جان کلی: ترامپ “کمتر می ترسد”

ترامپ در سخنرانی عصر سه‌شنبه، بازپرس ویژه جک اسمیت را که کیفرخواست 37 فقره علیه رئیس‌جمهور سابق را مطرح کرد و او را “دیوانه دیوانه”، “اراذل و اوباش” و “منفور خشمگین و غیرقابل کنترل ترامپ” خواند، خالی کرد.

کلی به پست گفت: «برای اولین بار در زندگی‌اش، به نظر می‌رسد که او در حال پاسخگویی است. «تا این مرحله از زندگی او، مثل این است که من به شما پول نمی دهم، مرا به دادگاه ببرید. او قبلاً هرگز پاسخگو نبوده است.»

کلی که از ژوئیه 2017 تا ژانویه 2019 به عنوان رئیس دفتر ترامپ فعالیت می کرد، پس از ترک دولت به طور فزاینده ای از رئیس سابق خود انتقاد کرد و طبق گزارش ها، رئیس جمهور سابق را “نقص ترین فردی” توصیف کرد که تاکنون شناخته شده است.

کلی به واشنگتن پست گفت: “او کمتر می ترسد.” “این راهی است که او آن را جبران می کند. او با این کار به مردم ظاهری می دهد که برایش مهم نیست.»

جان کلی، رئیس سابق کارکنان کاخ سفید، پس از اعتراف ترامپ به بی‌گناهی در اتهامات فدرال مربوط به رسیدگی به مواد طبقه‌بندی‌شده در روز سه‌شنبه، گفت که رئیس‌جمهور سابق ترامپ «کمتر می‌ترسد».

ترامپ پس از محاکمه خود در میامی، در یک رستوران محلی به هوادارانش خوش آمد گفت و سپس به باشگاه گلف خود در بدمینستر، نیوجرسی، بازگشت تا در میان جمعیت تشویق کننده سخنانی را بیان کند.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع