتقال عقلانی بود و بعد اینکه چگونه نمایش اتفاق افتاد یک شانس محض بود.

    برخی از به یاد ماندنی ترین و ظالمانه ترین اپیزودها عبارتند از: مردی که با اسب خود در خوشبختی زناشویی زندگی می کرد، زنی که در عرض 10 ساعت با 251 مرد رابطه جنسی داشت تا رکورد جنسی جهان را شکست دهد، و مادر و دختری که با هم متحد شدند تا سلطه گر شوند. با یکدیگر.

    اسپرینگر با اشاره به اینکه باور ندارد که این کار را انجام داده است، گفت: “بنابراین من به عنوان یک کارمند به آن منصوب شدم، و سپس به طور ناگهانی، نمایش شروع به کار کرد. بنابراین بدون فکر خودم وارد تجارت شوم.” “هر استعداد خاص در تجارت نمایشی.”

    جری اسپرینگر به مدت 27 فصل بین سال‌های 1991 تا 2018 در سریال The Jerry Springer Show حضور داشت.Ralf-Finn Hestoft/Getty Images

    • او در “پشت طناب مخملی” گفت: “فقط امیدوارم جهنم آنقدر داغ نباشد زیرا من واقعاً راحت می سوزم.”

    او سپس به شوخی گفت: “فقط امیدوارم جهنم آنقدر گرم نباشد، زیرا من واقعاً راحت می سوزم.

    جری اسپرینگر در صحنه فیلمبرداری «نمایش جری اسپرینگر» با مهمانان و مخاطبانش صحبت می کند.Ralf-Finn Hestoft/Getty Images

    جری اسپرینگر گفت که معتقد است به لطف برنامه بحث‌برانگیزش «فرهنگ را خراب کرده است».

  • جری اسپرینگر چهار سال پس از پایان برنامه گفتگوی 27 فصلی بحث‌برانگیزش، میراثی را که در جهان به جا گذاشته است، بررسی می‌کند.

    “شرکتی که صاحب ایستگاهی بود که من اخبار را پخش می کردم، صاحب برنامه های گفتگو بود. آنها مالک فیل دوناهو، سالی جسی رافائل بودند. خوب، فیل در حال بازنشستگی بود. بنابراین مدیر عامل یک روز مرا به ناهار برد و گفت، فیل بازنشسته می شود، ما شروع می کنیم. یک برنامه گفتگوی جدید. شما مجری هستید.”

    این ستاره انگلیسی الاصل توضیح داد: “پس از شهردار شدن، به من پیشنهاد شد که اخبار را برای شبکه NBC در سینسیناتی گوینده کنم. من این کار را به مدت 10 سال انجام دادم.”

    البته در طول این سال‌ها تست‌های پدری، اتهام زنا و درگیری بین مهمان‌ها بسیار زیاد بود که از ارسال صندلی‌هایی که به نام سرگرمی به پرواز در می‌آمدند خوشحال بودند.

    جری اسپرینگر با مهمانان و مخاطبان خود در صحنه فیلمبرداری نمایش جری اسپرینگر صحبت می کند.

    قبل از برنامه گفتگو که او را به شهرت رساند، اسپرینگر بین سال‌های 1977 تا 1978 شهردار سینسیناتی بود. او در توضیح اینکه چگونه از سیاست به تلویزیون منتقل شد، در پادکست به یونتف گفت که این “خوش شانسی محض” بود.

    اسپرینگر تمایلی به قبول این عنوان نداشت و در عوض پاسخ داد: “نه، فقط عذرخواهی می کنم. خیلی متاسفم. من چه کار کردم؟ فرهنگ را خراب کردم.”

    این برنامه که مهمانانی مشکلات شخصی خود را در مقابل تماشاگران استودیو زنده پخش می‌کردند، به لطف تکرارهایی که در سرتاسر جهان پخش می‌شود، هنوز هم تا به امروز با مردم صحبت می‌کنند.