جردن کلپر با رای دهندگان نیکی هیلی گیج شده مواجه شد

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

کمدی سنترال

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

خبرنگار در پوشش خبری دونالد ترامپ کوتاهی کرد تا ببیند آیا رای دهندگان مقدماتی جمهوری خواه واقعاً آماده هستند تا چهل و پنجمین رئیس جمهور را “ورق بزنند”. چیزی که او پیدا کرد دقیقاً دلگرم کننده نبود.

زن دیگری که تابلوی «نیکی هیلی برای رئیس جمهور» را در دست داشت اعتراف کرد که بومی کارولینای جنوبی احتمالاً در رقابت اولیه خود برنده نخواهد شد و در واقع فقط برای معاونت ریاست جمهوری تیراندازی می کند.

برای اطلاعات بیشتر، به جردن کلپر از The Daily Show گوش دهید پادکست آخرین خنده.

یک زن به کلپر گفت: «من دونالد ترامپ را دوست دارم، اما فکر می‌کنم او بیشتر ظرافت زنانه دارد.

و در حالی که هیلی ادعا می‌کند که «از جناح راست افراطی فاصله می‌گیرد»، کلپر این واقعیت را برجسته کرد که اولین سخنران که در راهپیمایی او ظاهر شد، کشیش جان هیگی بود، که زمانی ادعا کرد که طوفان کاترینا مجازات خدا برای همجنس‌گرایی است.

یک نامزد جدید ریاست جمهوری جمهوریخواه در صحنه حضور دارد و نمایش روزانهجردن کلپر این هفته در سراسر راهپیمایی کمپین خود حضور داشت.

کلپر گفت: «هیلی بسته به زمان روز یا منتقد قوی ترامپ بوده یا از متحدان سرسخت ترامپ بوده است. او به یکی از حامیانش گفت: «بعد از 6 ژانویه، او از گفتن «این منزجر کننده است» ترسی نداشت. و سپس چند هفته بعد می گویند که آنها بیش از حد به او سخت می گرفتند. در سناریویی دیگر، او رای دهندگان هیلی را وادار کرد تا در حالی که او را به خاطر دادن “اخطار 52 هفته ای” پس از شارلوتزویل به او تحسین می کرد، سر تکان دهند.

کمدی سنترال

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

کلپر حتی چند رای دهنده ترامپ را پیدا کرد که گفتند دیگر از رئیس جمهور سابق حمایت نخواهند کرد – البته نه به دلایل بی شماری که او فکر می کرد. مردی درباره «میخ در تابوت» شخصی خود برای ترامپ گفت: «نمی‌توانید حدس بزنید» و کلپر مطمئناً اینطور نبود.

او به شوخی گفت: «شاید اگر می‌خواهد میانه‌روها را جذب کند، با کشیش کمی معتدل‌تر که فکر می‌کند چیزی قابل قبول‌تر است، بیاید، مثل اینکه گردبادها به دلیل خودارضایی زیاد ایجاد می‌شوند.»