جاسوس سابق بریتانیایی می گوید، رهبری پوتین در حال فروپاشی است زیرا او به طور منظم استراحت می کند و دائماً توسط پزشکان محاصره می شود.

اما استیل در مصاحبه خود با LBC شایعه پارکینسون را تایید کرد و گفت که پوتین “احتمالا” این بیماری را دارد. استیل گفت، با این وجود، “ما جزئیات دقیق بیماری او را نمی دانیم.”

رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در عکسی از رسانه دولتی مورخ 19 مه 2022 با الکسی لیخاچف، مدیرعامل روس اتم، پشت میز به دوربین نشسته است.
در ماه آوریل، یک تحقیق عمیق توسط رسانه مستقل روسی Proekt همچنین با بررسی سوابق پرواز نشان داد که پوتین در طول دهه گذشته همراهان پزشکی داشته است که بیش از 12 پزشک همیشه همراه او بوده است. از متخصص سرطان تیروئید

و شایعات پس از حضورهای تلویزیونی اخیر نشان داد که رئیس جمهور دردناک، بی قرار و پف کرده به نظر می رسد. آنها به این گمانه زنی منجر شده اند که رئیس جمهور ممکن است به زوال عقل، بیماری پارکینسون یا نوعی سرطان مبتلا باشد.

استیل روز چهارشنبه در مصاحبه ای با ایستگاه رادیویی بریتانیایی LBC گفت: درک ما این است که بی نظمی و هرج و مرج رو به رشد در کرملین وجود دارد.

استیل گفت، بعید است پوتین از اوکراین خارج شود «به دلیل نوعی گوه سیاسی که خود را در آن ترسیم کرده است». وی افزود: “این احتمالاً باعث می شود که می خواهد میراث خود را آنطور که می بیند محکم کند.”

برخی از گمانه زنی های تبلوید به یک حساب تلگرام ناشناس به نام “General SVR” نسبت داده شده است. او ادعا می کند که یکی از مقامات ارشد سابق کرملین است، اما Insider قادر به تایید این موضوع نبود.

کریستوفر استیل به ایستگاه رادیویی انگلیسی LBC گفت: “بی نظمی فزاینده در کرملین”.

  • او گفت: «مطمئناً در حال حاضر تأثیر بسیار جدی بر حکومت روسیه دارد.

    او به ال‌بی‌سی گفت: «هیچ رهبری سیاسی مشخصی از سوی پوتین وجود ندارد، پوتین که روز به روز بیمارتر می‌شود، و از نظر نظامی، ساختارهای فرماندهی و غیره آنطور که باید عمل نمی‌کنند».

    رئیس جمهور ولادیمیر پوتین به همراه الکسی لیخاچف، مدیر عامل شرکت روس اتم در یک عکس رسانه ای دولتی به تاریخ 19 مه 2022عکس میخائیل کلیمنتیف، اسپوتنیک، استخر کرملین از طریق AP Photo

    • شایعات در مورد سلامت پوتین از ماه ها قبل به گوش می رسید. در 14 می، سرلشکر کایریلو بودانوف، رئیس اطلاعات نظامی اوکراین، به اسکای نیوز گفت که پوتین “بسیار بیمار” است و پیشنهاد کرد که کودتای کرملین در حال انجام است.

      استیل پرونده ترامپ و روسیه را نوشته است که شامل اتهامات واهی درباره رئیس جمهور سابق ایالات متحده، از جمله شایعه “پیچ نوار” می شود.

      اظهارات استیل در پی هفته ها شایعات در مورد سلامت رئیس جمهور روسیه است.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    Source link

    یک جاسوس سابق می گوید پوتین باید جلسات را برای درمان دائمی قطع کند.

  • استیل گفت: «آنچه ما می دانیم این است که او دائماً با تیمی از پزشکان در محل است. استیل استدلال کرد که جلسات دولتی – که بسیاری از آنها تلویزیونی هستند – باید به بخش هایی تقسیم شوند تا پوتین بتواند بیرون برود و تحت درمان منظم قرار گیرد.

    او به منابع خود استناد نکرد اما گفت که به ادعاهای خود “به اندازه کافی مطمئن” است. دمیتری پسکوف، سخنگوی ارشد پوتین، بارها هرگونه مشکل را رد کرده است.

    به گفته کریستوفر استیل، جاسوس سابق بریتانیا، سیطره رئیس جمهور ولادیمیر پوتین بر قدرت در حال محو شدن است و او باید به طور منظم برای درمان استراحت کند.

    استیل یک مامور سابق MI6 است که سال ها در روسیه کار کرده است، از جمله به مدت سه سال ریاست دفتر روسیه آژانس جاسوسی را بر عهده داشته است.

    طبق گزارش CNN، از آن زمان هیچ مدرکی درباره این نوار یافت نشد و سایر ادعاها بی اعتبار شده اند یا هنوز به طور مستقل تأیید نشده اند.